نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یونس محمود: تیم‌های شرق آسیا بدانند من در فینال، طرفدار پرسپولیس هستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره فوتبال عراق ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ یونس محمود توانست افتخارات زیادی را با تیم ملی فوتبال عراق به دست بیاورد و در لیگ قطر نیز درخشید. او همچنین در سال ۲۰۰۷ جام ملتهای آسیا را برای عراق به دست آورد که در آن به عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد. او تنها بازیکن عراقی در طول تاریخ است که در لیست نهایی توپ طلا قرار گرفت، زمانی که در سال ۲۰۰۷ بیست و نهم شد. این نکته را باید ذکر کرد که او بدون بازی فوتبال باشگاهی در اروپا به این موفقیت دست یافت.

در حالی که رقابت‌های باشگاهی در شرق انجام می‌شود، یونس محمود درباره حضور پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان می‌گوید: «من مشتاقانه منتظر تماشای پرسپولیس در فینال هستم. پرسپولیس ترکیب قدرتمندی دارد و بسیار خوب بازی کرد و شایسته صعود به فینال بود. آنها همچنین یک بازیکن تیم ملی عراق در تیم خود دارند یعنی بشار رسن. من مطمئن هستم که عراقی‌های زیادی فینال را تماشا می‌کنند تا بازیکن تیم ملی کشورمان را در بزرگترین بازی فوتبال باشگاه‌های آسیا مشاهده کنند. فینال را هم تماشا می‌کنم. من می‌خواهم این را به هر کسی که از شرق انتخاب شده و راهی فینال می‌شود بگویم، ببخشید! من در ۱۹ دسامبر از حریف شما پرسپولیس حمایت خواهم کرد.»

گفتنی است پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید ۲۹ آذر برابر یک تیم از شرق آسیا به میدان برود و در صورت قهرمانی تبدیل به اولین تیم ایرانی می‌شود که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در فرمت جدید را به دست می‌آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    بازم به غیرت تو .ما اینجا کیسه کشایی داریم که به تیمهای عربی حریف پرسپولیس همه جوره خدمت دادند تا جلوی پرسپولیس مقاومت کنند تا بلکه سوزش خودشونو اینطوری ارام کنند!البته که باخت اونها ورسیدن پرسپولیس به فینال اسیا سوزششونو کم که نکرد هیچی زیادتر هم کرد.قابل توجه کیسه ال سعود والخطیر پست.
    • المراد IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      البته ضمن تاييد صحبت شما كه براى درصد كمى از هواداراى استقلال صادق هست بايد اينم بگيم كه اينجا لنگى هايى وجود دارند پشت تيمى ملى كشورشون رو در تورنمنت مهمى كه هر چهار سال يكبار اتفاق مى افتد همه جوره خالى كردند و آرزوى باخت تيم ملى كشورشون رو روبروى يك تيم ملى ديگه داشتند و هر كارى از دستشون بر مى اومد انجام دادند تا تيم ملى خودشون و تاكيد مى كنم نه تيم باشگاهى هر طور شده حذف بشه تا دلشون خنك شه ( واقعا حيرت انگيزه اين مسئله)
    • پاسخ با المراد IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      میشه بگی که هوادارن پرسپولیس چه کاری علیه تیم ملی کردن . کلا کار شما الاستقلالیها دروغ و جعل و هوچیگریه . تمام تماشاگران تیم ملی پرسپولیسیها بودن و وقتی بخاطر رفتارهای زشت و توهین امیز کیروش به ازادی نرفتن کل تماشاگران 50 نفر هم نبودن شادی سلام به زیکو رو یادتون رفته ؟
    • در جواب پاسخ به المراد IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      ...نگو مومن لنگی
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    قابل توجه کیسه کشای حکومتی و وطن فروش، ما هم از لطف شما سپاسگزاریم، برای اینکه هم وطن های خودمون پرسپولیس کبیر رو به عربها و afc فروختن
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    یعنی واقعا از امثال یونس محمود و ژاوی و معز علی تشکر کرد که پرسپولیس رو شایسته قهرمانی می دونند ولی ای کاش ایران بودید و می دیدید این تیم داره با چه انسانهایی کری می خونه انسانهایی که برای محرومیت آل کثیر تلاش زیادی انجام دادند و دوماه هواداران پرسپولیس رو بابت شکایت النصر استرس دادند از اونور هم مدیرعامل باشگاه اومد تیمو بهم ریخت و از خجالت شجاع دراومد و به نادری گفت برو استقلال وزارت ورزش هم که صم بکم ! وکلای حقوقی ما هم که الحمدالله نمی توانند بی گناهی آل کثیر رو ثابت کنند ! می بینید با کیا داریم کری می خونیم و با چه انسانهایی سر و کله می زنیم !!! به نظر من ارزش تبریک و تقدیر امثال ژاوی و معز علی و ژاوی و.... از دعا کردن وزیر ورزش ما برای موفقیت پرسپولیس ارزشش بیشتره حاضرم بهتون قول بدم اگه پرسپولیس قهرمان آسیا بشه رقیب شرق آسیایی به ما تبریک هم می گه ولی تراکتور و استقلال و سپاهان اصلا به روی خودشون هم نمیارن !!! ای کاش یکم از بارسا یاد بگیریم که باوجود هشت تایی شدن از بایرن بازم به بایرن تبریک گفت
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    ما ۵۸ میلیون طرفدار استقلال هم طرفدار حریف لنگپولیش هستیم و بی صبرانه منتظر ۶ تایی شدنشون به انتظار میشینیم خخخ
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      ما ۶۳ میلیون پرسپولیسی هم طرفدار ماشین سازی هستیم یعنی رقیب امروز شیشستقلال و بی صبرانه منتظر هستیم که ماشین سازی کیسه گل استقلال کند
    • مهرشاد IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      و ما 80 میلیون ایرانی طرفدار العین هستیم . و ممنون داچ علی
  • 4444 IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    اونم دیده تا بحال قهرمان آسیا نشدند دلش سوخته براتون والا اگه ایران بود اینهمه ظلم در حق بقیه تیمهای ایرانی از جانب همین تیم لنگیون براشون پیش میومد صد سال سیاه هم همچین جوکی نمیگفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی