پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
۰ |
۰
هفته پنجم لیگ اروپا؛ شمال لندن مقابل اتریش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در هفته پنجم لیگ اروپا، تاتنهام و میلان باید پیروز شوند تا خیال‌شان بابت صعود به مرحله حذفی راحت شود.

خبرورزشی/ لیگ اروپا؛ امشب هفته پنجم لیگ اروپا در حالی برگزار خواهد شد که تیم‌های تاتنهام و میلان هنوز برای صعود استرس دارند. در حالی که وضعیت آرسنال، ناپولی و رم خوب است. 

آرسنال – راپیدوین‌؛ تمرین خوب
در لیگ اروپا همه‌چیز خوب است، چراکه ۱۲ امتیاز گرفته‌اند و صعودشان را خیلی زود به‌عنوان صدرنشین حتمی کرده‌اند. با این حال آرسنال در لیگ برتر مثل فصول اخیر چالش داشته. ۵ شکست در ۱۰ بازی و عملکرد ضعیف توپچی‌ها، باشگاه را سردرگم کرده است. نمی‌خواهند خیلی زود عذر میکل آرتتای جوان را بخواهند که ۲ جام هم گرفته. حالا در بازی پنجم به مصاف راپیدوین خواهند رفت و منتظر یک برد دیگر هستیم. این برد در آستانه دیدار با تاتنهام برای آرسنال مهم خواهد بود. ۳ برد و ۲ باخت برای آرسنال در بازی‌های قبلی با اتریشی‌ها ثبت شده. 

لاسک – تاتنهام‌؛ سرنوشت
داستان تاتنهام برخلاف دیگر تیم شمال لندنی است. تیم صدرنشین لیگ برتر، در لیگ اروپا خطر حذف را حس می‌کند. اگر امشب به لاسک ببازند، شاید حتی از لیگ اروپا هم کنار بروند. در بازی رفت راحت رقیب اتریشی را بردند. ۴ برد و یک باخت پیش از این برای تاتنهام در دیدارهای اروپایی مقابل تیم‌های اتریشی به ثبت رسیده است. 

میلان – سلتیک‌؛ استرس
میلان در بازی برگشت هم لیل را نبرد تا طلسم این تیم فرانسوی برای‌شان شکسته نشود و اسپارتاپراگ با فاصله یک امتیازی صعودشان را به خطر بیندازد. صدرنشین سری A در لیگ اروپا باید امشب سلتیک را ببرد تا کمی خیالش راحت شود. در اسکاتلند راحت و ۳ بر یک برنده شدند. میلان که این فصل در سری A باختی نداشته، پیش از این ۱۳ مرتبه مقابل اسکاتلندی‌ها بازی کرده که ۶ برد داشته و ۳ بازی را باخته. 

آلکمار – ناپولی‌؛ تلافی در هلند
بعد از مرگ دیگو مارادونا، ناپولی کولاک کرد. ۲ بازی را برده و مثل اینکه اتحادشان از قبل هم بیشتر شده است. در اولین بازی‌شان در لیگ اروپا مقابل آلکمار در خانه باختند و حالا می‌خواهند تلافی کنند. تیم گتوسو صدرنشین است اما این صدرنشینی را دو تیم ۷ امتیازی تهدید می‌کنند. شاید امشب در هلند جواز صعودشان را کسب کنند. ۲ برد، ۲ تساوی و ۵ شکست برای ناپولی پیش از این مقابل هلندی‌ها ثبت شده. 

رم – یانگ‌بویز؛ بازی صدرنشینی
جالوروسی ۱۰ امتیاز کسب کرده و حتی با یک تساوی هم صدرنشینی‌اش را قطعی خواهد کرد. در بازی رفت مقابل یانگ‌بویز ۲ بر یک برنده شدند و می‌توانیم حدس بزنیم این حریف برای‌شان چالشی ایجاد نمی‌کند. رم فصل خوبی را سپری می‌کرد تا اینکه ۴ گل از ناپولی خورد. فونسکا به جبران در لیگ اروپا می‌اندیشد. رم پیش از این مقابل تیم‌های سوئیسی ۵ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت داشته. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی