نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عادل مجللی: تصاحب سهمیه راحت نیست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قایقران ملی‌پوش گلستانی کانو کانادایی به خبرورزشی گفت: پیشنهاداتی برای لیگ برتر داشته‌ام ولی هدف و مسیرم به خاطر انتخابی المپیک و مسابقات سال آینده طوری است که فکر نکنم بتوانم در لیگ شرکت کنم.

خبرورزشیفائزه زمانی؛ عادل مجللی قایقران ملی‌پوش گلستانی کانو کانادایی، این روزها حال و هوای دیگری دارد. او که با تعطیلی ۸ ماهه اردوها رنگ پارو و قایق را ندیده بود، با اشتیاق بیشتری برای تمرین در اردوی تیم ملی به آب زده است. مجللی که مدال برنز ۵۰۰ متر جهانی را در کارنامه‌اش دارد، خوشحال است فدراسیون جهانی آن را به رقابت‌های انتخابی المپیک برگردانده؛ ماده‌ای خوش‌یمن برای او که حالا پاروزنی ایرانی را به حضور در توکیو خوشبین‌تر کرده است. 

۵۰۰ متر همیشه برایم خوش‌یمن بوده
او معتقد است برگشت ماده ۵۰۰ متر به مسابقات انتخابی انگیزه‌اش بیشتر کرده: «این‌طور که پیداست قرار است ۵۰۰ متر کانو کانادایی را دوباره به مسابقات برگردانند که من سابقه مدال و کاپ جهانی با رکورد عالی در سال ۲۰۱۵ پرتغال را دارم. در واقع ۵۰۰ متر رشته تخصصی من است که از قضا همیشه هم برایم خوش‌یمن بوده و من در این ماده جزو بهترین‌های جهان بوده‌ام. خیلی خوشحالم که قرار است این ماده به مسابقات انتخابی و المپیک برگردد و این خبر به من انگیزه خاصی داده است.»

اردوی انزلی امن و امان است
مجللی از روند تمریناتش در اردوی انزلی می‌گوید: «همه چیز امن و امان است. اردو از ۲۵ آبان شروع شده و تا جمعه زیر نظر اقلیمی سرمربی تیم تمرین می‌کنیم. اینجا کمترین تمرین‌مان ۲ جلسه در روز است و با اینکه آخرین اردوی ما اسفند سال قبل بود همه تمرکزمان روی تمرینات کیلومتری است تا عقب‌ماندگی‌مان جبران شود. سرمربی تمرینات فشرده‌تری برایمان دارد تا سریع‌تر به آمادگی قبلی برسیم. قرار بود من قبل از اردو به بندرانزلی بیایم و تمرین کنم که نشد و حالا تمرین در آب را در اردو شروع کرده‌ام. شرایط تمرینی هم خوب است و فضای اینجا طوری است که می‌توانیم کیلومترهای طولانی‌تری پارو بزنیم.»

هیچ برخوردی در کمپ نداریم
به گفته قایقران ملی‌پوش، اردونشینان به خاطر کرونا از اردو خارج نمی‌شوند و هیچ برخوردی هم با یکدیگر ندارند: «ما در هتل اسکان داریم، هر کدام از بچه‌ها یک اتاق جدا دارد و پروتکل‌ها هم کامل رعایت می‌شود. اینجا فقط به تمرین می‌رویم و بعد به اتاق‌هایمان برمی‌گردیم، بدون هیچ برخوردی باهم، حتی از کمپ هم بیرون نمی‌رویم و در آب هم خود به خود فاصله اجتماعی به خاطر عدم برخورد قایق‌ها باهم رعایت می‌شود. البته چند نفر از بچه‌ها در تهران تمرین می‌کنند و به این اردو نرسیدند و عرفان زنده‌پی و محمدنبی رضایی هم در بابلسر هستند و یکسری از ملی‌پوشان هم اهل انزلی‌اند که بعد از تمرین به خانه‌هایشان می‌روند و با این شرایط تراکمی در اردو نداریم‌.»

سهمیه المپیک آب‌های آرام اصلاً راحت نیست
او سهمیه آب‌های آرام را سخت می‌داند: «هیچ وقت تصاحب سهمیه در آب‌های آرام راحت نبوده. حالا کرونا هم کار را سخت‌تر کرده است. البته گرفتن سهمیه در قهرمانی جهان راحت‌تر است، چراکه در مسابقات انتخابی آسیا فقط تک قایق یا همان نفر اول سهمیه می‌گیرد که با رقابت زیاد کار خیلی سختی می‌شود.»

 نمی‌دانم در لیگ هستم یا نه
 ملی‌پوش کانو کانادایی هنوز نمی‌داند در لیگ برتر آب‌های آرام پارو می‌زند یا نه: «پیشنهاداتی برای لیگ برتر داشته‌ام ولی هدف و مسیرم به خاطر انتخابی المپیک و مسابقات سال آینده طوری است که فکر نکنم بتوانم در لیگ شرکت کنم. نمی‌خواهم سیکل تمریناتم به هم بریزد، ولی شاید هم به خاطر محک خودم در لیگ پارو بزنم.»

پخش زنده مسابقات بر قراردادها بی‌تأثیر نیست
به گفته مجللی احتمال پخش زنده مسابقات این دوره لیگ برتر آب‌های آرام وجود دارد: «از قراردادهای این دوره خبری ندارم ولی قبلاً قراردادها با وضعیت معیشت و دلار آن زمان خوب بود. سهرابیان رئیس فدراسیون چند روز پیش صحبت‌هایی کرد و گفت شاید مسابقات لیگ پخش زنده شود که این خود بر قراردادها بی‌تأثیر نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی