نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حمید مطهری: ۲ ساعت و نیم با اتوبوس بودیم و مستقیم رفتیم رختکن!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دستیار اول یحیی گل‌محمدی گفت: متأسفانه در فوتبال ایران هر گروه یا تیمی که سالم کار می‌کند و موفق می‌شود با مشکلاتی از داخل و بیرون مواجه می‌شود. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ حمید مطهری در غیاب یحیی گل‌محمدی که محروم شده بود، لب خط هدایت پرسپولیس در دیدار با نفت مسجدسلیمان را برعهده داشت. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس نتواند ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند. در همین ارتباط دقایقی با دستیار اول یحیی گل‌محمدی گپ زدیم‌.

آقای مطهری یک مقدار ترکیب شما در این بازی عجیب بود. بیرون نشاندن وحید امیری و احسان پهلوان به‌خاطر محرومیت این دو از فینال لیگ قهرمانان بود؟
دقیقاً همین‌طور است. ما ۲۹ آذر باید بدون احسان پهلوان و وحید امیری که بازیکنان خوبی هم هستند به مصاف تیم قهرمان شرق آسیا برویم. طبیعی است در این فاصله نسبتاً کم ترکیب و تاکتیک‌های مختلفی را امتحان کنیم. 

اما این ترکیب جواب نداد و مجبور شدید در نیمه دوم این دو بازیکن کلیدی را به زمین بفرستید!
به هرحال ۳ امتیاز این مسابقه هم برای ما مهم بود. می‌خواستیم نیمه دوم به پیروزی برسیم اما یکسری مسائل دست به دست هم داد تا برنده نشویم. 

پنالتی‌زن اول شما سیامک نعمتی بود؟
سیامک بازی قبلی خیلی خوب و محکم به توپ ضربه زد و این بار با بدشانسی ضربه‌اش به تیر دروازه خورد. اگر این پنالتی گل می‌شد شک نکنید با ۳ امتیاز از مسجدسلیمان برمی‌گشتیم. با این وجود به همه بچه‌های تیم خسته نباشید می‌گویم. همه زحمت خود را کشیدند. 

مسجدسلیمان هم خیلی خوب دفاع می‌کرد.
بله، این تیم به دنبال دفاع و استفاده از ضدحملات بود. بازیکنان این تیم هم خیلی دویدند و با تمام وجود دفاع کردند. با این حال هنوز هم روی حرفم هستم و فکر می‌کنم گل شدن پنالتی خیلی می‌توانست به موفقیت و پیروزی ما کمک کند. 

چرا شما به‌جای مسجدسلیمان در اهواز اردو زدید؟
من بعد از بازی هم گفتم اصلاً و ابداً یحیی گل‌محمدی و من دنبال بهانه‌گیری نیستیم اما چرا شهر مسجدسلیمان با مردمانی مهربان و خونگرم نباید یک هتل مناسب داشته باشد؟!

شما مستقیم از اهواز به زمین بازی رفتید؟
ما شب قبل از بازی در اهواز مستقر شدیم که ۲ ساعت و نیم با اتوبوس تا مسجدسلیمان راه است. شما تصورش را بکنید بازیکنان ما ۲ ساعت و نیم توی اتوبوس بودند و بعد مستقیم به ورزشگاه شهید بهنام محمدی رفتیم. باز هم می‌گویم دنبال عذر و بهانه نیستیم ولی واقعاً بازی کردن در چنین شرایطی خیلی سخت است. 

۳ بازی و یک گل زده برای خط حمله پرسپولیس آمار خوبی به‌شمار نمی‌رود. قبول دارید؟
ببینید ما عیسی آل‌کثیر را به دلیل محرومیت از دست دادیم و پیش از آن هم علی علیپور از پرسپولیس رفت. حالا تمام فشارها روی دوش مهدی عبدی است که جوان مستعدی است و باید به او زمان داد. نباید این جوان را تحت فشار بگذارند. ما قبول داریم با کمبود مهاجم روبه‌رو هستیم و خیلی اتفاقات بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در قطر رخ داد که پرسپولیس تضعیف شود. متأسفانه در فوتبال ایران هر گروه یا تیمی که سالم کار می‌کند و موفق می‌شود با مشکلاتی از داخل و بیرون مواجه می‌شود اما ما تلاش می‌کنیم به این مسائل توجهی نکرده و کار خود را دنبال کنیم. 

بازی بعدی پرسپولیس با شهرخودرو مشهد تیم سابق شماست. البته این دیدار در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. در خصوص این مسابقه صحبتی ندارید؟
شهرخودرو تیم خوبی است که سال گذشته در آنجا کار کردیم و شناخت خوبی هم از این تیم ‌داریم. این فصل سختی کار ما بیشتر است چراکه همه تیم‌ها با انگیزه فراوان جلوی ما ظاهر می‌شوند تا از فینالیست آسیا امتیاز بگیرند. از طرفی متأسفانه ما به دلیل بحران کرونا از نعمت داشتن هواداران خود محروم هستیم و این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند. با این وجود ما در تمام مسابقات برای پیروزی و خوشحال کردن طرفداران پرسپولیس به میدان می‌رویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشچیان IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    به نظر من یحیی بایدیکباربراهمیشه جواب اظهارات رسول پناه درباره دلالی ازبازبکنامخصوصاربیع خواه روتوضیح بده
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      به نطر من شیخ دیاباته هم یک بار برای همیشه جواب اظهارات رسول پناه درباره اینکه زنگ زده بود که به پرسپولیس بیاید بیاید را بدهد
    • ناشناس IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      رسول پناه چاخان کرده. مثلا خواست بگه که آقای گل لیگ برتر حاضره با 500 هزار دلار بیاد پرسپولیس ولی شجاع خلیل زاده میگه توی این سن با من قرار داد 6 ساله سالی 20 میلیارد ببندید که بعدا با پرداخت نشدن پولش سر دو ماه مثل ویلموتس شکایت کنه و کل 120 میلیارد تومن رو د رعرض یکسال بگیره. این یک مثال دروغین از رسول پناه بود برای ادب کردن شجاع خخلیل زاده
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      پس رسول پناه هم چاخان کرد که گفت یحیی گل‌محمدی دلال هست
    • لنگی مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      دلیل نمی شه کسی یک چاخان بکنه درباره همه چیز چاخان بکنه. درباره یحیی گلمحمدی خدا داند ولی اصل این بود که روشنت کنم درباره دیاباته
  • 000 IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    آقای مطهری .من هوادارکه ازتیم ،کادرفنی وتک تک بازیکنان راضی ام.این تیم قهرمان میشه.
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    هرکی میاد لنگ اولین چیزی که یاد میگیره ناله زدن و فرافکنیه
  • آنالیزور IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    کارکردن شماها بدون رهنمودهای افشین پیروانی امکان پذیر نیست هرچی باشه اون تجربه های مختلفی تو کار داره و به بازار هم واقفه !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی