نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
برانکو ایوانکوویچ: زمانی که به ژاپن عازم شدیم کارلوس کی‌روش به ما متلک انداخت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در قطر بیشتر مردم پرسپولیسی هستند و شانس مناسبی برای قهرمانی دارد.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ برانکو ایوانکوویچ درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به گفت‌وگو پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

*امیدوارم در رویداد ورزشی پیش رو همه لذت ببرند. نمی‌توانم این فینال را ببینم زیرا همان روز به دلیل آغاز تعطیلات کریسمس عازم کشور کرواسی هستم اما قطعا نتیجه را پیگیری می‌کنم تا ببینم نتیجه به کجا منتهی می شود.

*مشکلات متعددی داشتیم اما افتخار می کنم دو بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و یک بار در بازی نهایی حاضر شدیم. همانگونه که همه می دانند دچار مشکلات متعددی بودیم زیرا به دلیل بسته بودن دو پنجره نقل و انتقالات شاید ۱۳-۱۴ بازیکن در اختیار داشتیم.

*تعداد زیادی از بازیکنان جوان ما در لیگ قهرمانان آسیا دقایق بیشتری نسبت به لیگ برتر بازی کردند اما خوشحالم که توانستیم این افتخارها را کسب کنیم.

*اگر می‌توانستم به آن دوران بازگردم قطعا در برخی از تصمیم‌هایم تغییراتی ایجاد می‌کردم. مهم‌ترینش این بود به فدراسیون و سازمان لیگ اصرار می‌کردم مانند تیم یحیی گل‌محمدی که ۱۴ روز بازی ها را برایش لغو کردند من هم بدون انجام شدن یک بازی لیگ، استراحت مناسبی را برای تیمم فراهم کنم تا آنها با استراحت بیشتری به فینال روند.

*پنج روز قبل از عزیمت به ژاپن دیدار دشواری برای ما گذاشتند. آن هم دیدار طاقت‌فرسا با سایپا بود. زمانی هم که به این کشور عازم شدیم کارلوس کی‌روش به ما متلک انداخت که چرا با پرواز بیزینس کلاس رفتیم. دیدارهای لیگ را هم  پس از آن فینال برگزار کردیم و با توجه به محدودیتی که در بازیکنان‌مان داشتیم باید سعی می‌کردیم از مصدومیت‌ها هم بر حذر باشیم.

*محرومیت سیامک نعمتی در بازی رفت مقابل کاشیما هم آسیب جبران‌ناپذیری به ساختار تیم دیدار برگشت وارد کرد. مشخص است با چه مشکلاتی روبه‌رو بودیم. 

*شانس مناسبی را برای پرسپولیس می بینم. هرچند این تیم در زمین بی طرف بازی می‌کند اما در قطر بیشتر مردم طرفدار پرسپولیس هستند و شرایط آب‌وهوایی هم بیشتر به سود این تیم است. بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و فکر می‌کنم شانس برای هر دو طرف زیاد است. با وجود محرومیت سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس، شانس این این تیم‌ها یکسان است.

*این تیم هواداران فوق‌العاده‌ای دارد که در برد و باخت کنار پرسپولیس هستند. در روز بازی فینال ما با کاشیما مشخص شد برای بازیکنان تیم خود و حریف ارزش قائل هستند و وداع زیبایی را در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس خلق کردند. باید بیشترین قدردانی را از هواداران کرد که مشوق اصلی برای تیم هستند و سپس برای بازیکنان که بازی‌های زیبا و نتایج خارق‌العاده را رقم می‌زنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    پرفسور . . . تو محشری . . .
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      برانکو بهترین سرمربی تاریخ پرسپولیس و ایران هست کبیر ترین سرمربی ایران برانکو ایوانکوویچ فقط پروفسور ❤❤❤❤
    • حمید علوی CA ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      این بنده خدا هنوز داره با فکر کردن به حرفای کیروش خودشو آزار میده. شنیده بودم روان شناسه. عجیبه .
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      هیچ وقت جام هایی که پرسپولیس با برانکو گرفت را فراموش نمی کنم
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    درود بر پروفسور کبیر برانکو ایوانکوویچ .اسطوره بزرگ پرسپولیس برانکو هست عشقمم برانکو ❤❤❤❤❤❤❤
    • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      عشق شما لنگیها باید مسعود جون باشه
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    یادمه به خاطر بازی رفت لنگ با کاشیما مدارس رو تعطیل کردن بعد میگه در حق ما اجحاف شد خخخ
    • مجهول الهویه IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      اشتباهی یادت میاد چون مدارس تعطیل نشد و گفتن معلمها و مدیرها زنگ آخر سختگیری نکنن. حالا فکر کن تعطیل بود این آوانس محسوب میشه واسه پرسپولیس؟! جه ربطی داره!؟ لطفا ی کم از سلولهای خاکستری استفاده کن. نذار آکبند بمونن کفران نعمته بخدا. در ضمن هر کی معترضه خودش بره فینال. بعد اگه هواشو نداشتن اعتراض کنه.
    • مصطفی IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      مثلا چه لطفی به باشگاه و استراحت بازیکنان قبل از بازی با کاشیما شد.خخخخخخخخ...لطف به مردم چه ربطی به برانکو داره...فقط میخواید یه چی بگید...خخخخخخ
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      برانکو با اختلاف کیسه سوز ترین فرد جهان هست دوچرخه سواران هنوز یادشان نرفته که از پرسپولیس ۴ گل خوردن ... پاس میده یا هتریک می کنه
    • صامت IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      آخه آدم حسابی یه خورده ازاون مغزت کاربکش.اینکه مدارس راتعطیل کرده اند چه سودی به حال تیم دارد؟مدارس راتعطیل کردند چون درآن ساعت بچه های مدارس نمیتوانستندروی درس شان تمرکزکنند.بعدش درصورتپیروزی پرسپولیس جشن برگزارمیشد وبرگشتن بچه هاازمدارس مشکل می شد.این چه حمایتی بود ازپرسپولیس؟
  • کیسه کش منفور US ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    کیروش شارلاتان آن موقعه پشتش به کیسه کشا گرم بود ولی ما هم درس خوبی به او دادیم که بفهمد فقط سرمربی تیم ملی است و اینکه تیم محبوب مردم ایران چگونه و با چه وسیله ای به ژاپن میرود به او هیچ ربطی ندارد البته روزگار هم در جام ملتها و کلمبیا ایشان را تنبیه کرد که دست از منم منم و غرور مسخره ای که به ایشان القا شده بود بردارد
  • Amir perspolisi US ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    حالا کیروش رفته ماشاالله زبون در آورده آقای لنگفسور
  • صامت IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    آقای برانکو لطفا بانام کیروش خودتاتن راآزارندهید.کیروش مگرآدم بود؟حیف تان نیست به کرمی مثل کیروش فکرکنید؟
    • محمد IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      تعصب هم حدی داره. تا اونجایی که یادم میاد این برانکو بود که بیشتریم متلک ها رو به کیروش می نداخت. اون بود که اول آتش این اختلاف را روشن کرد. کی بود به کیروش تیکه می نداخت بازیکنا چاق شدند؟ کی بود کیروش رو متهم کرد به دستکاری نتایج لیگ وقتی نتونست تو سال اول موفق بشه؟ من طرفدار کیروش نیستم اما یک طرفه دیدن همه چیز هم درست نیست. کیروش رفته اصلا حرفی نمی زنه اون وقت این بابا از اون موقع تا حالا بارها علیه کیروش صحبت کرده.
    • صامت SE ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      آقامحمدعزیز .یادتان ایراددارد.واشتباه به یاددارید.درگیری راکیروش شروع کردوهرچه برانکوگفت درچاسخ کیروش بود.برانکوآدم درگیری نبود.روحیه اش درگیری نبود.برخلاف کیروش که سرش دردمیکرد برای این کارها.ازطرفی کیروش همواره برانکورابه چشم جانشین بالقوه می دیدودرتخریبش خیلی میکوشید.
  • علی IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    حالا معلوم شد کرم از کی بود. چه ربطی داشت که الان اسم کی روش رو بیاری خاله زنک؟
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    معمار پرسپولیس نوین....
  • علی غریبی IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    من یکی مطمئنم این مصاحبه پروفسور نیست این یه مصاحبه خیالیه آخه پروفسور تا ازش دررابطه با کی‌روش هم میپرسیدن از صحبت کردن درباره اون طفره میرفت . درود بر پروفسور برانکو ایوانکوویچ محبوب ما پرسپولیسی ها البته بعد از عشقمون پرسپولیس کبیر
  • جواد آقائی IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    پرفسور عزیزم، شما بدون جام آسیایی هم برای ما عزیزید. تا زنده ایم زحمات و فداکاری های خودت و تیم سخت‌کوشت را فراموش نخواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی