نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گزارش طباطبایی از فعالیت‌های کاراته ایران به رییس فدراسیون جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه رییس فدراسیون جهانی کاراته با روسای فدراسیون های اسیایی از جمله ایران امروز برگزار شد.

خبرورزشی/ کاراته؛ به نقل سایت فدراسیون کاراته، اسپینوز رییس فدراسیون جهانی کاراته جلسه آنلاین با رؤسای اتحادیه‌های قاره‌ای و فدراسیون‌های ملی در سال ۲۰۲۰ داشت.

در این جلسه روسای ۳۷ فدراسیون از جمله ایران حضور داشتندکه اسپینوز در بخش اول  صحبت هایش به ۵۰ سالگی فدراسیون جهانی اشاره کرد: «این اتفاق مهمی برای ما بود و بر همین اساس از لوگوی جدید فدراسیون جهانی رونمایی کردیم. خوشحالیم که این اتفاق مهم از چشم مسئولان نیز پنهان نماند و بسیاری از مقامات از جمله رییس کمیته بین المللی المپیک پیام تبریک ارسال کردند.»

وی افزود: با شیوع کرونا در سراسر  جهان، تصمیم ما برخورد خوش بینانه با این پاندمی است. امیدواریم سال ۲۰۲۱ را به خوبی آغاز و به پایان برسانیم. در این سال المپیک برگزار میشود و کاراته نیز برای نخستین بار در آن شرکت میکند.
پیغامی که به تمام فدراسیون ها میدهم این است که همه خودشان را با پروتکل‌های بهداشتی هماهنگ کنند تا بتوانیم در کنار کرونا فعالیت های ورزشی خود را داشته باشیم.»
در این جلسه سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته گزارشی از فعالیت های کاراته ایران در چند ماه گذشته را ارایه کرد. در این گزارش طباطبایی با اشاره به برگزاری لیگ کاتا، کاتای ساحلی و اردوی تیم ملی، از امادگی فدراسیون برای برگزاری لیگ کاراته خبر داد.

پس از گزارش طباطبایی، اسپیونز با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در ایران، ابراز امیدواری کرد که تمام کشورها بتوانند در کنار کرونا به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی