باشگاه پرسپولیس: اگر ما را دوست دارید، به فرودگاه نیایید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس از هواداران خود درخواست کرد از حضور در فرودگاه و هتل محل اقامت این تیم در تبریز خودداری کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای از هواداران خود درخواست کرد از حضور در فرودگاه های تهران یا اهواز و همچنین هتل محل اقامت این تیم خودداری کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

از آنجا که مدت اندکی تا بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ باقی‌مانده و با موج شدیدتری از بیماری کرونا مواجه هستیم، مراقبت‌های پزشکی از اعضای تیم به بالاترین حد خود می‌رسد. حفاظت از تک تک اعضای تیم جزو اولویت‌های اصلی و اساسی کارگروه آسیایی باشگاه پرسپولیس قرار دارد و از این‌رو، از هواداران درخواست داریم از حضور در فرودگاه مهرآباد یا فرودگاه اهواز و حتی هتل محل اقامت تیم اجتناب کنند. بدیهی است در این مدت زمان اندک، حفاظت از سلامتی بازیکنان و اعضای تیم، برای باشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین خاطر مراسم بدرقه یا استقبال برگزار نمی‌شود.

کاروان پرسپولیس با توجه کامل به مسائل بهداشتی در راستای مقابله با پاندمی کووید-۱۹ و فاصله‌گذاری اجتماعی عصر امروز، تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم DE ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    احسنت
  • سعید جم IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    تیم باید دو هفته قبل از فینال قرنطینه بشه چون با توجه به قوانین سخت کرونایی در قطر اگه خدای نکرده بازیکنی مبتلا بشه باید دو هفته قرنطینه بشه و اون وقت فینال رو از دست میده، مثل اتفاقی که الان برای اولسان افتاده و 4 بازیکنش رو به خاطر کرونا تا دو هفته در اختیار نداره.
  • محمدم IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    فرق طرفداری باشگاه مردمی پرسپولیس با تیم سوم پایتخت اینه که ما اگه میریم فردودگاه برای استقبال و بدرقه و تشویق بازیکنامونه...اونا میرن تا همدیگرو بزنن . . .خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی