نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
۰ |
۰
محمد نصرتی: تیم من غافلگیر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: مقابل تیم فوتبال خیبر خرم آباد روی یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کردیم.

خبرورزشی/ لیگ آزادگان؛ محمد نصرتی سرمربی تیم پارس جنوبی پس از تساوی ۲-۲ تیمش مقابل خیبر خرم آباد در هفته چهارم لیگ دسته اول اظهار داشت: بعد از سه برد پیاپی به لحاظ روحی به شرایط خوبی رسیدیم و بازیکنانم به خودباوری رسیدند. طی هفته گذشته هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در فاصله زمانی تا این بازی، دیدارهای قبلی خیبر را به دقت رصد کردیم. ما برای بازی‌های خانگی خود برنامه‌های زیادی داریم و نمی‌خواهیم در جم امتیازی از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ما در جریان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و به خوبی توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم. گل اول بازی را هم توانستیم بزنیم اما خیلی زود غافلگیر شدیم و گل تساوی را دریافت کردیم.

نصرتی درباره نیمه دوم بازی گفت: متاسفانه روی یک اشتباه فاحش فردی گل دوم را خوردیم، اما انگیزه و فشار بازیکنانم باعث شد جریان بازی به سود ما تغییر کند. خیبر تیم خوبی بود و تا لحظه آخر دست از مبارزه برنداشت اما خوشبختانه با زدن گل تساوی توانستیم این هفته را نیز با صدرنشینی به اتمام برسانیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ یک تصریح کرد: توقع از تیم ما بالاست. ما بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای را در اختیار داریم و با پتانسیلی که در اختیار داریم مطمئن هستم می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم. برای کسب برد باید همیشه فرصت طلب بود و اشتهای کسب سه امتیاز داشت. امیدوارم در ادامه بازی‌ها بازیکنانم با همان اعتماد به نفس همیشگی، مسیری را که طراحی کرده‌ایم با قدرت پشت سر بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی