مرتضی فنونی‌زاده: النصری‌ها هم دوست دارند بی‌خودی پول به حساب وکلا بریزند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع اسبق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: مدیران النصر هم مثل برخی مدیران فوتبال ایران دوست دارند پول خود را دور ریخته یا به حساب وکلای زرنگ واریز کنند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ باشگاه النصر عربستان موفق نشد در AFC به هدف خود برسد و در نهایت شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش برد. وکلای النصر عربستان در پرونده شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین باشگاه پرسپولیس، درخواست رسیدگی فوری را به دیوان داوری ورزش (CAS) ارائه کردند که تیم حقوقی باشگاه این موضوع را نپذیرفت و مخالفت خود را با رسیدگی فوری پرونده اعلام کرد. به همین دلیل، دیوان داوری ورزش (CAS) با ارسال نامه دیگری، با تأیید مخالفت پرسپولیس، رسیدگی به پرونده به‌صورت فوری را رد کرد و قرار است این شکایت به‌صورت عادی پیگیری شود. در همین ارتباط گپ و گفتی با مرتضی فنونی‌زاده مدافع اسبق پرسپولیس داشتیم‌.

آقا مرتضی، النصری‌ها دوباره شروع کرده و این بار به دادگاه CAS شکایت برده‌اند. نظری ندارید؟
بعضی‌وقت‌ها خجالت هم چیز خوبی است که متأسفانه این تیم عربستانی نمی‌کشد. به نظر من پیروزی پرسپولیس بدجوری تیم عربستانی را سوزانده است!

البته برخی کاربران پرسپولیسی هم به شوخی گفته‌اند «اگر النصری‌ها خوب یارگیری و خودشان را تقویت کنند، شاید فصل آینده بتوانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند اما امسال نه»!
(‌می‌خندد) جالب بود. اینها از رو که نمی‌روند. بازی را در نیمه‌نهایی باخته‌اید و این را بپذیرید. در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد و باید جنبه داشت.

متأسفانه فوتبال عربستان این جنبه را نداشته و ندارد!
در جام ملت‌های ۱۹۸۸ آسیا در قطر یک گل درست مرتضی کرمانی‌مقدم به تیم ملی عربستان زد که داور مسابقه به اشتباه آفساید و مردود اعلام کرد. با آن گل سالم ما به فینال می‌رسیدیم اما از این کارها نکردیم. واقعاً این رفتارها در فوتبال اصلاً قشنگ نیست. 

احتمال اینکه این شکایات به‌جایی برسد، چیزی در حد صفر است!
احتمالاً مدیران النصر هم مثل برخی مدیران فوتبال ایران دوست دارند پول خود را دور ریخته یا به حساب وکلای زرنگ واریز کنند اما همان‌طور که گفتید این شکایت‌ها به جایی نخواهد رسید. 

بگذریم! در خصوص عملکرد مدافعان پرسپولیس به‌ویژه سیدجلال حسینی چه نظری دارید؟
سیدجلال که نیازی به تعریف ندارد. یک مدافع حرفه‌ای و یک کاپیتان بزرگ که نقش مهمی در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس داشته است. در کنار او محمدحسین کنعانی‌زادگان هم بازی می‌کند که به‌خاطر فیکس بودن در تیم ملی از اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردار است. ان‌شاءا... محمد انصاری هم به این جمع اضافه می‌شود و خیال همه را از خط دفاع و نیمکت پرسپولیس راحت می‌کند. 

و بالاخره عملکرد حامد لک؟
حامد لک حرف ندارد و نشان داد بهترین جانشین برای علیرضا بیرانوند است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید اس اس ضد تتلو SE ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    اقای فنونی زاده از پیشکسوت های نامی فوتبال ایران هستند و میشه آلترناتیو بسیار خوبی برای مربی تیممون فکری باشه چون روند نتایج تیم فکری جالب نبوده
  • کیسه دولتی . IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    نه تنها سعودیها بلکه داخلی ها هم بد جوری سوختند!!!حالا سعودیها سرشون رو به شکایت کشی گرم کردند که یه کمی از سوزش کم شه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی