جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
۶ |
۰
تراکتور، کی‌روش را خواست اما نشد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزشی تراکتور در روزهایی که سرخ‌های تبریزی به دنبال یک سرمربی تازه هستند، خبر جالبی را به زبان آورد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ هوشنگ نصیرزاده که به تازگی به مجموعه تراکتور بازگشته است، در فاصله ۴۸ ساعت تا دربی تبریز که قرار است تراکتور آن را با مربی موقت انجام بدهد، درباره ادامه تحرکات این باشگاه برای استخدام سرمربی صحبت کرد؛ نکته‌ی جالبی که در حرف‌های نصیرزاده مستتر بود، افشای علاقه محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه به استخدام کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران بود که به تازگی از جمع کلمبیایی‌ها جدا شده است.

ظاهرا زنوزی با کی‌روش تماس می‌گیرد تا نظر او برای حضور مجدد در فوتبال ایران جویا شود، البته با توجه به قانون منع استخدام بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران، این انتقال ممکن نبوده اما زنوزی ایده دیگری در ذهن داشته که آن استخدام کی‌روش به عنوان مدیر فنی تراکتور بوده است.

اگر چه دور از ذهن سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در یک پست باشگاهی به فوتبال ایران بازگردد اما مذاکراتی وی با زنوزی انجام شده است؛ هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با رادیو ایران گفته، اگر قانون ممنوعیت استخدام سرمربی خارجی در ایران برداشته شود، احتمال حضور این مربی در ایران وجود دارد. نصیرزاده همچنین در این گفتگوی رادیویی اعلام کرده مسعود شجاعی قصد ندارد به عنوان مربی کارش را در تراکتور ادامه دهد و می‌خواهد بازیکن باقی بماند.

جالب این‌که او علی نیکبخت سرمربی سابق خود در تیم‌های پایه ملی و سایپا را به تبریز آورده تا تمرینات زیرنظر وی باشد؛ در حال حاضر همه در انتظار تعیین تکلیف سرمربی تراکتور بعد از اخراج علیرضا منصوریان هستند.

به گفته نصیرزاده، با توجه به حضور سه کاپیتان تیم ملی در تراکتور، انتخاب سرمربی برای این تیم کار راحتی نیست چرا که باید فردی هدایت این تیم را برعهده بگیرد که از بازیکنان بزرگ‌تر باشد و آن‌ها از وی اطاعت‌پذیری داشته باشند.

همچنین نصیرزاده درباره مربیان دو ملیتی که نام آن‌ها برای حضور در تراکتور مطرح است به اسامی چون محمد تقوی، افشین قطبی، الکس نوری و ... اشاره کرد اما مذاکره با هیچکدام از آن‌ها را تایید ننمود؛ با توجه به این صحبت‌ها، مسعود شجاعی در بازی بعدی مقابل ماشین سازی و البته احتمالا دیدار مقابل پیکان هدایت تراکتور را در دست خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    یه روز میرن دنبال منصوریان بعد از پنج هفته میرن دنبال کی‌روش!خودشونم نمیدونن چی میخوان. دوره عجیبی شده، پول که زیاد شد و منشأ اون معلوم نبود همین میشه. میشه: آدمایی که ریشه و اسم ورسم خودشون رو نمیدونن و میفتن دنبال ریشه ی اسم بقیه!
    • کی روش IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      مدیران غیر فوتبالی همینن،فقط میخوان یک مربی داشته باشن
  • ابرام US ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    کیروش و حا جی میخواست اما نشد ..... تنبونی فاطی میخواست اما نشد ================================================================================================= حاج فتل دکتر شد و چیزی نشد ........ گفت شوالیه شدم ٬ اما نشد ================================================================================================= «قندلی» می گفت «ما رشا ل» ام ولی .......« سر جوخه» بود و گروهبانی نشد ================================================================================================= گفت «درخشان» می کنم« تدریس» من .... چونکه «تحصیل» می کنم اما نشد!! ======================== =============================================== گفت« فکری » فکر ها دارم ولی ....... فکر «بکری» باید٬ این که فکر نشد .
    • ابرام US ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      اساتید معظم ٬ با التماس خواستیم جواب سؤال مارا بدهید که ندادید ! خب ٬ بفرمایید با چه زبانی عریضه دادرسی بنویسیم ؟!
  • 6 IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    با كي روش هم چيزي نميشه... تا اين جور تيمداري ميشود با بهترين بازيكن و مربي هم چيزي جز يك استيل آذين مستمر از اب درنمياد
    • حمید IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      راست میگی برای تیم داری تو ایران باید یه عمو جونی .چاه نفتی . بیت المالی . کمیته داوران .ومهمترینش ناجوانمردی و تبانی و ... داشته باشیم که ما هیچکدومشو نداریم .خودمونیم و خودمون.که اینا هم جواب نمیده. یادمون هم نرفته تا قبل اومدن عمو جونتون برا بقا تو لیگ جون میکندین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی