نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
۰ |
۵
قهرمانی صادقیان در مسابقات بین‌المللی تفنگ بادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با برگزاری مسابقات آزاد بین‌المللی تیراندازی مصر، آرمینا صادقیان در رشته تفنگ بادی جوانان موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

خبرورزشی/ تیراندازی؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، رقابت‌های آزاد بین‌المللی مصر امروز در بخش تفنگ بادی دختران جوان با حضور ۵۱ ورزشکار دنبال شد که در نهایت آرمینا صادقیان تنها نماینده کشورمان در این ماده توانست با پشت سر گذاشتن حریفان قدرتمند خود به مقام قهرمانی دست یابد. در این بخش تیراندازان کشورهای هندوستان و اوکراین به مقام دوم و سومی دست یافتند.

این در حالی است که در رشته تفنگ بادی آقایان بزرگسال، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان دو نماینده شایسته کشورمان در مرحله مقدماتی با قرارگرفتن در جایگاه‌های چهارم و ششم راهی فینال شدند و دیگر نماینده کشورمان امیرمحمد نکونام با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم به کار خود پایان داد.در این ماده ۶۷ تیرانداز حضور داشتند.

مرحله مقدماتی تفنگ بادی بانوان بزرگسال نیز با حضور ۴۰ تیرانداز پیگیری شد که در پایان نجمه خدمتی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان نفر اول راهی فینال شد و فاطمه کرم زاده نیز به عنوان نفر ششم جواز حضور در فینال را دریافت کرد.

این مسابقات فردا ۲۰ آذرماه در بخش تپانچه بادی آقایان و بانوان پیگیری می‌شود و در روزجمعه، ۲۱ آذر فینال دو بخش تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان بزرگسال برگزار خواهد شد.

طبق توافق نمایندگان کشورها در جلسه فنی این رقابت‌ها تصمیم بر این شد که از هر کشور دو تیرانداز جواز حضور در فینال را داشته باشند.

مسابقات آزاد تیراندازی بین‌المللی مصر از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور ۲۲۰ ورزشکار از ۱۷کشور دنیا به صورت آنلاین درحال برگزاری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی