نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
هشدار و توصیه خالد شفیعی به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با اولسان
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع ایرانی که سابقه بازی در لیگ کره جنوبی را دارد از خصوصیات فوتبال این کشور و تیم اولسان می‌گوید.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس باید روز شنبه در دوحه قطر به مصاف تیم اولسان هیوندای کره جنوبی برود و دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را برابر این تیم برگزار کند و در پایان این بازی قهرمان این دوره از رقابت‌های آسیایی برگزار خواهد شد.

خالد شفیعی، مدافع ایرانی تیم باشوندارا کینگز بنگلادش که سابقه بازی در لیگ کره جنوبی و اف سی سئول را در کارنامه دارد در مورد تیم اولسان هیوندای و تقابلش با پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم برای پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در این بازی آرزوی موفقیت کنم و فارغ از هرگونه علاقه رنگی امیدوارم این تیم با دست پر به ایران برگردد.

وی افزود: تیم اولسان از تیم‌های خوب لیگ کره جنوبی است و از قطب های فوتبال کره محسوب می‌شود که با برنامه ریزی چند ساله به اینجا رسیده‌اند و فینالیست شدنشان اتفاقی نیست. فوتبال کره جنوبی یک فوتبال بر پایه سرعت است که باید با بازی فیزیکی و پرس سنگین آنها را از نفس بیاندازیم و در موقعیت های مناسب حمله کنیم. مهاجم برزیلی آنها جونیور نگرائو خطرناک ترین بازیکنشان است که باید فکری برای مهار او شود چرا که می‌تواند از موقعیت های نصفه و نیمه هم گل بسازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    از صیغه اول شخص جمع در توصیه هاش استفاده کرده! قابل توجه اونایی که به خیانت به هموطن افتخار میکنند!
    • ابرام US ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      غضنفر جان ٬( تو غضنفر هستی و ما هم پپو ..... مر حمت فرموده یک کم بی خیال ) ٬ منظور اینکه بفرمایید نه بگونه ای که فرموده اید بل آنگونه که ما نیز دریابیم حضرتتان را که صیغه اول را در حضورر جمع اگر خوانند مفردش را هم می توان در انظار عموم قرائت نمود و یا اینکه در خفا ارجح است و با کی نیست . مطلب تا اندازه ای بنده نا چیز را از نظر فهم و درک سنگین آمد این بود که مصدع اوقات گرانبهای حضرتتان جهت تو ضیح شدم و الا من ٬ تو ٬ ایشان صیغه های رایج اول شخصی و دوم شخصی اند و ما قبلا خودمان نوع یا ر گیری من تو من را در فوتبال محله امان هم به اجرا گذاشته ایم . تو ضیح بفرما یید منتی بزرگ بر داش ابرام روا داشته اید . زیر سایه غضنفر دوران مستدام و پایدار بمانید التماس دعا داریم .
  • javad US ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    be in agha migoyand yek Irany vatan parast va khoub? omidvaram kamy Esteghlalyha va Teraktouryhayeh hasoud va bakhil yad begirand? Esteghlalyha ke darand degh mikonand
    • ابرام US ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      ای جواد ٬ از جوادی دست بردار ........... تایپ لاتین بجای فارسی نذار ================================================================================================= نشنوی حرف من ٬ بار دگر ............ فینگلیش را نبرده باز بکار ================================================================================================= هرچه دیدی ز چشم خود دیدی .......من تو را گویمت اولی الابصار ================================================================================================= از داش ابرام شنو ٬ حرف حساب ..... بگشا از برای من یه حساب ================================================================================================= این حساب از برای فهم توا ست .....نی که واریز کنی تو ٬ حق و حساب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی