بهداد سلیمی و سعید علی‌حسینی گزینه‌هایی سرمربیگری تیم جوانان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهداد سلیمی و سعید علی‌حسینی دو وزنه‌بردار فوق‌سنگین ملی‌پوش سابق شانس بیشتری برای سرمربیگری تیم جوانان برای قهرمانی جهان عربستان دارند.

خبرورزشیوزنه‌برداری؛ هرچند هنوز فدراسیون درباره رفتن یا نرفتن جوانان به قهرمانی جهان در اواخر اسفند تصمیم نگرفته اما حالا گمانه‌زنی درباره کاندیداهای سرمربیگری تیم جوانان، شروع شده است. ظاهراً گزینه انتخاب مربیان ادواری برای تیم جوانان طبق رسم جدید فدراسیون از بین رؤسای هیئت‌هایی که رابطه خوبی با علی مرادی رئیس فدراسیون دارند، برای این مسابقه انتخاب می‌شود، آن هم با توجه به اینکه مجمع عمومی انتخابات فدراسیون قرار نیست تشکیل شود. استفاده از مربیانی مثل کوروش باقری، حسین توکلی، سجاد انوشیروانی، نواب نصیرشلال و وحید ربیعی که قبلاً هدایت تیم‌های پایه را تجربه کرده‌اند، ولی حالا تنها به دلیل انتقاد به عملکرد رئیس فدراسیون خیلی بعید به نظر می‌رسد. 

با همزمانی مسابقات قهرمانی آسیای ازبکستان و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ناخودآگاه اسم محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی هم از لیست گزینه‌های تصدی سرمربیگری تیم جوانان حذف می‌شود اما در بین همه کاندیداها بهداد سلیمی و سعید علی‌حسینی که قبلاً اسم‌شان در لیست سرمربیگری تیم‌ها بوده، پررنگ‌تر از قبل شنیده می‌شود. آنها که به تازگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده‌اند و تحصیلات عالیه دارند به نظر می‌رسد شرایط‌شان از بقیه ملی‌پوشان سابق مثل محمدرضا براری و بهادر مولایی که قبلاً برای کار با تیم جوانان ابراز علاقه کرده‌اند، بیشتر باشد. به هر حال مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری تا پایان هفته باید برای اعزام یا عدم اعزام تیم وزنه‌برداری جوانان ایران به رقابت‌های جهانی عربستان و انتخاب کادر فنی‌اش تصمیم بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی