شاهرخ بیانی: محمود فکری حاشیه‌ها را بزرگ‌تر می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: محمود فکری تک و تنهاست و مربیان کنار دستی‌اش باید به او کمک کنند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ شاهرخ بیانی در صحبتی که با روزنامه خبرورزشی داشت، درباره انتقادات محمود فکری به داوری‌ها و ترسیم دشمنان فرضی برای خود و تیمش حرف زد.

صحبت‌های اخیر محمود فکری را شنیدید؟
این اصلاً خوب نیست، فکری با ایجاد چنین جوی حاشیه‌های تیمش را بزرگ‌تر می‌کند. او هرقدر می‌تواند باید خودش را از این فضا دور کند و البته تیمش را به سمتی ببرد که با تمرکز روی دیدارهای پیش‌رو نتایج بهتری بگیرند. این قبیل حاشیه‌سازی‌ها درست همان چیزی است که رقبای استقلال انتظارش را می‌کشند.

یعنی خودزنی کرد!
هر قدر فکری انرژی‌اش را روی این مسائل و حرف زدن درباره‌شان صرف کند، به همان اندازه از تمرکز روی تیمش وقت کم می‌آورد و هرچه تیمش را کمتر تمرین بدهد، ممکن است در نتیجه‌گیری بدتر عمل کند.

چرا استقلال در نتیجه‌گیری ناکام است؟
برای اینکه این تیم آنالیزور ندارد.

ظاهراً دارد، آن هم ۲ نفر!
دارد؟! پس این چه آنالیزوری است که نمی‌داند روبه‌روی تیم تهاجمی باید چه‌کار کند؟ روبه‌روی تیم دعوایی تارتار باید چه‌کار کند؟ استقلال باید روبه‌روی پیکانی که فقط دفاع می‌کرد به جای دفاع ۴ نفره با ۳ دفاع به زمین می‌رفت و در عوض ۵ هافبک می‌گذاشت تا دیوار مستحکم میانی پیکان را باز کنند. هر قدر رقبا آنالیزورهای قوی دارند، استقلال هیچ شناختی از حریفانش ندارد و نمی‌داند روبه‌روی رقبا باید چه سیستمی را اجرا کند.

درباره تعویض‌ها هم حرف و سخن زیاد است. شنیده‌اید؟
بله! چرا دانشگر را در دقیقه ۸۵ به زمین می‌فرستد؟ محمود فکری تک و تنهاست و مربیان کنار دستی‌اش باید به او کمک کنند. دانشگر در همان دو دقیقه‌ای که به زمین رفت، داشت با سر یک گل می‌زد. او اگر در دقیقه ۶۵ وارد شده بود، بین مدافعان نفت حتماً به گل می‌رسید. چرا استقلال در دقایق ۸۰ به بعد تعویض می‌کند؟ تعویض برای دقیقه ۶۵ تا ۷۰ است و بعد از آن اثرگذاری ندارد چون بازیکن تا بیاید گرم شود، سوت پایان بازی را زده‌اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    واقعا حرف حساب جواب نداره ولی یه سری فقط دوست دارن حاشیه ها روالکی زیاد کنند اگه نه به بچه هم میفهمه که تیم تاکتیکی برای گل زدن نداره
  • آنالیزور FR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    با این اوضاع و احوالی که تیم داره ، مشکل از بار فنی و دانش فوتبالی نیمکت هستش و مدیریت تحت امر وزیر هم از این اوضاع خرسند و رضایتمند !
  • عاشق استقلال IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    حرف حساب جواب نداره واقعا آقای بیانی عالی گفت فکری در حد استقلال نیست من حتی حاضرم مرفاوی مربیمون باشه ولی فکری نه
  • ناشناس IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    مربی اگه حرفه ای باشه حتما این چیزهارو میفهمه ولی...
  • 6 IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    اینم تقصیر وزیره لابد!
  • افتاده ۹ IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    فکری کجا ..آسترا کجا.... اولاً هرچقدر پول بدی آش میخوری من هر وقت فکری رو میبینم یاد ا ن صحنه تلویزیونی برنامه نود می افتم که برای اینکه داوررا گول بزنه وخطا بگیرد دستشو می‌مالید روی گل ولای چمن میزد به سرو صورتش غافل از اینکه فیلمش را نود نشان داد استقلال با ایشان بجائی نمی رسد .....
  • ابرام US ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    این که تو دائم بزرگش می کنی ....... پیش کس یا نا کسش رو میکنی ================================================================================================= زشت باشد این بیانِ «شا هر خ» است ...... هر چه می گوید بدان٬ او وا قف است ================================================================================================= تو اگر یک چیز کو چک یا فتی ........ با «صمد» بر گو هر آنچه یا فتی ================================================================================================= نی که در بوق و سپس کرَنا کنی ....... « کِر مکی» را همچو «اژدر» ها کنی ================================================================================================= در عمل با ید که مثبت فکر کرد ........« نی » که ما هی را نهنگی فر ض کرد ================================================================================================= حر فهایی بس فراوان داشتم ......... چو نکه «جا» کم بو د دو خط پرداختم
    • حمید علوی CA ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      عامو‌ابرام شاعر، کل مطالب یه طرف، شعر نغز تو یه طرف. دمت گرم
  • ایمان IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    بخدا که استقلال با محمود {...} به هیچ جایی نمیرسه. اصلا این طرف نمیدونه تاکتیک چیه؟ بدتر از اونم عبدالصمده که نقش مجسمه رو داره تو تیم
  • MHE IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    آقای فکری حیا کن با یه خداحافظی جانانه استقلال رو رها کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی