نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
رودنیل: اخراج بازیکن شهرخودرو درست بود
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال گفت: تیم داوری در بازی شهرخودرو و استقلال نمره قبولی گرفت و داوری این بازی مشکلی نداشت.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت کوپال ناظمی در بازی شهرخودرو و استقلال اظهار داشت: ناظمی در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و نمره قبولی گرفت. او دوندگی خوبی داشت و در همه صحنه‌ها حضور داشت. تمامی کارت‌های زرد و قرمزی هم که به بازیکنان دو تیم داد درست بود. حتی می‌توانست کارت‌های زرد بیشتری به بازیکنان دو تیم بدهد. به عنوان مثال در دقیقه ۹۰+۴ سیف الهی بازیکن شهرخودرو مستحق دریافت کارت زرد بود. 

وی افزود: در دقیقه ۴ کمک داور بازی به زیبایی دستور به ادامه بازی داد. فقط در دقیقه ۳۱ داور در دادن کارت زرد به شجاعیان عجله کرد زیرا او بین دو بازیکن گیر افتاده بود. در دقیقه ۵۱ نیز ناهماهنگی بین کمک داور دوم و داور به وجود آمد که داور به درستی تصمیم گرفت. در دقیقه ۶۵ نیز روی مهدی قائدی خطایی رخ نداده بود.

رودنیل در مورد اخراج عرفان معصومی بازیکن شهرخودرو گفت: این کارت قرمز به درستی به بازیکن نشان داده شد. حتی به دلیل برخورد زننده بازیکن شهرخودرو کمیته انضباطی می‌تواند جریمه‌های بیشتری برای این بازیکن در نظر بگیرد.

ویدیو| خلاصه بازی شهرخودرو ۰-۲ استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    کمیته داوران بی مصرف یاد بگیره داور هفته و انتخاب کنه ویک جایزه نقدی خوب به داور هفته بده تا انگیزه شه برای داوران بهتر سوت بزنن.به این بیچاره ها ک پول درست حسابی نمیدید حداقل این طرح های تشویقی رو اجرا کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی