نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
محسن گروسی: پیکان روی ضدحملات خطرناک است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: حتم دارم مطهری و قایدی هم زوج موفقی را تشکیل می‌دهند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ محسن گروسی، مهاجم ملی‌پوش سابق استقلال که زننده گل قهرمانی پاس- آخرین تیم ایرانی که در آسیا قهرمان شد- هم هست، در آستانه دیدار با پیکان دقایقی مهمان تلفنی ما بود.

بازی با پیکان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی آسانی نیست. پیکان قطعاً ابتدا برای نباختن به میدان می‌آید و می‌خواهد روبه‌روی استقلال امتیاز بگیرد و با تکیه بر نیروهای دونده‌اش دنبال فضاهای پشت خط دفاعی ما خواهد بود.

اوضاع دفاع استقلال چطور است؟
در این چند بازی خوب نشان داده است. حداقل از فصل قبل بهتر بوده و این امید را می‌دهد که با ورود موسوی و نادری بهتر از این هم بشود.

دیاباته در این دیدار و چند بازی بعدی غایب است! این می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود؟
البته که دیاباته مهره مؤثری است ولی از نکات خوب این استقلال در اختیار داشتن مهره‌های خوب در همه پست‌هاست. الان قایدی و مطهری به خودی خود یک زوج مؤثر در نوک حمله هستند که گرچه به هماهنگی بالایی که دیاباته و قایدی داشتند، دست پیدا نکرده‌اند ولی این اتفاقاً در ابتدای فصل قبل هم درباره این دو بازیکن دلالت می‌کرد و کم‌کم این دو با هم زوج فوق‌العاده‌شان را تشکیل دادند. حتم دارم مطهری و قایدی هم زوج موفقی را تشکیل می‌دهند.

سجاد آقایی می‌تواند کمک حال این دو نفر باشد؟
البته که می‌تواند. او وقتی در استقلال بود به خوبی برای این تیم گل می‌زد و با حضور در لیگ دسته یک، تجربیات بیشتری هم به دست‌ آورده و شک ندارم وقتی به میدان بیاید یک سجاد آقایی بهتر از قبل را به نمایش می‌گذارد.

چقدر به برد استقلال امید دارید؟
استقلال با این بازیکنان و کادر فنی باید از هیچ حریفی هراس نداشته باشد. این تیم قطعاً با روحیه و نفراتی که دارد در صورت گل خوردن هم توان جبران را دارد. از طرفی با دروازه‌بانان خوبی هم که در اختیار دارد، خیال کادر دفاعی تیم از پشت‌سرشان راحت‌تر از فصل قبل است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی