نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
محمدحسین کنعانی‌زادگان: جای شجاع خلیل‌زاده در فینال خالی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پرسپولیس گفت: سطح دیدار درون تیمی مان از مسابقه ای که باید با ذوب‌آهن انجام می‌دادیم سخت تر بود.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ محمد حسین کنعانی زادگان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اعزام به قطر برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی تیم های شرق آسیا را آنالیز کردیم و واقعا تیم های قوی ای هستند. می ‌دانیم تیمی که با پرسپولیس رو به رو می شود، شرایط خیلی خوبی دارد و با قدرت توانسته در مسابقات ظاهر شده و به فینال شرق آسیا برسد.

وی افزود: ما هم فینالیست غرب آسیا هستیم و تقابل دو قطب شرق و غرب آسیا خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم زیرا شرایط پرسپولیس خیلی خوب است. روز گذشته بازی درون تیمی خوبی انجام دادیم و باید بگویم سطح این مسابقه از دیداری که باید با ذوب‌آهن انجام می‌دادیم سخت تر بود. داور رسمی این بازی را قضاوت کرد و وضعیت خوب بود. همه بچه ها برای کسب جام آماده هستند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه قول داده بود در صورت قهرمانی این تیم موهایش را می‌تراشد، توضیح داد:  به قولی که داده ام باید عمل کنم(باخنده) ان‌شاءالله این بازی فینال را ببریم و به قول خود عمل کنیم.

کنعانی زادگان درباره گلزنی مدافعان پرسپولیس در بازی‌های اخیر گفت: خط حمله قوی و خوبی داریم و نفرات خط دفاعی مان هم قدرت خود را کلین شیت کردن پرسپولیس نشان داده‌اند. قدرت خط دفاعی مان به دلیل دفاع تیمی خوب است و همه از دروازه‌بان، دفاع، هافبک و مهاجم خوب دفاع می‌کنند. ان‌شاءالله بتوانیم با نتیجه خوبی از قطر بگیریم.

وی درباره تاثیر احتمالی غیبت شجاع خلیل زاده در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: شجاع برای تیم ما خیلی زحمت کشیده و در این ۳-۴ سال توانست با پرسپولیس قهرمانی بیاورد و قهرمان آسیا شود. واقعا جای این بازیکن خالی است اما می‌دانم برای قهرمانی ما دعا می‌کند. خلیل زاده در این قهرمانی احتمالی خیلی سهیم است. مهم تر از بازی کردن من، سید جلال و خلیل زاده موفقیت پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمودی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    آقای کنعانی هنوز شاهکار حضرتعالی با رفتن به استقلال و مصاحبه های آنچنانی از ذهن هواداران بیرون نرفته. اصلا جای شجاع خالی نیست . شجاع بهتره به شمارش دلارهای خود ادامه بده و پرسپولیس کبیر هیچ احتیاجی به دعای این شخص نداره. دعای مادر آلکثیر و دیگر مادران پرسپولیسی بدرقه راه شماست. لطفا با این جملات بی معرفتی این شخص که به قول خودش با رسول پناه مشکل داشت و به هواداران میلیونی پشت کرد را یادآوری نکنید. پرسپولیس بقدری بزرگ است که جای هیچکس خالی نیست از پروین گرفته تا این بی معرفت دلار دوست.
    • پرسپولیسی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      به هر حال شجاع هم نقش مهمی تو رسیدن به فینال داشته قربانی شد تا شرایط مدیریتی پرسپولیس عوض بشه شاید اگر حاشیه های رفتن شجاع نبود همچنان با آقای دکتر و اوضاع نابسامان مدیریتی باید ادامه می دادیم.
  • کرد IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    کم دم از تعصب بزنید دیگه هوادار خودش خیلی فهم ودرک داره با شعور هوادار بازی نکنید نه شما متعصبید نه شجاع فقط جای امثال محرمی پیوس کلانی محمدخانی مهدوی کیا کریمی و..... تو فینال خالیه که مثل شما به خاطر پول ازاین شاخه به اون شاخه نکردند
    • پیام پرسپولیسی CA ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      گل گفتی. بعضی بازیکنا مردم رو چی فرض میکنن .شاید بتونین چند تا کم سن و سال رو فریب بدین اونم فقط برای یه مدت کوتاه.ما بهتر از شما میدونیم چه کسانی به تیم تعصب دارن....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی