آرش برهانی: نتایج استقلال قابل قبول است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی استقلال به خبرورزشی گفت: حق طرفداران است که از استقلال فقط برد بخواهند ولی باید این را هم در نظر گرفت که ما هم دوست داریم تیم‌مان نتیجه بگیرد ولی حریفان ما هم بیکار ننشسته‌اند که ما به میدان برویم و به ما ببازند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ آرش برهانی درباره اوضاع تیمش پیش از دیدار با شهرخودرو دقایقی با ما همکلام شد.

اوضاع استقلال برای بازی با شهرخودرو خوب است؟
یکی دو بازی بود که تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی این بار با شرایط نسبتاً بهتری به سراغ بازی هفته ششم می‌رویم. گرچه این بار هم یکی دو بازیکن‌مان را در اختیار نخواهیم داشت.

فرشید اسماعیلی چرا مغضوب کادر فنی شد؟
دقیق نمی‌دانم. ظاهراً بابت وضعیت قراردادش گله دارد و حرف‌هایی را در حضور کادر فنی زده که نباید می‌گفته ولی به هر حال این مسائل در همه تیم‌ها هست و به زودی رتق و فتق می‌شود.

از نحوه عملکرد تیم رضایت دارید؟
خب قطعاً دوست داشتیم در دو، سه دیداری که نتیجه نگرفتیم هم نتایج‌مان بهتر می‌شد ولی دیدید که در اهواز چه اتفاقاتی رخ داد و بازی را واگذار کردیم. در آن بازی انصاف نبود ما بازنده باشیم و نتیجه عادلانه تساوی بود. در دیدار با پیکان هم ما بدشانسی آوردیم و در دیدار با صنعت نفت هم که همه دیدند چه اتفاقاتی رخ داد. با این وجود فکر می‌کنم نتایج ما بد نبوده و همین حالا هم می‌توانیم با یکی دو برد دیگر در صدر جدول جای بگیریم. 

چرا گلزنان تیم‌تان گل نمی‌زنند؟
این مشکل هم برطرف می‌شود. تیم ما تنها ۲۰ روز فرصت داشت خودش را برای ورود به لیگ مهیا کند. در حالی که دیگر تیم‌ها با ۴۰ تا ۵۰ روز فرصت حدود دو ماه تمرین داشتند و بازی‌های تدارکاتی‌شان به ۷ تا ۸ بازی می‌رسید. ما فقط ۴ بازی تدارکاتی داشتیم که با در نظر گرفتن همه این مسائل باید گفت نتایج ما چندان بد هم نبوده است.

پس چرا طرفداران تیم از بازی‌های استقلال رضایت ندارند؟
خب این حق طرفداران است که از استقلال فقط برد بخواهند ولی باید این را هم در نظر گرفت که ما هم دوست داریم تیم‌مان نتیجه بگیرد ولی حریفان ما هم بیکار ننشسته‌اند که ما به میدان برویم و به ما ببازند. آنها هم روی تیم ما آنالیز دارند و بازیکنانی مانند قایدی و مطهری که برای همه لیگ شناخته‌شده هستند را محدود می‌کنند تا با یارگیری بیشتر مانع موفقیت‌شان شوند. 

بازی با تیم رحمتی؟
خب این تیم هم با مربیان استقلالی که در اختیار دارد در مشهد همه تلاشش را می‌کند ولی ما هم برای برد و کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم و در نهایت امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و دست پر به تهران برگردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش منفور US ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    آقای برهانی بازی با صنعت نفت در تهران را همه ی مردم فوتبال شناس و فوتبالدوست دیدند که چطور داور حالا به عمد یا سهوا گل صحیح صنعت نفت را مردود اعلام کرد تا شما از یک شکست خانگی جان سالم بدر ببرید
  • 6 IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    ياد العين و نچ نچ هاي معروفش بخير! چه روزهايي بود ....
  • استقلال مایه شرمندگی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    هفته دیگه پرسپولیس قهرمان آسیا میشه شما با دو بازی بیشترم نمیتونید برید بالاتر از پرسپولیس. همچنان تو باد حرفاتون بخوابید که وزیر پرسپولیسی و داور پرسپولیسی و ... انگیزه پرسپولیس برای قهرمانی پنجم بیشتر میکنید با این حرفا
  • علی IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    بیشتر بحث اینه که تیم بد بازی میکنه اله بختکی میزنه زیر توپ و شانسی گل میزنه. اینجوری جلو تیم های بزرگ نمیشه نتیجه گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی