نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
۳ |
۵
وحید امیری چگونه ۲ فینال آسیا را از دست داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری با کارت زردی که در دقیقه ۹۰ بازی نیمه نهایی برابر النصر دریافت کرد، فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ شماره ۱۹ ملی پوش پرسپولیس پیش تر در دیدارحساس تیمش برابر السد قطر نیز کارت زرد دریافت کرده بود تا با احتساب آن در دیدار فینال برابر اولسان هیوندای کره جنوبی غایب باشد.
با این وجود مدیران باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر تلاش‌هایی کردند تا بلکه بتوانند مجوز حضور این بازیکن در فینال را بگیرند، اما این اتفاق برای چندمین بار رخ نداد.

اخیرا نامه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به باشگاه پرسپولیس رسیده که در آن برای بار دوم با درخواست این باشگاه مبنی بر بخشش محرومیت امیری مخالفت شد. نکته جالب در مورد وحید امیری آن که این بازیکن برای دومین بار فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست می دهد.

در تابستان سال ۹۷ وحید امیری پرسپولیس را به مقصد ترابزون اسپور ترک کرد. جدایی او با واکنش هایی ازسوی هواداران پرسپولیس روبرو شد هر چند نسبت به فرشاد احمدزاده و صادق محرمی با هجمه های کمتری روبرو شد اما فرصت بازی درفینال آسیا را ازدست داد.

حالا گرچه وحید امیری همراه پرسپولیس به قطر سفر کرده است اما باز هم نمی تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    فینال واقعی آسیا، نه فینال‌ها و قهرمان‌های آب دوغ خیاری بعضیا
  • javad US ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    vaghean heife shoed ke bazykoneh be in khouby va gha nabayad bazy konad
  • امیری = عشق IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    به جرائت بهترین وزحمتکش ترین وجندگنده ترین بازیکن این چندساله لیگ وحتی تیم ملی بوده بازیکنی که دفاع وهافبک های هرتیمی رو بادوندگی وپرس شدیدتحت فشارمیزاره واقعا کم هستن بازیکنانی انقد جنگنده که ۹۰دقیقه رو فشاربیاره روبازیکنای حریف ودفاع روانقد خسته کنه که تن به اشتباه بدن نمونش گل پرسپولیس به النصر که باسماجت وپرس دفاع حریف رو به اشتباه مرگ بار انداخت ،ومهمترش بدون حواشی خدمت تیم وباشگاه باشه ، بنظرم هرتیمی یک وحید امیری رو کم داره چه برسه پرسپولیس وتک بازی اونم فینال آسیا ، حیف وصد حیف ، کاش محروم نمیشد کاش البته امیدوارم که بازیکنان دیگه پرسپولیس هم باغیرت وتعصبشان بتونن سربلند از بازی بیرون وبیان یک سال روئیای وفراموش نشدنی رو برای ۴۰میلیون ایرانی رقم بزنن ، انشالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی