در رختکن تیم مهمان و روی نیمکت ذخیره‌ها میکروفون نصب می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای مربی شاغل در یکی از تیم‌های شهرستانی از زمانی که در یک تیم دسته اولی فعالیت می‌کرد قبل از هر بازی آدم معتمد خود را به سمت رختکن تیم مهمان می‌فرستاد تا در جایی که دید ندارد میکروفون نصب کند تا صحبت‌های فنی مربیان تیم حریف را قبل از مسابقه بشنود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ طی روزهای گذشته فوتبال کشورمان انواع و اقسام حواشی را داشته اما دیروز خبر جدیدی از ابتکارات یک مربی جوان لیگ برتری در اردوی یک تیم مطرح توجهات را به خود جلب کرد!

منبع خبر ماجرا را این‌گونه شرح داد: آقای مربی شاغل در یکی از تیم‌های شهرستانی از زمانی که در یک تیم دسته اولی فعالیت می‌کرد قبل از هر بازی آدم معتمد خود را به رختکن تیم مهمان می‌فرستاد تا در جایی که دید ندارد، مثل زیر صندلی یا پشت کمد داخل رختکن میکروفون نصب کند تا صحبت‌های فنی مربیان تیم حریف را قبل از مسابقه بشنود. حتی جهت اطلاع از حرف‌های مربیان تیم حریف در جریان بازی در نقطه‌ای از نیمکت ذخیره‌های تیم مهمان که به چشم نمی‌آید هم یک میکروفون نصب می‌کند و زمانی که مربیان حریف برای انجام تعویض مشورت می‌کنند، او متوجه بازیکن تعویضی، دلیل تاکتیکی تعویض و شرح وظایف بازیکنی که قرار است وارد میدان شود، می‌شود!

منبع این خبر که خود در یک کادر فنی حضور دارد ادامه داد: ما فصل قبل در تیمی بودیم که جناب مربی مبتکر شنود! قبلاً در آن تیم حضور داشت و یک چیزهایی درباره همین مسائل شنیده بودیم تا اینکه در بازی رودررو هرگاه قصد انجام تعویض داشتیم، می‌دیدیم تیم حریف یک تعویض برای خنثی کردن حربه تاکتیکی ما آماده کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم هندبال سپاهان IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    خوب بگید جواد نکونام دیگه مربی تیم شهرستانی یعنی چی؟
    • حمید علوی CA ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      دوستان رفته رفته بیشتر به عرایض بنده در مورد نکونام میرسن.. استقلالی ام اما همیشه اینجا عرض میکردم که از نکونام بیزارم چون به امپراطور قطبی و تیم ملی خیانت کرد و هر کشور و مردم دیگه ای بودن بعد از اون خیانت دیگه سمتش آب دهان هم‌ نمینداختن، اما در مملکت ما رشد هم کرد. میگفتم دروغ میگه استقلالیه چون اگه اینطور بود قراداد دلاری با استقلال نمیبست.
    • تاجی US ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      نکونام مربی توانمندیه کلا ولی این داستان میکرفون گذاشتن به احتمال زیاد همه جا مد میشه . ایشالله به کوری چشم بعضی ها نکونام میاد تیم خودش و کاپ ها رو درو میکنه
  • حمید علوی CA ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    استرا سمع از معدود موارد ممنوعه ‌‌جرم‌هایی ست که در قانون اساسی مملکت اومده!. باید طرف رو بگیرن بلایی به سرش بیارن ‌‌‌جوری رسواش کنن که دیگه هیچ مربی و‌ مدیری جرأت نکنه از این سه نقطه بازیا در بیاره( دوستان منظورم از سه نقطه بازی دقیقن همونیه که آقای فکری صادقانه در انتهای بازی با فولاد گفت)
  • ایمان NL ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    آقای جواد نکونام با این کارها مربی نمیشی بعیده از کسی که بیشترین بازی ملی و بیشترین از هر بازیکنی بازوبند تیم ملی رو به بازوش بسته خجالت بکش
  • امید US ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    این دیگه خیلی چرت بود،، استقلالیا دیگه رسما رد دادن، کدوم یکی از تیمای ما تاکتیک فنی آنچنانی و پیچیده ای دارن که مربی حریف بخواد همچین حرکتی بزنه منتظر باشید فردا خبر ورزشی تیتر بزنه ،مربی شهرستانی قبل از برگشت به ایران و در دوران حضور در اروپا آموزش ویژه جاسوسی در سازمان سیا و ام آی سیکس گذرانده است
    • حامد IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      :))))))))))
  • . IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    اگر واقعا درست باشه اونم جلو استقلال همچین کاری واقعا ناامید کننده هست فکر می کردم ایشون آینده مریبیگری استقلال هست
  • فوتبال پاک IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    از جواد از اول هم خوشم نمی اومد البته برای استقلال خوشم نمی اومد نه بعنوان بازیکن و نه مربی اما نکونام برای تیم ملی همیشه بازیکنی فوق العاده بود در مورد این کار جاسوسی و استراق سمع توی این دوره و زمونه نمیشه واقعا انکار کرد البته اگه میگفتن لنگیا اینکار رو کردن بیشتر باور میکردم !!! اما رفتار فولادیها اینقدر زننده بود که آدم دلش میخواد باور کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی