نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۶
۱۶ |
۳
دخالت‌های بی‌جا به ضرر پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لغو بازی با نساجی که به گفته مقامات سازمان لیگ، با دستور از بالا بوده و همچنین عدم برگزاری بازی مقابل ذوب‌آهن به دلیل کرونایی بودن چند بازیکن حریف قطعاً در روند نتیجه‌گیری پرسپولیس در فینال تأثیرگذار خواهد بود.

خبرورزشیسیدمهدی فاطمی؛ از آخرین بار که شاگردان گل‌محمدی در یک مسابقه رسمی حاضر شده‌اند، ۲۴ روز می‌گذرد! آنها اول آذر مقابل شهرخودرو صف‌آرایی کرده و پس از آن گویی به خوابی زمستانی رفته‌اند. تصمیمات اتخاذ شده برای پرسپولیس و لای زرورق نگه داشته شدن این تیم اگر با هدف قهرمانی در آسیا بوده است، باید از هوش، ذکاوت و حرفه‌ای‌گری آنها که پشت این سیاست بوده‌اند انگشت حیرت به دهان گزید! افرادی که در اردوی این تیم حاضر شده و دعاگویی رئیس‌جمهور برای موفقیت این تیم را ابلاغ می‌کنند، آیا از خود پرسیده‌اند با کدام برنامه‌ریزی و تدارک باید به مصاف حریفی آماده و قبراق از شرق آسیا برویم؟ تیمی که از کوران مسابقات سخت و نفسگیر انتخابی سربلند بیرون آمده و با یک هفته استراحت، در آرمانی‌ترین شرایط خود قرار دارد. در حالی که پرسپولیس به واسطه همین دایه‌های مهربان‌تر از مادر نزدیک به یک ماه از مسابقات دور بوده است! 

لغو بازی با نساجی که به گفته مقامات سازمان لیگ، با دستور از بالا بوده و همچنین عدم برگزاری بازی مقابل ذوب‌آهن به دلیل کرونایی بودن چند بازیکن حریف قطعاً در روند نتیجه‌گیری پرسپولیس در فینال تأثیرگذار خواهد بود. این اشکال البته به یحیی گل‌محمدی وارد است، او اگر بر سر لغو بازی با نساجی محکم ایستاده و اجازه ورود افراد غیرفنی را نداده بود، شاید اوضاع به وخامت الان نبود. یحیی شاید داستان آخرین قهرمان ایرانی باشگاه‌های آسیا را شنیده باشد، پاس تهران روزی به این عنوان مهم رسید که فیروز کریمی اجازه ورود فرماندهان ارشد وقت نیروی انتظامی به رختکن تیم را نداد! او گرچه از چشم آن صاحب‌منصبان افتاد اما نام خود و تیمش را بر بام فوتبال آسیا جاودانه کرد. افتخاری که نزدیک به ۳۰ سال است هیچ تیم ایرانی موفق به تکرار آن نشده است. 

مقامات بیرون از فوتبال با همه علاقه‌مندی و احساس مسئولیتی که نسبت به قهرمانی پرسپولیس در آسیا دارند، باید می‌دانستند انجام و عدم انجام یک مسابقه در ‌حیطه اختیارات سرمربی تیم بوده و تشخیص مفید یا مضر بودن آن و پاسخگوی عواقبش شخص مسئول فنی تیم است. باید با هواداران فوتبال و به‌خصوص طرفداران پرسپولیس واقع‌بینانه سخن گفت. غیرت، مردانگی و روحیه جنگندگی و مبارزه همه جای خود، برای رسیدن به موفقیت ابزارهای دیگری هم لازم است که‌ متأسفانه اینجا هرگونه توفیقی تنها بر اثر همان آیتم‌های اول به دست می‌آید. 

به امید اینکه انگیزه و میل به پیروزی نزد بازیکنان پرسپولیس، جبران همه ندانم‌کاری‌ها و تصمیمات غلط صورت گرفته را کرده و با برد مقابل حریف شرقی به حسرت دور و دراز ایستادن بر بالاترین سکوی باشگاهی در آسیا پایان بخشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    اقای سیدمهدی فاطمی شما فکر میکنی کادر فنی پرسپولیس به اندازه شما نمیفهمه که چطور تیمو آماده فینال کنه؟ این کارا دیگه جواب نمیده و هوادران هوشیارن....
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    به نگارنده این مطلب می گم اینا موقع عکس گرفتن و در آستانه موفقیت پیداشون میشه ولی عملا با رفتن شجاع و نادری و ترابی و علیپور به تیم ضربه زدند اونایی که‌ میگن‌پرسپولیس چرا بازیکن جذب کرده و این نشان از حمایته بیاین منطقی باشید اینا تا ۲۲شهریور مهلت پرداخت پول برانکو رو داشتند و پرداخت هم نکردند فقط چون پرونده برانکو دیرتر باعث بسته‌شدن پنجره می شد رفتند سریع هفتا بازیکن خریدن و‌الا پول برانکو بعد مسابقات پرداخت شد لطفا بی معرفتی شفر در زودتر بستن پنجره تون رو ربط به پرسپولیس ندین خواهشا تازه مهم تر اینه ایشون غرامت گرفت ولی. برانکو‌ پول قهرمانی لیگ و حذفی و آسیا هرچند باید اذعان کنم اگه‌استقلال هم می اومد فینال دوستان مدیر کمترین نقش رو در موفقیت استقلال می داشتند اونا هم مثل ما مشکلاتی داشتند ولی واقع بین هم باشیم پرسپولیس متکی به ستاره های داخلی هست ولی استقلال ستاره های سری آ اونا توی این سالهای اخیر خارجی های خوبی خریدن‌ و مثل پرسپولیس تا حدودی شرایطشون بهتره اما پرسپولیس بعد از محرومیت آل کثیر کلی دچار مشکل در خط حمله شد اما اگه استقلال و پرسپولیس موفقیتی دارند مربوط به خودشونه!!!
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    شما هم بهتره تو این موضوع دخالت بی جا نکنی لطفا....
  • پرسپولیس ایران IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    وخامت....!!!! شاید بهتر بود بازی می کرد اما وخامتی در کار نیست خدا شاهد خسته شدیم از این حرفهای مفتی که یک عده حتی توپ رو واسه یک بار نوازش نکردن میان قبل فینال بزرگ آسیا حرف مفت میزنن خوب یا بد تیم پرسپولیس تو این شرایط فقط نیاز به روحیه داره نه تخریب روزی که تیم استقلال با هر بازیکنی خواست بالای ۱۰ میلیارد قرارداد بست و تیم پرسپولیس پول نداشت به شجاع و بقیه بده که تیم رو ول نکنن برن جناب نویسنده مطلب خواب بودی تیم پرسپولیس تا همین جا هم از نظر هواداران کار بزرگی کرده و ما ایستاده تشویقش میکنیم وخامت واسه تیمی به کار ببر که هر فصل با کلی هزینه با داوری هزار عربده کشی با هزار ضرب و زور سهمیه می گیره
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    خودخواسته را تدبیرنیست!!
  • ابرام US ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    خب حالا اگر می فرمودید افاضات شما قرار است کدامیک از درد های بی درمان پرسپولیس را رفع و رجوع کند بد نبود . بعد بفرمایید حالا با ید چی گار کرد ؟ .
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    اینکارها برای زدن ضربه آخر بر پیکر پرسپولیس کبیر بود وزارت سازمان لیگ و... تمام تلاش خودشون رو برای نابودی و نتیجه نگرفتن تیم انجام دادن ملی به امید خدا و تلاش بچه ها و کادر فنی ما قهرمان میشیم
  • کیوان DE ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    واقعا که باید برای این نوع مدیریت تاسف خورد.یک ماه بدون مسابقه آخه؟! تیم های بزرگ تا سه روز قبل از جام جهانی هم مسابقه میدن تا از شرایط مسابقه خارج نشن اونوقت فینالیست آسیا یک ماهه بازی نکرده! توقع قهرمانی داشتن از این تیم ساده لوحیه
  • تاجی US ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    #بابا_مسعود
  • Retired IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    مشكلى نيست چهار جلسه تمرينى دارند كه با دو سه بازى ٩٠ دقيقه اى درون تيمى و جدى حل ميشه ، شايد هم بازى با نساجى و ذوب اهن چند تا مصدوم يا كرونايى رو دستشون ميذاشت ، همه اتفاقات رو به فال نيك ميگيريم و ارتش سرخ رو دعا ميكنيم . ❤️❤️❤️❤️.
  • مارادونا هرگز نمیمیرد JP ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    عدوشود،سبب خیر اگر خداخواهد
  • تاجی US ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    اینکه لنگیا دوست دارن جنبه ملی به بازی شون بدن خیلی مسخره ست. ببشتر تیمهای ایران دل خوشی از لنگ حکومتی ندارند اونها از حق خوری و آزار تیمهاشون مقابل تیم حکومتی شکایت دارند و عجیب نیست که دلشون بیشتر با هیوندا باشه! خدا جای حق نشسته
  • با افتخار استقلالی ام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    این چیزی که آرزوی لنگیاست واسه ما خاطره ست.قهرمانی آسیا برای شما حسرته لنگی جون.شنبه هم اولسان می ترکونتون
    • ابرام US ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      ای که تو را خا طره آرزوی لنگی است ....... اِفتَخَرَ مستفل ٬ لنگی صدا ت می زنم ================================================================================================= لنگ بپیچ و ببین پیچ پیچکی خورده ای ..... روی پل ات بر ده ام ٬ پل شکنت میزنم ================================================================================================= خا ک نموده تو را ٬ لِنگ هوا می کنم ..... هر چه زنی دست وپا ٬سا لتو٬ یه پا می زنم ================================================================================================= کوشش بی فایده است هر چه تقلا کنی .... تندر اگر خورده ای ٬ فن کمر میزنم ================================================================================================= روت نما کم پسر٬ حرف مزن بیشمار ...... افتخر ی مستقل ٬ با ز تو را می زنم ================================================================================================= (کوشش بیفایده است وسمه بر ابروی کور) ..... هر چه نصیحت کنم ٬ هر چه تو را می زنم !!
  • لنگی جام ندیده IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    چرا می گی دخالت؟ تا بوده حمایت بوده از این تیم منفور که همه تیمها و طرفدارانشون آرزوی شکست و تحقیر شدنشون رو دارن! همه مملکت گوش به فرمان آقای گلمحمدن تا هر خوش خدمتی که لازم هست براش بکنن. اینها بهانه تراشی برای توجیه شکست فیناله. بدبخت بابا مسعود که دستش برای شما لنگیا نمک نداره
  • ابرام US ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    ای که تو را خا طره٬ آرزویِ لنگی هاست ....... اِفتَخَرَ مستقلُن ٬ لنگی صدا ت می زنم =============================================================================================== لنگ بپیچ دور خودت٬ ببین که خوردی پیچ پیچک ..... روی پُل ات بر ده ام ٬ پل شکنت میزنم ================================================================================================= خا ک نموده ام تو را ٬ لِنگ به هوات می کنم ..... هر چه زنی دست وپا ٬سا لتو٬ یه پات می زنم ================================================================================================= کوشش بی فایده است هر چه تقلا بکنی .... تندر اگرچه خورده ای ٬ یک فَتِ پا ت میزنم ================================================================================================ روت بکن کم ای پسر٬حرف مزن یک روند...... افتخر ی مستقلُن ٬ با ز تو را می زنم ============================================================================================= کوششِ بیفایده است وسمه به کور ٬کِی کِشند ..... هر چه نصیحتت کنم ٬ هر چه تو را می زنم !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی