نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
برد قاطعانه تاتنهام و برتری ناپولی بعد از مارادونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته چهارم رقابت‌های لیگ اروپا با برد تاتنهام، ناپولی و رم به پایان رسید.

خبرورزشیلیگ اروپا؛ در هفته چهارم لیگ اروپا، تاتنهام به بردی راحت رسید و ناپولی در نخستین بازی بعد از درگذشت دیگو مارادونا برنده شد، در حالی که رم هم پیروز از میدان بیرون رفت.


تاتنهام در دیداری از گروه J موفق شد ۴ گل به لودوگورتس بزند. وینیسیوس در دقایق ۱۶ و ۳۴، وینکس در دقیقه ۶۳ و لوکاس در دقیقه ۷۳ برای اسپرز گل زدند. تاتنهام با این برد ۹ امتیازی شد و کنار آنتورپ صدرنشین قرار گرفت.


ناپولی هم در شبی که تحت‌تأثیر درگذشت اسطوره‌شان دیگو مارادونا بودند، در دیداری از گروه F با ۲ گل از سد ریکا گذشت. آناستاسیو در دقیقه ۴۱ (گل‌به‌خودی) و لوسان در دقیقه ۷۵ گل‌های ناپولی را زدند. پارتنوپی با ۹ امتیاز صدرنشین این گروه شد.


رم هم در دیگر دیدار مهم امشب از گروه A با ۲ گل میزبانش کلوژ را برد. دبلجو در دقیقه ۴۹ (گل‌به‌خودی) و ورتو در دقیقه ۶۷ از روی نقطه پنالتی گل‌های رم را زدند. جالوروسی با این برد ۱۰ امتیازی شد و صعودش را قطعی کرد.


در یکی دیگر از بازی‌های حساس امشب هم در گروه D رنجرز و بنفیکا به تساوی ۲-۲ رسیدند. آرفیلد و روفه در دقایق ۷ و ۶۹ برای تیم جرارد گل زدند و بردشان را با گل‌های راموس و پیزی در دقایق ۷۸ و ۸۱ از دست دادند. رنجرز و بنفیکا با ۸ امتیاز در رده‌های اول و دوم این گروه هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی