عکس| حکم زندان برای آنتونی استوکس، مهاجم پیشین پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به ادعای نشریه «سان» آنتونی استوکس ممکن است برای درگیری با یک مرد در دوبلین برای یک سال زندانی شود.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پیشین پرسپولیس و تراکتور که در حال حاضر بازیکن آزاد است، همچنان با حاشیه‌های رنگارنگ دست‌وپنجه نرم می‌کند.

استوکس ۳۲ ساله در ۱۶ مارس یعنی وقتی که پرسپولیس را ترک کرد و به بهانه کرونا دیگر برنگشت، در دوبلین با مردی در یک باشگاه شبانه درگیر شده و با سر به صورت این مرد کوبیده. البته استوکس ادعا می‌کند این عمل او دفاع از خود بوده است.

با این حال پس از شکایتی که از استوکس شده قاضی طبق بند سه قوانین جرایم غیرمرگبار او را مجرم تشخیص داده. قرار بود روز دوشنبه برای رسیدگی مجدد استوکس به دادگاه دوبلین برود، اما نه او و نه وکلیش در دادگاه حاضر نشدند. حتی مرد آسیب‌دیده هم به دلیل این که در انگلیس زندگی می‌کند به این جلسه نیامده. در نهایت قاضی به دلیل عدم حضور استوکس و وکلیش دستور دستگیری او را صادر کرده است. با این حال دادستانی ایرلند اعتقاد دارد این پرونده باید در منطقه بماند و به دادگاه مدنی که ممکن است مجازات بیشتری برای چنین جرمی صادر کند، ارسال نشود.

در خلاصه‌ای از شواهد ارائه شده آمده: «استوکس به شاکی با سر ضربه می‌زند و سپس او را نقش بر زمین می‌کند. در نهایت هم این مرد دچار بیهوشی موقت شده است.»

در صورت اثبات این جرم، دادگاه می‌تواند ۱۲ ماه زندان برای استوکس در نظر بگیرد.

زندانی شدن آنتونی استوکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    مکتب عبده همینه همینه همینه همینه
    • مجهول الهویه IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      بخاطر این کامنت سطح پایین شما مقصر نیستی مقصر خبر ورزشیه که تیتیر میزنه مهاجم پیشین پرسپولیس. الان دقیقا به پرسپولیس چه ربطی داره؟ چند وقت تو پرسپولیس بوده. کی اومده کی رفته؟ کی رنگشو توی پرسپولیس دید اصلا. یعد جنابعالی متنو بخون ببین چند نفر تو مکنبخونه شرف و انسانیت مدنظر شما کتک زدن و فحش دادن. کلا تو کوچه مس کوچه های ایران همه بیدلیل پرخاشگری میکنن که الان همشون باید سابقه دار میشدن. کی میخواین ازین بجه بازیا دست بردارین.
    • پارسه IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      مورد داشتیم طرف در حالت غیر عادی و بدون داشتن گواهی نامه پشت فرمون نشسته جون یه آدم رو گرفته و داره راست راست راه میره
  • مجهول الهویه IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    اگه در ایران به خاطر کوبیدن سر به صورت یک سال زندانی کنن به نظر شما چند درصد مردان زندانی میشن؟
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    این آدم واقعا یک مشکلی داره !!!؛ فسخ بی مورد ، دعوا ،بوق ، بوق و..... واقعا تاسف که ایشون‌به پرسپولیس اومد از اون جالبتر در این پرونده هم باید به‌ جناب استوکس پول بدیم یعنی ارز مملکتی که صرف این بشه واقعا تاسف باره آقای انصاری فرد باید پاسخگو باشه‌ این یکی باید یه چیزی به ما هم بده
  • فراربزرگ IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    المبروک پرسپولیسیا بعد از زندانهای داخل زندانی خارجی هم تحویل جامعه خارج از کشور !!! دادن
    • ایمان IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      حرف از زندان شد بد نیست بدونی کیسه بازیکنی داشت ساغی مواد بود گرفتنش حکم براش بریدن تا اخر عمر اب خنک بخوره پس ساکت شو کمتر حرف بزن کیسه کش فراموشکار
    • !!!!!!!!!!!! IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      اون بنده خدا وقتی سراز پرسپولیس درآورد به اون روز افتاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی