امیررضا واعظی‌آشتیانی: وزارت ورزش شائبه جانبداری از پرسپولیس را تقویت نکند 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: متأسفانه در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تصمیمات مدبرانه‌ای در چنین روزهایی صورت نمی‌گیرد و همین امر موجب می‌شود هواداران تحریک شوند. 

خبرورزشیمحمدرضا مدنی؛ امیررضا واعظی‌آشتیانی درباره اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال و اعتراض هواداران مبنی بر آنکه وزارت ورزش برای کمک به پرسپولیس از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند، با ما همکلام شد. 

خبر دارید که لغو دیدارهای پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا مورد اعتراض هواداران استقلال قرار گرفته است؟ با این مضمون که نگاه وزارت ورزش به دو باشگاه زیرمجموعه‌اش در چنین مواقعی یکسان نیست؟
مسئولان ظاهراً مدعی شده‌اند که طبق خواسته قطری‌ها باید برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی زودتر به دوحه بروند و به هیمن دلیل بازی‌های این تیم روبه‌روی نساجی و پس از آن را لغو کرده‌اند. چون در گذشته شائبه کمک و حمایت وزارت ورزش از باشگاه پرسپولیس وجود داشته مردم چنین تصوری دارند، از این‌رو مسئولان نباید به گونه‌ای تصمیم بگیرند که این شائبه تقویت شود. 

شما موافق کمک به نماینده ایران در این شرایط نیستید؟
بنده هم مانند سایرین معتقدم باید به نحو مقتضی از نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان حمایت شود ولی اگر این حمایت‌ها در قیاس به کمک‌هایی که به دیگر تیم‌ها می‌شود دور از انصاف باشد، شائبه جانبداری تقویت می‌شود و این خوب نیست. 

چه چیزی؟
اینکه ۴ روز بعد مسئولان قطری از این موضوع مطلع شده و اعلام کنند اصلاً بحث قرنطینه دو هفته‌ای یا ۱۰ روزه مطرح نبوده است و پرسپولیس می‌توانسته چند روز قبل از بازی با تست کرونا در مسابقه شرکت کند. 

چطور؟
چون از قبل، این قبیل مسائل را دیده‌ایم، می‌گویم. مگر همین تابستان نبود که مدیر منصوب وزارت ورزش با این ادعا راهی اروپا شد تا با استراماچونی دیدار کند و حتی مدعی دیدار و مذاکره رودررو با او شد؟! ولی بعد از مدتی مشخص شد هیچ ملاقاتی رخ نداده است. در واقع مسئولان وزارت ورزش باید به گونه‌ای سخن بگویند که واکنشی در طرف مقابل به وجود نیاورد. متأسفانه در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تصمیمات مدبرانه‌ای در چنین روزهایی صورت نمی‌گیرد و همین امر موجب می‌شود هواداران تحریک شوند. 

این موضوع در بحث انتخاب مدیرعامل هم نمود داشته و پس از استعفای مهدی رسول‌پناه بلافاصله ظرف ۲۴ ساعت مدیرعامل پرسپولیس تعیین و منصوب شد ولی قریب سه ماه است که استقلال با سرپرست اداره می‌شود!
همیشه بحث بر این بوده باشگاه به لحاظ مدیرتی به سمت آرامش برود و الان می‌بینیم که آرامش در باشگاه حاکم است ولی آن آرامش دلیل بر پیشرفت و حرکت رو به جلو نیست و بر عکس هر هیاهو و شلوغ‌کاری هم دلیل بر پیشرفت نمی‌تواند باشد. اگر امور استقلال با سرپرستی جلو می‌رود همین ‌فرد را به عنوان مدیرعامل انتخاب و معرفی کنند ولی همه می‌دانیم که انتخاب سرپرست حکم مُسَکن را دارد و سرپرست مادامی می‌تواند اثرگذار باشد که اثرش را از دست نداده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابایی جام میخوام NL ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    وزیر که گل نمیزنه اینا لابد سانترن
    • پرسپولیس دیگه مُرد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      لنگیا دیگه چشمهاشون رو کاملا بستن و شائبه رو مدتهاست که رد کردن آقای مهندس اینا الان در مرحله اثبات وابستگیشون به ............ هستن فقط مونده آزمایش دی ان ای
    • ... IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      من هم اگر هوادار پرسپولیس نبودم خیلی میسوختم. فینال اسیا و جام باشگاه های جهان.
    • کیسه سوزززززز IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      ی سری بچه مدرسه ای شیش تق لالی با تعطیلی مدارس پاشودن و اومدن تو اینجا و برا خودشونم با انواع کلک و دروغ که البته به ریشه تیم بی فرهنگ و بی افتخار کیسشون برمیگرده مثبت و منفی میدن. عمو جون تو سال 2020 دسترسی به اطلاعات خیلی سخت نیست که نشه فهمید کیسه کشا از اول رانتی و حکومتی بودن کافیه بری بزنی لیگ 76-77 تا ببینی با چه بهونه ای اومدن پرسپولیس رو کنار گذاشتن و ی جام الکی به کلکسیون بی افتخار تیم کاج تقدیم کردن که حداقل ی قهرمانی داشته باشه تو اون دهه و از بی افتخاریشون کیسه کشا از بین نرن. یا نه کافیه بزنی تو اینترنت ببینی کلا تو دوره هایی که کیسه کشا تو آسیا و جام در جام مسابقه میدادن بشکل خنده داری میزبانی میرسید به ایران ولی تو دوره های پرسپولیس هیچی. یا خیلی دور نریم برای مسابقه با ی تیم از تایلند استقلال 2 هفته مسابقه ای نداشت. یا اصلا همین یکی دو فصل قبل ی تیمی بود که تو بحران بود و بخاطر آلودگی هوای تهران مسابقش کنسل شد نه بحران داخلیشون ولی همین روز تو تهران مسابقات دیگه لیگ برگزار شد و یا فصل قبل که نصف تیم کرونا گرفتن و بعد لغو بازی با دعای خیر هواداراشون خوب شدن.
  • شمسعلی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    شما که اینکاره هستید با پنجاه هزار دلار براتون بازی دربیارند
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    به کی بگیم رسول پناه سرپرست بود -:-:)))))))))
    • پارسه GB ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      نرود میخ آهنین در سنگ______ خودت رو خسته نکن و این کیسه های درباری دیروز و بیت امروزی رو بحال خودشون رها کن ما فقط و فقط باید از افتخار آفرینی تیم محبوبمون لذت ببریم
  • علی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    لابد این ماییم که برای بازی بوریرام در 1/4 نهایی همه بازیامون لغو شد یا طی سه فصل 40 بازیکن خارجی و به قول فتح الله زاده برای سه فصل 400 میلیارد هزینه و امسال هم همه بازیکنای اصلیموم حفظ شده و چند عضو اقتصادی مولتی میلیارد در هییت مدیرمون هست و پارسال با ادعای کرونایی که دو روزه خوب شد و پارس چنوبی رو حذف کردیم و ... !!!!!!1
  • ناشناس IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    شماها اگر مصاحبه های غیر منطقی نداشته باشید ، تقویت نمی شود
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    این شائبه نیست جناب پرفسور!این یه توهمه و اونم فقط از طرف کیسه کشان تازه اونم از نوع سعودیش!اگه یه نگاهی فقط به تاریخ همین یکی دوسال بندازید میبینید که چقدر از سوی همین تیم ناپاک کیسه و عوامل مافیاییشون به دیگر تیمها ظلم شده وحتی باعث رفتن یه تیم به ازادگان شده!فقط چون با همه ی دغل کاریها واوانس به جایی نرسیده به قول شما شده شائبه!!!بعدشم شما کیسه تنان اگه یک هزارم این فعالیتی که در مظلوم نمایی وهوچیگری میکنید رو در زمینه ی تمرین وتاکتیک فوتبالی میکردید مطمئنا مثل امروز اینقدر خوار ضعیف وذلیل نمیشدید.حالا هم دیر نشده از امروز سعی کنید دست از مظلوم نمایی وشارلاتانی بردارید تا خدا هم کمکتون کنه وشاید امسال خیلی زیره پرسپولیس نباشید همون یکی دوتا پله مثله قبل باشه!
  • شمسعلی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    همین سوال مرا بس است:این موضوع در بحث انتخاب مدیرعامل هم نمود داشته و پس از استعفای مهدی رسول‌پناه بلافاصله ظرف ۲۴ ساعت مدیرعامل پرسپولیس تعیین و منصوب شد ولی قریب سه ماه است که استقلال با سرپرست اداره می‌شود! جکومتی های منفور
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      رسول پناه شش ماه سرپرست بود -:-:))))))))) #توهم تبعیض
  • ناشناس IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    وزارت ورزش قهرمانی یه تیم از ایران تو آسیا براش مهمه چه پرسپولیس باشه چه استقلال .پس بیخودی شلوغش نکنید
  • کیسه حکومتی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    پرسپولیس حدود یک سال هیت مدیره ناقص با ۲ عضو هیت مدیره یعنی رسول پناه و رغبتی اداره می شد و مدیرعامل نداشت با سرپرستی رسول پناه ادلره می شد ولی کیسه حکومتی با هیت مدیره کامل اقتصادی و پول دار و مدیرعاملی سعادتمند اداره می شد کیسه حکومتی منفور طلب کار
  • پرسپولیس FR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    نه خودتون برامون مهمید نه حرفاتون خخخ گریه هاتون دوسن دارم هاهاها
  • فرش دزدهابه بهشت نمیروند IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    شائبه کدومه حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس هم میدونین توایران یه تیم حکومتی هست که حسابش ازبقیه جداس شماکمپ تیم لنگ واستقلالومقایسه کنید
    • ناشناس IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      دوست عزیز تهمت گناه بزرگیه...
  • ناشناس IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    قشنگ پیداست از حسادت دارید میترکید...
  • اسی IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    عاخه چطور فهمیدین اینجور وقتا شرایط بین استقلال و پرسپولیس برابر نیست ،چنبار اخیرا رفتین فینال آسیا و بازیاتون لغو نشده
  • بهروز نبوی IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    استقلال بعد از رئال مادرید ثروتمندترین باشگاه دنیا بود..درسته این اموال از دولت به استقلال یا تاج رسیده بود ولی در هر صورت مالک اصلیشون اولین تیم ایران یعنی تاج بود. بعد از انقلاب کله امولشو ازش گرفتن و حتی یک زمین تمرین نداره.باید زمین تمرین اجاره کنه..چهل ساله به استقلال ظلم شده...و اگر هم سه بار بعد از انقلاب رفت فینال آسیا بخاطر بزرگمردائی مثل پورحیدری و حجازی بود ...بدون هیچ کمکی از دولت یا حکومت ..حتی بازی فینال با جوبیلوایواتا تو ازادی از عمد نرفتن کاور بکشن روی چمن که زمین بشه باتلاق...باورتون میشه. همش بخاطر کینه و عقده ی سری ها...استقلال هر چیزی که بدست اورده خودش با زحمته خودش بود..نه برامون اردو برپا کردن. نه بهترین زمین تمرین ایران بهمون دادن..نه برامون کمپ اسپایدر قطر گرفتن...نه برامون کمپ تیم ملی قرض گرفتن..نه برامون پرواز درجه یک گرفتن...نه بخاطرمون بازی های سه هفته قبل کنسل کردن..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی