نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
۵ |
۴
بابک مرادی: خبرهای خوبی در راه است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بابک مرادی گفت: زمانی که حکم محرومیت من آمد بسیار ناراحت شدم البته ما به کمیته استیناف اعتراض کردیم و فکر می‌کنم در هفته آینده خبرهای خوبی در راه باشد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بابک مرادی هافبک پیشین باشگاه ماشین‌سازی تبریز که در این فصل به جمع بازیکنان استقلال اضافه شد بنابر شکایت باشگاه قبلی خود از سوی کمیته تعیین وضعیت با محرومیتی ۴ ماه مواجه شد. او در گفتگویی با تلویزیون استقلال گفت: از زمانی که به استقلال آمدم در کل از لحاظ شخصیتی صبورتر شدم و علی‌رغم اینکه خیلی‌ها درخواست مصاحبه داشتند حتی یک‌بار با هیچ رسانه و خبرنگاری صحبت نکردم.دوست داشتم در سکوت بیایم و به استقلال کمک کنم و بروم و درعین‌حال دنبال این نیستم که خودنمایی کنم. خیلی از هواداران به من لطف دارند و پیگیر کارهای من بودند و هستند و دائم درخصوص شرایطم ابراز نگرانی می‌کنند.

مرادی درباره حکم محرومیت ۴ ماه خود گفت: زمانی که حکم محرومیت من آمد بسیار ناراحت شدم چرا که من به هواداران استقلال تعهد قلبی دارم. البته ما به کمیته استیناف اعتراض کردیم و من فکر می‌کنم در هفته آینده خبرهای خوبی در راه باشد. در درجه اول همه‌چیز را به خدا می‌سپارم و در وهله دوم از کمیته محترم استیناف تقاضا دارم که نگاه ویژه و جدی به پرونده بنده داشته باشند و هرچه عدالت حکم می‌کند آن را اجرا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    بازیکن کیسه بخشیده میشه با لابی تیم بی ریشه
    • مهدی IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      لنگی جان الآن تو این مصاحبه اسمی از بخشیده شدن اومده؟؟؟ شما عضو کمیته تعیین وضعیتی؟؟؟
    • اس اسی دستا بالا IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      تعیین وضعیت کدومه آقا ؟ خود لنگیا هنوز وضعیتشون برای فینال معلوم نیست و cas باید رای بده اونوقت برای دیگران قُمپز در میکنن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • کیسه دولتی . IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    بله تا پاپی مسعود هست چرا که خبرهای خوبی برا کیسه وکیسه تن نباشه!اما خوبتر اینه که با این همه کمک وهدیه فقط برا تندرستی وسرگرمی فوتبال میکنید بدون یک ریال ارزش افزوده !!!
    • امیرفرح FR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      تو قیافت همین شکلی هست یا داری ادا در میاری ؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی