بازیکنانی که سقف رئال برای‌شان کوتاه بود؛ کهکشان اشتباهی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برخی ستاره‌ها در رئال‌مادرید به جایی که فکر می‌کردیم و حق‌شان بود نرسیدند، اما با جدایی از جمع کهکشانی‌ها دوباره ستاره شدند.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ رئال‌مادرید همیشه رؤیای بازیکنان فوتبال برای ورود به این باشگاه بوده است. سقف آرزوهای بازیکنان فوتبال اما آنقدر جاذبه، حرارت و پیچیدگی دارد که می‌تواند از این رؤیا چیزی مثل کابوس بسازد. کم نبودند بازیکنانی که به رؤیای ستاره شدن به رئال آمدند اما برنابئو در تقدیر موفقیت‌شان نبود و سوخت شدند. با این حال بازیکنانی هم بودند که به موقع خودشان را از مادرید بیرون کشیدند و در تیمی دیگر راه سعادت را پیدا کردند. 

وسلی اسنایدر

جزو قسمت دوم کهکشانی‌های رئال‌مادرید بود و همراه با کاکا، رونالدو، ژابی آلونسو و...  رئالی پر ستاره را تشکیل داده بود. این هافبک هلندی سابق آژاکس اما خیلی زود راهش را از رئال جدا کرد و به اینتر ملحق شد تا سال ۲۰۱۰ را رؤیایی‌ترین سال فوتبالش رقم بزند. او با اینتر مورینیو سه‌گانه را فتح کرد، بهترین پاسور لیگ قهرمانان شد، به عنوان بهترین هافبک یوفا انتخاب شد و تیم ملی هلند را در راه رسیدن به فینال جام جهانی‌ کمک کرد. 

کلارنس سیدورف

هافبک هلندی همراه با رئال قهرمان لالیگا و جام باشگاه‌های اروپا شده بود اما سال ۱۹۹۹ پیشنهاد وسوسه‌کننده اینتر باعث شد رئال دست رد به سینه سیدورف بزند. کلارنس به ایتالیا رفت و به میلان پیوست. سپس با با فرانچسکو کوکو بازیکن اینتر معاوضه شد تا دوران درخشانش در نراتزوری آغاز شود. او تا سال ۲۰۱۲ توانست ۴۳۱ بازی همراه با ۶۳ گل به ثمر برساند و عناوینی همچون قهرمانی سری A و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. 

آرین روبن

یک هلندی دیگر داشت قربانی سیاست‌های رئالی‌ها می‌شد. روبن در سال ۲۰۰۷ به رئال آمد و کمک کرد تا در همان فصل نخست قهرمان لالیگا شوند. حضور کریس و کاکا اما عرصه را برای روبن تنگ کرد و باشگاه او را به مبلغ ۲۱ میلیون پوند به بایرن‌مونیخ فروخت. او ۳۰۹ بازی برای بایرن انجام داد و ۱۴۴ گل به ثمر رساند و ۵ عنوان قهرمانی جام حذفی، یک لیگ قهرمانان و ۸ بوندس‌لیگا را به ارمغان آورد. او هشتمین گلزن تاریخ باشگاه بایرن است و سال ۲۰۱۹ از این تیم جدا شود و به خرونینخن تیم اولش در هلند پیوست. 

کلود ماکلله

هافبک دفاعی تیم ملی فرانسه بود که با پیراهن رئال ۳ فصل خاطره‌انگیز را تجربه کرد. ۲ قهرمانی در لالیگا و یک جام باشگاه‌های اروپا همراه با سوپرجام و جام باشگاه‌های جهان در کارنامه کلود و مادریدیستا ثبت شده است. او اما سال ۲۰۰۳ لباس تیم هزینه‌کن چلسی را به تن کرد و تا سال ۲۰۰۸ دوبار قهرمان لیگ برتر شد. سپس پاری‌سن‌ژرمن را انتخاب کرد و موفقیت‌هایش را در فرانسه هم ادامه داد. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Mehdi IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    سیدورف کجا با فیلیپ کوکو عوض شد؟!اصلا فیلیپ کوکو کی واسه میلان بازی کرده؟!!!
    پاسخ سایت:

    معاوضه با فرانچسکو کوکو بازیکن سابق میلان و اینتر بود. اصلاح شد دوست عزیز

  • امیرحسین IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    هازارد و کاکا هم اضافه کنید))))))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی