نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رونمایی از چهره مدعیان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته چهارم چهره مدعیان کم‌کم شناسایی می‌شود و فعلاً گل‌گهر، استقلال، سپاهان، پرسپولیس و فولاد جزو تیم‌هایی محسوب می‌شوند که پتانسیل ماندن در بالای جدول را دارند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ هفته چهارم لیگ برتر به نوعی از هفته سوم هم جذاب‌تر است. پرسپولیس که با نفت مسجد سلیمان بازی کرد و حتی پنالتی‌اش را گل نکرد باید در تهران به مصاف تیم مهدی رحمتی برود که شرایط چندان مطلوبی ندارد. پرسپولیسی‌ها خوب می‌دانند که اگر این بازی را هم نبرند دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شوند. امروز ماشین‌سازی و گل‌گهر هم در تبریز بازی می‌کنند و عجیب اینکه هر تیمی با استقلال بازی می‌کند هفته بعدش به مصاف تیم قلعه‌نویی می‌رود! آخرین بازی امروز هم تقابل فولاد و آلومینیوم است و فولاد اگر در خانه برنده شود مدعی باقی می‌ماند. در مجموع پرسپولیس فرصت خوبی برای ۸ امتیازی شدن دارد. مسئله اصلی در مورد پرسپولیس این است که در آستانه فینال آسیا نیاز دارد که بازی‌های داخلی را ببرد و روحیه بگیرد.

مس رفسنجان میزبان تراکتور است. یک بازی خاص برای علی‌منصور که می‌خواهد تراکتور را قهرمان کند ولی فعلاً از ۳ بازی ۲ امتیاز کسب کرده و شروع ضعیفی داشته است. در قائمشهر نساجی که مقابل سایپا هم خوب کار کرد میزبان نفت مسجدسلیمان است و استقلال باید با پیکانی بازی کند که با مهدی تارتار سخت‌جان است و سخت امتیاز می‌دهد. استقلال پارسال ۲ بار با پیکان مساوی کرد و امتیازات ارزشمندی را از دست داد به همین دلیل نمی‌خواهد آن اتفاقات تکرار شود. شاگردان فکری اگر این بازی را ببرند با ۹ امتیاز شرایط مطلوب‌تری پیدا می‌کنند. 

در اصفهان سپاهان که با بردن تراکتور اوج گرفت میزبان سایپاست و طبعاً محرم تیمش را هجومی ارنج می‌کند. آنها هم شانس ۹ امتیازی شدن دارند و نمی‌خواهند این فرصت طلایی را از دست بدهند. آخرین بازی هفته هم در آبادان برگزار می‌شود. جایی که صنعت نفتِ پورموسوی میزبان ذوب‌آهن اصفهان است و پیش‌بینی می‌شود بازی جذابی را شاهد باشیم.

در هفته چهارم چهره مدعیان کم‌کم شناسایی می‌شود و فعلاً گل‌گهر، استقلال، سپاهان، پرسپولیس و فولاد جزو تیم‌هایی محسوب می‌شوند که پتانسیل ماندن در بالای جدول را دارند. در مورد تراکتور هم باید کمی به منصوریان فرصت داد هر چند که آنها تا امروز کسی را امیدوار نکرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی