نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۵
سرقت یک گل باارزش از اللهیار صیادمنش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روند گلزنی مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک برای دومین بازی پیاپی ادامه داشت و او توانست دروازه دنیپرو را باز کند.

خبرورزشیلژیونرها؛ در یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر اوکراین، تیم زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش را برای نخستین بار پس از پیوستن به این تیم در ترکیب و خط حمله داشت، یک‌شنبه شب در ورزشگاه اسلاووتچی آرنا به مصاف تیم رده دوازدهمی دنیپرو رفت. نیمه اول این مسابقه گلی به همراه نداشت اما تنها ۷ دقیقه پس از شروع دوباره بازی، زوریا لوهانسک با گلزنی ستاره جوان ایرانی خود از دنیپرو پیش افتاد. زوریا لوهانسک در دقیقه ۵۲ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و در شلوغی محوطه جریمه دنیپرو صاحب موقعیت شد که ضربه ناقص آرتم گروموف را اللهیار صیادمنش از مقابل پای او در محوطه ۶ قدم تبدیل به گل کرد. با وجود اینکه صیادمنش این گل را با فرصت‌طلبی به ثمر رساند اما دوربین‌های تلویزیونی اوکراین در چند صحنه به شکلی این گل را تکرار کردند که گویا گروموف، گلزن تیم زوریا لوهانسک بوده و حتی در سایت‌های نتایج زنده مسابقات فوتبال نیز این گل به نام مهاجم ایرانی ثبت نشده است. 

گل اول تیم زوریا درحالی به نام گروموف ثبت شده که تصاویر بازی نشان می‌دهند این صیادمنش است که ضربه آخر را به توپ می‌زند. او در شادی تیمی این موضوع را به هم‌تیمی‌اش یادآوری می‌کند. صیادمنش که سه شب قبل در رقابت‌های لیگ اروپا گل حساس و ارزشمندی مقابل لسترسیتی انگلیس به ثمر رسانده بود، برابر دنیپرو هم توانست این کار را انجام دهد و در نخستین حضور ثابت خود در ترکیب زوریا لوهانسک گلزنی کند. در ادامه تیم زوریا لوهانسک توانست دو گل دیگر بزند و در نهایت به برتری خانگی ۳ بر صفر مقابل دنیپرو برسد تا ۱۷ امتیازی شود و با صعود سه پله‌ای در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر اوکراین بایستد. صیادمنش که پیش از این در چهار حضور تعویضی در ترکیب بازی‌های زوریا لوهانسک در لیگ برتر اوکراین یک گل به ثمر رسانده بود، مقابل دنیپرو دومین گل خود در این مسابقات را زد تا به روند خوب خود ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی به رنگ عشق IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    خدا نگذره از اون کسایی که گفتن صیادمنش مصدومه و بعد یواشکی فروختنش اگه بود الان خیلی کمک میکرد
    • .،. IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      غیر از اون خودش گفت که میخواست زودتر اروپا بره الان اگه مصدوم نبود هم صد درصد اروپا رفته بود درضمن یه بازیکن مگه عقلش کمه ک پیشنهاد های اروپایی رو رد کنه و تو لیگ دوزاری ایران بمونه
    • آبی به رنگ عشق IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      آقای نقطه چین در اینکه لیگ ایران بی در پیکره و مهندسی شده ست شکی نیست فقط ای کاش تا آخر فصل میموند بعد میرفت...
    • .،. IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      بله حق با شماست البته صیادمنش زیاد براش فرق نداشت الانم تو راه درستیه و به همین منوال ادامه بده مطمئنا تو یه تیم تاپ میره ولی اگر الان قایدی بخواد بره اروپا ( نمیگم لیگای سطح پایین عربی و آسیایی) فقط اروپا به نظر خودتون هوادارای استقلال نمیان بگن کاش قایدی یکی دو فصل بیشتر صبر میکرد؟ همون موقع که از انگلیس پیشنهاد داشت باید میرفت یا همین فصل که از آلکمار پیشنهاد داشت اگه رفته بود صددرصد تو یکی دوسال بعد یا تو آژاکس بود یا یکی از تیمای تاپ پنج لیگ معتبر امیدوارم قایدی تا سنش بالا تر نرفته بره اروپا هم به سود تیم ملی هست هم استقلال و هم به نفع خودشه
    • .،. IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      البته اینم بگم کار به مهندسی و اینا ندارم اصلا از سبک بازی ها معلومه که خیلی لیگ ضعیفی داریم فقط کافیه طرف یه تنه ب بازیکن زمین بزنه و وقت بازی یه ربع گرفته شه یا مثلا بازی از جناحین معمولا توپو بیرون میزنن و ده دقیقه طول میکشه یه پرتاب کنن و معمولا بازیکنای بی کیفیت تو این لیگ هستن و خیلی هم خودشونو میگیرن و از نظر اخلاقی همشون مشکل دارن حالا همچین لیگ پر حاشیه اصلا میشه با لیگای اروپایی مقایسه کرد؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی