نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ندا شهسواری: من به سهمیه‌ام امیدوارم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان به خبرورزشی گفت: فدراسیون برنامه خودش را دارد، ولی حالا که آمار کرونا سر به فلک گذاشته، بهتر است فعلاً اردوها برگزار نشود.

خبرورزشیفائزه زمانی؛ ندا شهسواری، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان این روزها در نبود اردوهای تیم ملی در اصفهان تمریناتش را با همراهی اعضای خانواده‌اش پیگیری می‌کند تا بتواند سومین حضورش در المپیک را تجربه کند. او می‌گوید: «همه رقبا را در آسیای میانه می‌شناسم و این سهمیه را دور از دسترس نمی‌بینم. ولی امسال ممکن است حساسیت‌هایی باشد و بازی‌ها به‌صورت حذفی برگزار شود که کار را سخت می‌کند و اگر بازی‌ها دوره‌ای برگزار شود که چه بهتر! در ورزش ما تا دقیقه 90 چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی من به سهمیه‌ام امیدوارم.»

کاپیتان تیم ملی بانوان معتقد است، در نبود اردو هم می‌تواند آمادگی‌اش را حفظ کند: «خوشبختانه ۲۰ سال در ورزش و تیم ملی هستم و تمرینات بدنسازی، آمادگی جسمانی و پشت میز پینگ‌پنگ را از بر هستم و علاوه بر اینکه ایرانمنش سرمربی تیم ملی از راه دور زیرنظرم دارد، در خانه هم، برادر و دامادمان که بازیکن و مربی هستند خیلی کمکم می‌کنند تا آمادگی‌ام را حفظ کنم. اگر بازیکن نوپایی بودم باید حتماً در اردو زیر نظر مربی بودم ولی حالا ترجیح می‌دهم با این شرایط در خانه تمرین کنم تا در اردو کرونا بگیرم و یکی، دو ماه خانه‌نشین شوم و افت کنم. همین که بخواهیم از شهرستان خارج شویم و با هواپیما، اتوبوس یا سواری به تهران بیاییم خودش خطرناک است.»

شهسواری تمرین در خانه و سلامت ماندن را به ریسک حضور در اردو ترجیح می‌دهد: «فدراسیون برنامه خودش را دارد، ولی حالا که آمار کرونا سر به فلک گذاشته، بهتر است فعلاً اردوها برگزار نشود. اگر شرایط‌مان برای تمرین در خانه خوب است، فعلاً همین‌جا تمرین کنیم تا وضعیت از حالت قرمز بیرون بیاید. کاش دولت کشور را زودتر قرنطینه می‌کرد.»

او ناراحت است که ایران اسفند در مسابقات تیمی جهانی غایب است: «متأسفانه با تصمیم جدید فدراسیون جهانی، قرار شده که مسابقات تیمی جهانی در اسفند با تیم‌های محدودتری برگزار شود و به گفته فدراسیون جهانی ایران نمی‌تواند در این بازی‌ها شرکت کند، در حالی که این رقابت‌ها به صورت تیمی برگزار می‌شد، می‌توانستیم بازی‌های زیادی انجام دهیم و فرصت خیلی خوبی برای بالا بردن تجربه و آمادگی‌مان برای انتخابی المپیک بود. این مسابقات می‌توانست خیلی به ما کمک کند و حالا هم باید در لیگ خودمان را محک بزنیم و برای سهمیه المپیک آماده شویم.»

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز این فصل برای پادما یدک اصفهان در لیگ برتر بانوان بازی می‌کند: «این فصل برای پادما یدک اصفهان بازی می‌کنم. تیم خیلی مدعی نیست و بازیکنان بومی گرفته است و فقط من ملی‌پوش هستم. امسال هم مثل پارسال ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند و باعث می‌شود تا با همه تیم‌ها در رقابت باشیم و لیگ جذاب‌تر شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی