نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
۴ |
۴
سرمقاله| خودشان به جان هم می‌افتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عجیب‌ترین حرفی که در طول کار رسانه‌ای شنیدم این است که می‌گویند رسانه‌ها فلانی و فلانی را به جان هم انداختند.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ روزی در این مورد با یکی از مسئولان رده بالای ورزش که بعداً وارد عرصه سیاست شد، بحث کردم. طرف می‌گفت شما دایی و کریمی را به جان هم انداختید و من هرچه گفتم مشکل قدیمی آنها ریشه‌ای است و اصلاً به رسانه‌ها ربطی ندارد، زیر بار نرفت که نرفت!

با پررنگ شدن فضای مجازی در ایران روزنامه‌ها و سایت‌ها و حتی برنامه‌های تلویزیونی از این اتهام مبری شدند. حالا دیگر هر چهره‌ای برای خودش یک صفحه دارد و با یک استوری نقش برنامه ۹۰ را بازی می‌کند. آنهایی که خیلی در فضای مجازی فعال نیستند هم خودشان تیم رسانه‌ای دارند و اطرافیان‌شان به فلان رسانه می‌گویند از طرف فلانی این مطلب را بزن! یعنی استارت جنجال را خود آقایان می‌زنند و بعد همه‌چیز گردن رسانه‌ها می‌افتد. صدالبته رسانه خوب و بد داریم و هستند کسانی که اخلاقیات را رعایت نمی‌کنند و کارشان به‌نام همه تمام می‌شود اما اینکه رئیس هیئت مدیره استقلال ناگهان در برنامه تلویزیونی «وویس» رو می‌کند، نه تقصیر آن برنامه تلویزیونی است و نه مجری و تهیه‌کننده‌اش.

در ماجرای مصاحبه مدیر شبکه ۳ در مورد فردوسی‌پور. شخصاً هنوز در شوک آن یک میلیاردی هستم که بابت معوقات! به عادل پرداخت شده است! شکر خدا انگار صداوسیما از بانک مرکزی هم پولدارتر است!

مدیرعامل محترم باشگاه سایپا گفته به خاطر آتش‌بازی سپاهانی‌ها در جریان بازی، فدراسیون برای رعایت عدالت باید ما را برنده کند! باور کنید ایشان پتانسیل مدیریت در باشگاه‌های مطرح‌تر و بزرگتر را هم دارند و حیف است در سایپا بمانند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    برای چی تو شوک یک میلیاردی هستی که عادل فردوسی پور از صداسیما طلب داره.تو این مملکت آدم هایی کمی پیدا میشن که آورده مالیشون از هزینه ای که براشون میشه بیشتر باشه.اگر فردوسی پور سالی یک میلیارد پول میگیره در عوض برای صداسیما هم تبلیغات جذب میکنه و چندین برابر پولی که به عنوان دستمزد دریافت میکنه برای صدا سیما آورده مالی داره و هم کاری که باید انجام بده یعنی جذب مخاطبو به خوبی انجام میده و هم هدفی که داره یعنی رسیدگی و برسی و در حد توانش رفع مشکلات فوتبال ما.یه مثال خیلی ساده به نظرتون اگر برنامه نود ادامه داشت ماجرای ویلموتس و دستمزدش به این سادگی فراموش میشد.یا انتخابات فدراسیون تا الان طول میکشید و کسی هم پاسخگو نبود؟ در عوض امثال فروغی که فرض میکنم هر ماه بیست میلیون (مطمئنا درآمدش خیلی خیلی بالاتره) از صدا سیما حقوق میگیره.در قبال همین بیشت میلیون بایت لجبازی با فردوسی پور چندین میلیارد به صداسیما ضرر زده،مطمئنا خیلی از افرادی که مخاطب برنامه نود بوده از دست داده
    • ابرام US ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      بیشت ملیون و خوب اومدی با وفا ٬نوکرتم... کجا شو دیدی ؟ تو کلانتری وقتی بِهِم گفتش « خَفَه » ..... منم جوا بشو دادم.... دست به « یَخَه» ...
  • ناشناس IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    اقای اشراقی با مقاله هاتون خیلی حال نمی کنم عادل فردوسی پور چه هیزم تری به شما فروخته؟!!
  • ع ن IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    عزیز وقتی تو شوکی سر مقاله ننویس، خوب از شوک دراومدی بنویس، انگار شما هم از مدار خارجی ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی