نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمشید شاه محمدی: بازی کردن و گل زدن در پرسپولیس آسان نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین پرسپولیس به خبرورزشی گفت: مهدی عبدی جوان مستعدی است اما او به تنهایی نمی‌تواند بار خط حمله را به دوش بکشد.

خبرورزشی/ مهدی یکتا؛ جمشید شاه‌محمدی مهاجم پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس این روزها در تیم بادران دستیار محسن عاشوری است. او هم یک پرسپولیسی است که در این تیم توپ زده و به خوبی با مشکلات یک مهاجم در این تیم آشناست. امروز دقایقی با شاه‌محمدی هم کلام شدیم:

آقای شاه محمدی به نظر شما پرسپولیس این روزها در خط حمله با بحران مواجه شده است؟
به نظر می‌رسد بعد از جدایی علی علیپور و محرومیت عیسی آل کثیر این تیم با بحران کمبود فوروارد مواجه شده باشد.

در حال حاضر مهدی عبدی یک جورهایی رقیب جدی ندارد. البته آرمان رمضانی هم به پرسپولیس آمده اما هنوز به آن هماهنگی لازم نرسیده است؟
ببینید بازی کردن و گل زدن درپرسپولیس خیلی سخت است. من عضو جوانان این تیم بودم و بعد درتیم بزرگسالان هم حضور داشتم که به خاطر خدمت سربازی به عقاب رفتم. در کشاورز آقای گل ایران شدم و بعد شاگرد علی آقا در پرسپولیس.

پس به خوبی می‌دانید بازی کردن در پرسپولیس برای یک تازه وارد چقدر می‌تواند سخت باشد؟
صد درصد همین طور است. در تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس شما همیشه باید عالی باشید و اگر فوروارد باشید گل بزنید. توقع زیاد است و باید بتوانید این فشار را تحمل کنید.

آیا مهدی عبدی می‌تواند؟
مهدی عبدی جوان مستعدی است که توانست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گل بزند اما او به تنهایی نمی‌تواند بار خط حمله پرسپولیس را به دوش بکشد. 

محرومیت عیسی آل‌کثیر هم مزید بر علت شد تا...
آل کثیر خیلی خوب با پرسپولیس چفت شد. او در اولین بازی‌هایش خوش درخشید و گل های حساسی زد اما با بدشانسی مواجه شده و محروم شد.

شما در جام ملت های ۱۹۹۲ آسیا بازیکن فیکس تیم ملی بودید. از آن رقابت ها خاطره‌ای ندارید؟
علی آقا (پروین) که بنده خیلی هم به ایشان ارادت دارم سرمربی تیم ملی بودند. ما در آن رقابت ها در ۳ بازی حتی یک تعویض هم انجام ندادیم و با خوردن گل در دقایق پایانی از ژاپن حذف شدیم. بدترین خاطره زندگی ورزشی من هم همان مسابقات است که هم حذف شدیم و هم مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی مقدم و فرشاد پیوس محروم شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی