نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
۰ |
۰
مهدی خدابخشی قهرمان اروپا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش سابق و عنوان‌دار تکواندوی ایران یک سال پس از تغییر تابعیت موفق شد مدال طلای اروپا را برای صربستان به دست بیاورد.

خبرورزشی/ کاراته؛ مهدی خدابخشی پس از ازدواج با یکی از تکواندوکاران تیم ملی زنان صربستان، سال گذشته با تغییر تابعیت به عضویت تیم ملی صربستان درآمد.

خدابخشی که مدال های طلای جهان، آسیا و بازی های آسیایی را برای تیم ملی ایران به دست آورده بود، این بار و پس از تغییر تابعیت موفق شد با اقتدار مدال طلای اروپا را برای صربستان کسب کند.

خدابخشی در این رقابت ها که در شهر سارایوو در حال برگزاری است، در وزن المپیکی ۸۰+ کیلوگرم ابتدا ریان اسپال از بریتانیا را ۸ بر ۴ برد، سپس برابر کوتالم آتسلی از ترکیه ۱۹ بر ۶ پیروز شد. خدابخشی در سومین مبارزه، ولادیسلاو بوندار از اوکراین را از پیش رو برداشت و در فینال نیز برابر دژان گئورگیوسکی از مقدونیه با نتیجه ۱۹ بر ۱۸ پیروز شد و بر سکوی نخست اروپا ایستاد.

ورزشکاران اسپانیا و اوکراین نیز به مدال برنز مشترک رسیدند.

مهدی خدابخشی که در زمان حضور در ایران از فدراسیون جهانی تکواندو لقب نابودگر را گرفته بود، در المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران بود اما با شکست برابر میلاد بیگی دیگر تکواندوکار ایرانی تیم ملی آذربایجان از رسیدن به مدال بازماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی