نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لبرون جیمز با پسرش همبازی می‌شود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قرارداد بزرگ لبرون جیمز با لس‌آنجلس لیکرز ممکن است او را به جایی برساند که در آینده با پسرش در NBA هم‌بازی شود.

خبرورزشی/ بسکتبال؛ خوشحال و سرمست از قهرمانی در رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، لبرون جیمز ستاره بسکتبال جهان قرارداد خود با تیم لس‌آنجلس لیکرز را با مبلغ ۸۵ میلیون دلار تمدید کرده است، رقمی که البته تقریبی است و در گزارش‌ها عنوان شده است. 

با این قرارداد لبرون تا پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در جمع لیکرز می‌ماند و این امکان را به‌وجود می‌آورد که بتواند در NBA کنار پسر خود «برانی» بازی کند. قرارداد قبلی جیمز تا پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ اعتبار داشت. طبق قرارداد جدید، جیمز درآمدی ۴۱ میلیون دلاری در سال اول تمدید خواهد داشت و در سال آخر قرارداد نیز ۴۴٫۵ میلیون دلار به دست خواهد آورد. 

در ۳۸ سالگی و در سال ۲۰۲۳، جیمز تبدیل به بازیکن آزاد خواهد شد، درست همان سالی که پسر بزرگش برانی، دبیرستان خود را به پایان می‌رساند. آدام سیلور، مدیر لیگ NBA سال گذشته گفت این امکان وجود دارد که بازیکنان جوان مستقیماً از دبیرستان به لیگ NBA برسند، مثل کاری که خود جیمز در سال ۲۰۰۳ انجام داد و دیگر لازم نیست که ابتدا حتماً در کالج حضور یابند یا در یک لیگ خارجی بازی کنند. هدف سازمان لیگ NBA از این تصمیم این بود که بتوانند ستاره‌های جوان و ۱۸ ساله بیشتری را جذب این لیگ کنند. 

سال ۲۰۱۸ بود که جیمز از این گفت که دلش می‌خواهد در کنار پسرش بازی کند: «اگر بتوانم در کنار پسرم در NBA بازی کنم، به نظرم این اتفاق برای اولین بار رخ می‌دهد، دست‌کم در همه دورانی که من در زندگی‌ام به یاد دارم چنین اتفاقی نیفتاده است. من به این موضوع فکر کرده‌ام چون الان پسرم ۱۴ ساله است و شاید کمی زودتر از ۱۸ سالگی هم بتواند به بازی در لیگ برسد.»

برانی جیمز در حال حاضر سال دوم دبیرستان است و در لس‌آنجلس تحصیل می‌کند، او یکی از بهترین بازیکنان نسل خود در بسکتبال آمریکا محسوب می‌شود.

در NBA اما یک خانواده دیگر هم به آرزوی خود رسیده است. سه برادر از خانواده «بال» حالا با تیم‌های لیگ بسکتبال آمریکا قرارداد بسته‌اند. برادر بزرگتر و کوچکتر یعنی لونزو و لاملو تا حالا چند قرارداد بسته‌اند. لونزو از سال ۲۰۱۷ در لیکلز است و لاملو بعد از تیم شارلوت حالا بازی در نیو اورلئانز را تجربه می‌کند. حالا هم لی انجلو بال، پسر وسطی خانواده، با تیم دترویت پریستونز قرارداد بسته است. طبق گزارش‌ها او قراردادی یک ساله و البته بدون تضمین برای تمدید در پایان فصل، با تیم دترویت بسته است. سال ۲۰۱۷ این سه برادر در چین به اتهام دزدیدن عینک آفتابی از فروشگاه لوئی ویتون دستگیر شدند و در نهایت هم تأیید شد که آنها از سه فروشگاه نزدیک هتل خود دزدی کرده‌اند. این موضوع در نهایت با دخالت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و صحبت او با ژی جینپینگ رئیس‌جمهور چین حل شد و آنها به زندان نیفتادند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی