نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
میلاد سرلک: بازی با اولسان هیوندای یک بازی ملی است
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

هافبک دفاعی پرسپولیس به خبرورزشی گفت: چیزی که مردم و هواداران پرسپولیس می‌توانند از جانب ما مطمئن باشند این است که هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم که با جام به ایران برگردیم.

خبرورزشی/ مهدی یکتا؛ شاید پیوستن میلاد سرلک به پرسپولیس سروصدای زیادی به پا نکرد اما در ادامه با پا به توپ شدن این هافبک سربالا خیلی‌ها به ویژه هواداران قرمز متوجه شدند یحیی گل‌محمدی چه دید درستی داشته است. وقتی افشین پیروانی با دوندگی فراوان مشکل سربازی سرلک را برای سفر به قطر حل کرد، سرمربی پرسپولیس به وجد آمد چون می‌دانست چه بازیکنی قرار است با تیمش به دوحه برود. میلاد سرلک از همان بازی اول خود در ترکیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد هافبک دفاعی صرف نیست. خلاقیت، سربالا بودن و کیفیت پاس‌های این بازیکن کم‌حرف و بی‌ادعا چرخ خط میانی پرسپولیس را روان‌تر کرد. او نه تنها برای خنثی کردن حملات حریفان تکل می‌زند و سرش را جلوی توپ می‌گذارد بلکه در فاز تهاجمی هم مشارکت داشته و به خوبی همبازیانش را پیدا می‌کند. آخرین بازی پرسپولیس برابر شهرخودرو مشهد قدرت گلزنی و شوتزنی  میلاد سرلک را نشان داد که او در کنار وظایف دفاعی می‌تواند تهدیدی برای دروازه حریفان هم باشد. 

شرایط پرسپولیس در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا چطور است؟
خدا را شکر هتل محل اقامت ما خوب است و جواب تست کرونای همه اعضای تیم هم منفی شد. حالا در پرسپولیس همه اعضای تیم از کادر فنی و مربیان تا بازیکنان و سایرین و آخرین نفرسخت در تلاش هستند که با روحیه‌ای بالا بتوانند انتظارات را برای قهرمانی در آسیا برآورده کنند. 

فکر می‌کنی بازی با اولسان هیوندای قهرمان شرق آسیا چطور خواهد بود؟
کار در فینال لیگ قهرمانان آسیا سخت است اما این پرسپولیس نشان داده که تیم روزهای سخت و دشوار است. شما می‌بینید همین الان هم بسیاری از کارشناسان و مردم ما را امید اصلی قهرمانی آسیا می‌دانند. 

چه صحبتی با هواداران پرسپولیس داری یا اینکه بهتر است بپرسیم چه حرف دلگرم‌کننده‌ای می‌خواهی به آنها بزنی؟
چیزی که مردم و هواداران پرسپولیس می‌توانند از جانب ما مطمئن باشند این است که هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم که با جام به ایران برگردیم. باید اسم پرسپولیس و ایران بالاتر از همه تیم‌های قاره آسیا باشد. 

حمایت‌ها چه در رسانه‌ها، چه پیشکسوتان و کارشناسان و هواداران از شما خوب بوده است؟
بازی با اولسان کره‌جنوبی یک بازی ملی است. من کاری با برخی حرف‌ها ندارم اما پیروزی در فینال آسیا یک افتخار بزرگ برای فوتبال ایران است. فوتبال ما برای پیشرفت بیشتر به این پیروزی نیاز دارد. شما به این مسئله توجه کنید این برد تاریخی با یک سرمربی ایرانی هم حاصل می‌شود و خیلی ارزشمند خواهد بود. 

میلاد سرلک و سیامک نعمتی پیش از سفر پرسپولیس در قطر

یحیی گل‌محمدی در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ نوزدهم تو را برای شهرخودرو خواست اما فرصت چندانی برای کار کردن کنار او پیدا نکردی. حالا این فرصت فراهم شده در پرسپولیس با او کار کنی. سرمربی پرسپولیس چه ویژگی‌هایی دارد؟
آقایحیی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. کارنامه آقای گل‌محمدی روشن و مشخص است. او توانسته دو بار قهرمان جام‌حذفی شود و با پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر ایران را جشن بگیرد و به فینال آسیا برسد. آقایحیی یک مربی بادانش است که آرامش خاصی دارد. این خونسردی خیلی به تیم کمک می‌کند. البته آقایحیی اصلاً باخت و حتی مساوی را دوست ندارد و در همه بازی‌ها ما برای برد به زمین می‌رویم. 

خود تو هم بازیکن خونسردی هستی. این‌طور نیست؟
تقریباً همین طور است اما نیمکت آرام و قوی خیلی به یک تیم کمک می‌کند. ما مربیانی از جنس پرسپولیس و مسلح به دانش روز داریم. آقایان گل‌محمدی، مطهری، باقری، فنایی و همین طور آقای پیروانی همگی در بالاترین سطح برای پرسپولیس بازی کرده‌اند و این تیم را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند. 

می‌دانی قبل از تو چه کسانی شماره ۱۰ پرسپولیس را می‌پوشیدند؟
آقای فرشاد احمدزاده و در گذشته هم می‌دانم آقایان علی دایی و مرحوم همایون بهزادی شماره ۱۰ پرسپولیس را پوشیده‌اند. 

کریم باوی هم ۱۰ می‌پوشید اما معروف‌ترین‌ها زنده‌یاد همایون بهزادی و علی دایی هستند که از اسطوره‌های فوتبال ایران به شمار می‌روند. پوشیدن پیراهن این بزرگان چه حسی دارد؟
حس فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم لایق این پیراهن باشم. 

معمولاً یک هافبک دفاعی شماره ۱۰ نمی‌پوشد و این پیراهن بیشتر متعلق به هافبک‌های تهاجمی و مهاجمان است!
بله می‌دانم. من قبلاً شماره ۶ می‌پوشیدم و در پرسپولیس هم در لیگ قهرمانان آسیا ۶۶ پوشیدم چون شماره ۶ متعلق به دوست خوبم محمدحسین کنعانی‌زادگان است. وقتی دیدم شماره ۱۰ پرسپولیس خالی است با افتخار آن را پوشیدم. 

میلاد سرلک در تمرین پرسپولیس در قطر

بازی تو بیشتر شبیه پل پوگبا و تونی کروس است و خیلی مثل آنگولو کانته صرفاً تخریبی نیستی. 
هر بازیکنی طبق دستورات تاکتیکی مربیانش بازی می‌کند. وظیفه اول من به عنوان هافبک دفاعی جمع کردن توپ‌های سوم و تخریب بازی حریفان در میانه میدان است اما در فوتبال امروز باید بتوانید پاس‌های درست هم بدهید. آقایحیی فوتبال مالکانه را دوست دارد و به ما دستور می‌دهد بیشتر پاسکاری کنیم. خودم احساس می‌کنم در سیستم فعلی پرسپولیس پیشرفت کرده‌ام و از این بابت خوشحالم. البته قیاس شما نظر لطفی است که نسبت به من دارید و این اسامی که گفتید بهترین‌های دنیا هستند و خودم را در این حد و اندازه‌ها نمی‌دانم. 

تو، احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا خیال گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس را به نوعی راحت کرده‌اید. رقابت شما چگونه است؟
در پرسپولیس جوی صمیمی و دوستانه حاکم است و همه برای یک هدف می‌جنگند. خوشحالم عضوی ازاین تیم بزرگ هستم و رقابتی هم اگر باشد برای پیشرفت است و همه مثل کوه پشت هم هستیم. 

در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا چند درصد شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائلی؟
وقتی تیم‌های غرب آسیا را پشت ‌سر می‌گذارید و به فینال می‌رسید نشانه‌ها به شما می‌گوید می‌توانید این یک بازی را هم ببرید و قهرمان شوید. ما برای رسیدن به اینجا هزار و یک مشکل را پشت ‌سر گذاشتیم و می‌خواهیم پرانرژی در نبرد فینال شرکت کرده و قهرمان شویم. 

نگفتی چند درصد مقابل تیم اولسان کره‌جنوبی شانس قهرمانی دارید؟
باید لیگ قهرمانان آسیا را فتح کنیم. ما تیم بزرگی داریم. مربیان بزرگی هم داریم و بازیکنانی که برای موفقیت پرسپولیس جان می‌دهند. شور و اشتیاق برای پیروزی و جام گرفتن را در تیم به وضوح می‌توان دید و ان‌شاءا... با دعا و انرژی مثبت هوهداران پرسپولیس به این موفقیت تاریخی خواهیم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    بدون کوچکترین تردیدی پرسپولیس متاسفانه بازنده بازی فینال هست حاضرم قسم بخورم
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      تیم ما اگه ببازه تا الان کار بزرگی کرده ومورد حمایت ماست دعای خیره ما پشت تیمه وقهرمانی تو آسیا کمترین پاداش این بچه‌ها است سر هر بازی گفتی پرسپولیس میبازه ولی پرسپولیس پله پله اومد تا فینال حالا هم وقتی فکر میکنم اولسان از الدحیل یا اسد یا پاختاکور که تیم شما کیسه گل شد یا انصر قوی‌تر نیست ما برنده ایم ببازیم هم با عزت سرمونو بالا میگیریم
    • SalaR IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      به عنوان هوادار دو آتیشه ذوب آهن، باخت پرسپولیس در فینال بزرگترین آرزوی من در زندگی است. همچنین دوست دارم تیم های استقلال، تراکتور و سپاهان هم، همیشه ببازند. تیم فقط ذوب آهن که اولین تیمی بود که به فینال آسیا رفت.
  • علی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    بیخود خودتون رو باد نکنید. بازی ملی تعریف و ویژگی خاصی داره که ربطی به باشگاه منفور تهرانی نداره. این فقط بازی تیم محبوب دولته.
    • حسن IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      همین شماها ساعت 3:30 از پای تلویزیون تکون نمیخوریم تا بتونین فینال آسیا رو ببینید
    • تاج IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      قطعا برای نادی الکیسه السعودی این یک بازی ملی نیست برکسی پوشیده نیست این موضوع نگفتن بازی ملی براسعودیا گفتن برای ماایرانی ها
    • کیسه کش متوهم IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      برای شما کیسه کش وطن فروش ها مشخص بلزی پرسپولیس ملی نیست بلکه بازی النصر و اولسان بازی ملی هست چون شما ایرانی نیستید حتما بلکه عربستانی و کره ای هستید؟!!!!
    • مجهول الهویه IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      موافقم بازی ملی نیست ولی التبار کشور ما در گرو این بازی است و هیچکس هم از رقیب حمایت نمیخواد ولی پیوستن به پیج حریف و زیرابزنی و نامردی رو بازد در تاریخ مدارس نوشت.
    • الدوچرخه چی IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      اگه بازی ملی نیست تو که یک کیسه کشی اینجا چه.... میکنی!!!برو توصف پماد دولتی قراره به اونهایی که پرسپولیسی نیستن پماد با نرخ دولتی بدن تا بعد از قهرمانی اسیا نخان برن بیمارستان چون بعلت کرونا ظرفیتها کامل شده !!!خخخ خخخ
  • رسول IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    نفرین بر دهانی که بی موقع بازشود آدم حسود هیچگاه سود نمی بردانشااله پرسپولیس قهرمان است تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • هوچیگر CA ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    سخنگوی دولت هم رسما حکومتی بودن شما رو اعلام کرد دیگه حرف جدیدی ندارید
    • امیرحسین IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      اخه کیسه کش هوچی گر سخنگو دولت فقط اومد گفت امیدواریم پرسپولیس ببره مثل بابا مسعود کیسه کشا نبود که بره مالزی تا کیسه رو از آسیا حذف نکنن
    • کیسه هوچیگر IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      مجلس هم رسما حکومتی بودن کیسه اعلام کرده بود و نمایندگان مجلس کارشون در مجلس رها کرده بودند مشکلات کیسه در مجلس حل می کردند و وزیر و پیشکسوتان کیسه به مجلس کشیدند تا مشکل نورچشمی حکومت کیسه راحل کنند
  • حقگو IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    تا اینجای کار ارتش سرخ دل کار بسیار بزرگی انجام داده چه قهرمان چه نایب قهرمان این تیم باعث غرور ما هواداران عاشق است تیمی با این هجمه که بر علیش این نابخردان انجام دادن و میدهند و منصوب مدیرانی که نه تنها کار مثبتی انجام ندادن بلکه در جهت ضربه زدن و ضعیف کردن ان از هیچ کار ابایی نداشتند
  • غریب اشنا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    برای شما ملی هست ولی برای استقلال با کره خصوصی هست مرگ بر کسانیکه برای ابی کم کاری میکند روزی کوچه ما هم عروسی میشه یک وزیر میاد استقلالی باشه
  • تیتیلی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    راست میگن واقا 666666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی