نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
غلامرضا بهروان: مقامات بالایی، بازی پرسپولیس را لغو کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: باشگاه نساجی و هیات فوتبال استان مازندران به‌هیچ‌عنوان با لغو این بازی موافق نبودند و این تصمیمی بود که سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به‌صورت یک‌طرفه گرفتند.

 خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ برای اینکه درخصوص لغو بازی نساجی و پرسپولیس با مدیران نساجی و سازمان لیگ هم صحبت کرده باشیم با غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران و همچنین مشاور سازمان لیگ تماس گرفتیم. وی درخصوص تصمیم لغو بازی، گفت: «باشگاه نساجی و هیئت فوتبال استان مازندران به‌هیچ‌عنوان با لغو این بازی موافق نبودند و این تصمیمی بود که سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به‌صورت یک‌طرفه گرفتند. باشگاه نساجی چند روزی است که برای حضور موفق در این دیدار برای بازیکنان و اعضای کادرفنی هتل گرفته و با توجه به اینکه پروتکل‌های بهداشتی نیز باید رعایت شود، برای هر نفر یک اتاق رزرو شده که همین امر باعث شده مدیران باشگاه روزانه حدود ۷۰میلیون تومان پول هتل تیم را بدهند و این مبلغ برای باشگاهی که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و هیچ بودجه و کمکی دریافت نمی‌کند، بسیار زیاد است.»

مشاور سازمان لیگ درخصوص اینکه چطور نتوانسته از حقوق نساجی در این بازی دفاع کند، گفت: «این موضوع از مقامی بالاتر از سازمان لیگ دنبال شد و تصمیمی نبود که دوستان ما در سازمان لیگ گرفته باشند. آنها جمیع جهات را در این تصمیم در نظر نگرفتند و همین موضوع باعث شده فضای بسیار بدی در شهر قائمشهر و استان مازندران حاکم شود. ما باید به هواداران باشگاه پاسخ دهیم که چرا این بازی لغو شده و آنها نمی‌توانند قبول کنند که هیچ‌کس حقوق فوتبال مازندران را در نظر نگرفته است. ما برای باشگاه پرسپولیس که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است آرزوی موفقیت می‌کنیم اما این اقدام آنها برای لغو بازی تنها نساجی را متضرر نمی‌کند و فشردگی بازی‌ها برای تمام تیم‌های لیگ برتر مشکل‌ساز خواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    بازم لنگی ها میگن ما تیم حکومتی نیستیم.
    • ستارگان‌ سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      اگه وضعیت برعکس بود لابد به تیمتون فشار می اوردید برن توی قائمشهر با تیم جوانان بازی کنن دیگه -:-:)))))))))) دیگه سخته طی سه سال دوبار. ببینین سرورتون فینالیست آسیاست درکتون می کنم ان شا الله ۲۹آذر عزاداری کنین
    • هومن IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      وزیر دو فصل قبل دستور لغو بازی کیسه و پدیده داد تا از کیسه از بحران خارج شود آن موقع کیسه حکومتی نبود !!!اینجا پرسپولیس نماینده ایران هست همانطور که وزرات عربستان از النصر حمایت کرد میلیاردتومان پاداش داد پرسپولیس به عنوان نماینده ایران حق لغو بازی به خاطر دستورالعمل کرونا آی اف سی داشت
  • Retired IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    چرا متوجه نيستيم كه پرسپوليس نماينده ايران و ايرانى در يك ليگ اسيائى هست و بايد بوسيله تمام اركان كشورى حمايت كامل بشود تا به اميد خدا با جام قهرمانى به سلامت به كشورمان بازگردند. لغو بازى با نساجى كوچكترين و منطقى ترين تصميمى بود كه گرفته شد ، خيلى متاسفم كه استقلالى ها عملا هر كارى ميكنند كه پرسپوليس موفق نشود و در اين راه هوادارانشون تنها نيستند بلكه بعضى بازيكنان و حتى مديريت استقلال هم در اين اقدام شريكند واقعا پر روئى و نامردى هم حدى داره ولى خدا با ماست و موفق ميشويم .❤️❤️❤️❤️ ❤️
  • مینا از لندن IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    حق ما استقلالیهارو خوردن
  • Amir perspolisi US ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    ما لنگی ها کیسه صفت شش تایی باید از 4 بار قهرمانیمون خجالت بکشیم
    • .. IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      جنابعالی نماینده تمام عیار تیمی هستی که از وقتی یادمه دم از اخلاق میزنه و مکتب فلانی مکتب بهمانی میکنه و خودش رو در عرش میبینه بقیه رو زیر فرش. بعد از مدتها کلنجار رفتن با خودم به این نتیجه رسیدم که ناجوانمردی و بیمرامی و بداخلاقی را به اوج رساندید اگر کمی مرد بودی به نام این شخص این کامنتها رو نمیگذاشتی تو و اونی که رفت زیراب عیسی رو زد و اونیکرونایی که با عبدی عکس گرفت و بقیه که دارید جوب اخلاقتونو میخورید هنوز نمیدونید از کجا دارید میخورید.
  • تاج کبیر NL ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    پرسپولیسم تنهاست و احتمالا اون مقام بالایی هم استقلالی هستن
  • آبدارچی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    به نظرم منظور آقای بهروان از مقامات بالایی استقلالیها بوده چون بالاتر از وزیر ورزش که دخالت نمیکنه وزیر ورزش هم که استقلالیه پس همه این کارها و حاشیه ها کار استقلالی هاست اینا میخوان پرسپولیس تو آسیا نتیجه نگیره برای همین بازیهاشون رو لغو میکنن !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی