۰
مهناز امیرشقاقی: بازی فوق‌العاده‌ای بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: ما تیم شهرداری بم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنانم وظایف محوله خود را به خوبی انجام دادند.

خبرورزشیزنان؛ تیم فوتبال شهرداری بم بعد از ۴۸ بازی بالاخره مقابل سپاهان باخت. تیم سپاهان در هفته سوم با گل‌های هاجر دباغی در دقایق ۴۴ و ۸۳ و شقایق روزبهان در دقیقه ۵۷ با نتیجه ۳- یک قهرمان هشت دوره لیگ را برد تا اولین شگفتی رقم بخورد، جایی که مرضیه جعفری، سرمربی بمی‌ها معتقد بود بازیکنانش از فرصت‌های‌شان استفاده نکردند. تیم وچان کردستان هم در خانه ۲-۴ مقابل شهرداری سیرجان باخت تا دو تیم صدرجدولی فصل گذشته شهرداری بم و وچان کردستان هفته خوبی نداشته باشند. مهناز امیر شقاقی، سرمربی سپاهان بعد از برد بمی‌ها با خوشحالی از عملکرد شاگردانش می‌گوید: «تیم حریف فوتبال زیبایی بازی کرد، آنها تیم منسجمی دارند و بازیکنان خوب و ملی‌پوش که توانسته‌اند هشت جام قهرمانی بگیرند. البته ما هم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنانم وظایف محوله خود را به خوبی انجام دادند. بازی کلاسیکی ارائه کردیم و باید بگویم از بازی لذت بردم. فوق‌العاده بود.»

اما مریم جهان نجاتی، سرمربی شهرداری سیرجان نیز بعد از پیروزی مقابل وچان کردستان و خلق شگفتی دوم هفته می‌گوید: «کردستان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ است. ما در طول هقته فیلم بازی آنها را مقابل ایلام آنالیز کردیم و به نقاط ضعف‌شان پی بردیم. روی آن کار کردیم و خوشبختانه بازیکنانم نیز نمایش خوبی داشتند و توانستیم یکی از بهترین بازی‌های لیگ را رقم بزنیم. هر چند بازی بسیار پربرخوردی بود و تیم ما سه کارت زرد هم دریافت کرد اما هیچ‌یک از زیبایی بازی کم نکرد.»

تیم‌های ذوب‌آهن و ملوان انزلی در دو گروه الف و ب لیگ برتر با ۶ امتیاز صدرنشین هستند. زهرا قنبری هم با زدن دو گل در دیدار وچان کردستان و شهرداری سیرجان با ۷ گل صدرنشین جدول گلزنان لیگ است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی