نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رد مذاکره لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن توسط پدر کاپیتان بارسلونا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده فرزندش و احتمال رفتن او به پایتخت فرانسه واکنش نشان داد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ روبه‌رو شدن بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از یک طرف و پیام جدید نیمار به مسی درباره ملاقات زودهنگام او از طرف دیگر سبب شده که بهانه‌ای برای آغاز دور جدید گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال رفتن ستاره آرژانتینی به PSG به وجود آید. یکی از این گمانه‌زنی‌ها توسط برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا صورت گرفته است.این برنامه مدعی شد که خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های لیونل مسی اخیراً به بارسلونا سفر کرده است تا درباره انتقال فرزندش به پاریس مذاکراتی را آغاز کند.

خورخه مسی اکنون به این ادعا پاسخ داده و ابراز اطمینان کرد که او به عنوان مدیربرنامه‌های فرزندش هیچ تماسی با مسئولان باشگاه فرانسوی نداشته است. او در پیامی در اینستاگرام ادعای چیرینگیتو را تکذیب و یادآوری کرد که از ماه سپتامبر در آرژانتین بوده و از آن زمان هیچ سفری به مرکز کاتالونیا نداشته است.

برنامه چیرینیگتو مدعی شده بود که هواپیمای شخصی مسی هفته گذشته از مبداً روساریوی آرژانتین به مقصد بارسلونا پرواز کرده تا پدر این بازیکن را به کاتالونیا برساند و او مقدمات انتقال فرزندش به پاری‌سن‌ژرمن را برای فصل آینده فراهم آورد. خورخه مسی در واکنش به این خبر نوشت: «دروغ است. یک داستان ساختگی دیگر. من از ماه سپتامبر در آرژانتین بوده‌ام. خبر کذب.»

مسی تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد و به همین دلیل در پایان فصل می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد برود. اگر او هنوز هم قصد رفتن داشته باشد، تنها راهی که بارسلونا می‌تواند از انتقال او درآمد کسب کند موافقت با فروشش در ماه ژانویه است که البته چنین اتفاقی بعید به نظر می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی