پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
۳ |
۵
رئال‌مادرید با مائوریسیو پوچتینو تماس گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مائوریسیو پوچتینو اولین گزینه جانشینی زین‌الدین زیدان است و در صورت ادامه روند ضعیف رئال‌مادرید، جانشین سرمربی فرانسوی خواهد شد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ رئال‌مادرید در دیدار برگشت مقابل شاختار دونتسک هم مثل بازی رفت شکست خورد تا صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به خطر بیفتد.

در پی این شکست، گفته شده فلورنتینو پرس به زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها اولتیماتوم داده و اگر رئال بازی بعدی مقابل مونشن‌گلادباخ را نبرد و حذف شود، شاید زیزو برکنار شود.

نشریه «اسپورت» هم مدعی شد، باشگاه رئال‌مادرید خیلی زود با مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پیشین تاتنهام که یک سالی می‌شود تیم ندارد تماس گرفته تا در صورت اخراج زیدان خیلی سریع او را جایگزین مربی‌ای کند که ۳ دوره تیم‌شان را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه پرسپولیسی قدیمی IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیافته!
  • vahid IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    این بازیکنا دوره شون تموم شده. تا وقتی رونالدو بود و آماده بود، ضعف اینارو می پوشوند. بهترین مربی حال حاضر دنیا هم با این گروه بازیکنا هیچکاری نمی تونه بکنه. زیدان بزرگترین اشتباهش اینه که زیادی پشت بازیکنا رو میگیره. به غیر از بنزما و دو یه نفر بقیه رو بندازین بیرون.
    • امیرحسین IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      بازیکن ها بد هستند درست ولی دیگه در حدی بد نیستند که از شاختار رفت و برگشت ببازه خود مربی هم اشکال داره بازیکن ها هم همینطور درباره بنزما هم خود همین بنزما حا پر کرده همش دروازه خالی می زنه بیرون و از موقعیت های زیادی از دست می ده به خاطر همین بنزما لواندوفسکی نیمد رئال حالا همین داستان داره واسه هالند هم تکرار میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی