نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دردسر ITC بدون رضایت‌نامه برای محمد موسوی در پیاچنزا؛ بزگنمایی یا سوءتفاهم؟!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حرف از دردسر تازه برای سیدمحمد موسوی سرعتی‌زن تیم ملی والیبال است؛ آن هم دو هفته بعد از حضور در تیم پیاچنزای ایتالیا.

خبرورزشیمهری رنجبر؛ سیدمحمد موسوی بعد از تجربه بازی در پلاس‌لیگا ترجیح ‌داد این فصل هم در لیگ‌های اروپایی بازی کند اما شیوع کرونا همه برنامه‌هایش را به هم ریخت. هرچند پیشنهاداتی هم داشت اما ترجیح داد روزهای کرونایی را در ایران باشد و به همین دلیل با سایپا قرارداد بست و ۶ هفته‌ای هم برای آن بازی کرد. بهترین مدافع روی تور دنیا اما با پیشنهاد پیاچنزای ایتالیا رفتن را به ماندن ترجیح داد. هر چند به قول خودش سایپا همه تعهدات مالی‌اش را عمل کرده بود و حتی می‌دانست مصطفی کارخانه ناراحت می‌شود اما فکر می‌کرد این بهترین راه برای حفظ آمادگی‌اش تا المپیک است. بازی کنار ستاره‌های والیبال دنیا تا آماده، آماده در آخرین المپیک بهترین بازی‌ها را در تیم ملی انجام دهد. سرعتی‌زن ملی‌پوش با باشگاه صحبت کرد، با اینکه رضایتنامه نداشت اما ITC را از فدراسیون گرفت و رفت. او بعد از تست کرونا یک هفته هم قرنطینه شد و بعد با شماره ۲۱ تمرین کرد و حتی سه روز پیش هم در اولین بازی، یک ست به زمین رفت و ۷ امتیاز هم گرفت. حالا اما حرف از این است که نداشتن رضایتنامه و صدور ITC بدون رضایتنامه باشگاه برای او و حتی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون دردسرساز می‌شود. حتی تا حد محرومیت. آن هم سال قبل از المپیک. 

ناراحتی کارخانه 
 از طرفی مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سایپا که همیشه سید را مثل پسرش می‌داند، انگار این‌بار بدجوری از او دلخور است. او که قبلاً در مقابل سؤال خبرنگاران تنها به گفتن: «این مسئله را به باشگاه سپردم.» اکتفا می‌کرد به حدی ناراحت است که در مصاحبه‌اش هم گفته: «من از سید ناراحتم. موسوی بدون هماهنگی ما و بدون رضایت باشگاه تیم را ترک کرده که این کار درستی نیست.» اما مدیر باشگاه هیچ وقت موضع‌گیری در این‌باره نکرده است. 

سکوت سید
سیدمحمد موسوی لژیونر ایران در لیگ سریA ایتالیا البته فعلاً در این‌باره سکوت کرده است. او احتمالاً ترجیح می‌دهد درباره این موضوع حرفی نزند. هر چند خبرگزاری میزان در گزارشی آورده ظاهراً باشگاه به دلیل چک مخدوش سید برای پولی که برگرداندن پولی که به او داده شده، شاکی است اما او حرفی نمی‌زند. مدیربرنامه‌های سرعتی‌زن ملی‌پوش هم خودش را بی‌خبر از این قضیه می‌داند. او می‌گوید: «من در جریان نیستم، چراکه خود سید با ساپیا صحبت کرده است اما می‌دانم حتماً رضایتی در کار بوده که سید ITC گرفته و به پیاچنزا رفته است.»

تقوی: بزرگنمایی می‌کنند
میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال البته طور دیگری حرف‌های مدیر برنامه سیدمحمد موسوی را درباره رضایت باشگاه سایپا تأیید می‌کند. او می‌گوید: «توافقی بین باشگاه سایپا و سید صوت گرفته و بعد فدراسیون ITC را صادر کرده است. مطمئن باشید فدراسیون همین طوری به کسی ITC نمی‌دهد.» او قضیه محرومیت را هم قبول ندارد: «به نظرم این قضیه بزرگنمایی شده است. سوءتفاهم ساده‌ای است. اینکه بگوییم داورزنی محروم می‌شود و والیبال به المپیک توکیو نمی‌رود، درست نیست. تنها یک‌جور بزرگنمایی است و بس.»

تقوی البته احتمال حل و فصل اختلاف سیدمحمد موسوی و باشگاه سایپا را در کمیته انضباطی می‌دهد: «ظاهراً دو طرف بابت اختلافی که پیدا کرده‌اند از هم به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند که اگر در این مدت به توافق نرسند، کمیته انضباطی بعد از تعطیلات کرونایی برای حل و فصل موضوع با بررسی مستندات دو طرف، درباره این قضیه تصمیم می‌گیرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی