مازیار الهامی: کمربند قهرمانی MMA را به ایران می‌آورم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته به خبرورزشی گفت: من همه تلاش را می‌کنم تا به حقم برسم. کمیته داوران به اعتراض ما رسیدگی کرد و این بازی ۸۰ روز دیگر تکرار می‌شود. من از قبل گفته بودم و باز هم می‌گویم، کمربند قهرمانی را به ایران می‌آورم.

خبرورزشیسیدحسن صفوی؛ مبارزه مازیار الهامی، فایتر سازمان NFG در MMA دوباره تکرار می‌شود؛ ۸۰ روز دیگر. کاپیتان سابق تیم ملی کاراته که شنبه‌شب در مسابقات MMA به مصاف پاول بلاروسی رفت بعد از رأی داور به باخت او، با اعتراض به قضاوت عجیب داور، دوباره مسابقه‌اش هفته آینده تکرار می‌شود؛ آن هم برای کمربند قهرمانی. الهامی می‌خواهد کمربند قهرمانی را برای ایران بگیرد. 

مازیار از مبارزه پر حرف و حدیث شنبه‌شب بگو. 
واقعاً مبارزه عجیبی بود. البته من از همان لحظه به تصمیم عجیب داور اعتراض کردم، مربی و مدیربرنامه‌هایم خیلی جدی موضوع را پیگیری کردند و ما اعتراض‌مان را همان لحظه نشان دادیم و پیگیری هم کردیم. 

خوشبختانه اعتراض شما به قضاوت عجیب داور وارد بوده، نه؟
بله بازی صددرصد به خاطر اشتباه داوری تمام اعلام شد. وقتی ما اعتراض کردیم، خوشبختانه اعتراض ما را مسئولان برگزاری قبول کردند و قرار است بازی دوباره تکرار شود. البته چون مسابقات تمام شده، قرار است این بازی دوباره برای کمربند قهرمانی به زودی تکرار شود. 

یعنی شما با پاول بلاروسی قرار است برای کمربند قهرمانی دوباره مبارزه کنید؟
بله، چون اشتباه داوری خیلی فاحش بود، البته میزبان این موضوع را پذیرفت. باید بگویم قانون مسابقه به این شکل است، وقتی مبارزه در خاک تمام می‌شود که فایتر سطح هوشیاری‌اش را از دست بدهد اما در این مبارزه، وقتی من روی زمین بودم و در واقع مبارزه به خاک کشیده شد، کاملاً هوشیار بودم و در حال دفاع اما داور خیلی سریع بازی را تمام شده اعلام کرد، حالا طبق صحبت‌هایی که داشتیم قرار است ۸۰ روز دیگر من با پاول دوباره برای کمربند قهرمانی مبارزه کنم. 

دلیل تصمیم اشتباه داوری چه بود؟
آنها به خوبی می‌دانستند که پاول در مبارزه سر پا قطعاً از من شکست می‌خورد و برای همین تا مبارره به خاک کشیده شد، سریع حریفم را برنده کردند، ولی این تصمیم برخلاف قانون مسابقات است، چون این تصمیم زمانی باید گرفته شود که فایتر سطح هوشیاری را از دست داده باشد اما من کاملاً هوشیار بودم و در حال دفاع. به هر حال من همه آنها را با کری‌خوانی از قبل هوشیار کرده بودم و آنها دوست نداشتند چهارمین پیروزی را در این سازمان بگیرم. 

با این حساب ما همچنان باید منتظر کمربند قهرمانی باشیم؟
من همه تلاش را می‌کنم تا به حقم برسم. کمیته داوران به اعتراض ما رسیدگی کرد و این بازی ۸۰ روز دیگر تکرار می‌شود. من از قبل گفته بودم و باز هم می‌گویم، کمربند قهرمانی را به ایران می‌آورم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جان رامبو IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    احسنت به روحیه شما برادر دمت گرم . ایندفعه مواظب فن های کشتی باش . ناسلامتی ایرانی هستی . بزرگ کشتی دنیا ما هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی