نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
حمید مطهری: کره‌ای‌ها همیشه از ما ترس دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همه چیز راضی هستیم فقط مشکل زمین داریم که زمین تمرین‌مان کمی سفت بود و به آن اعتراض هم کردیم.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ حمید مطهری در مورد غیبت سه بازیکن اصلی مثل آل کثیر،‌ امیری و پهلوان اظهار داشت: شکی نداریم که این بازیکنان بسیار توانمندند، اما ما باید به داشته‌هایمان نگاه کنیم و همیشه نیمه خالی لیوان را نبینیم. ما با همین بازیکنان کارهای بزرگی کردیم. بازیکنان غایب هم که بودند همین اتفاقات را رقم زدیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس بارها نشان داده که یک تیم و یک گروه است و کار تیمی ما حرف اول را می‌زند و هر بازیکنی که در این پازل تاکتیکی قرار گرفته است از جوان‌ترین تا باتجربه‌ترین آنها، به نحو احسن وظایفشان را انجام داده‌اند. خیلی نیمه خالی لیوان را نبینیم، بهتر است که انرژی مثبت بدهیم و من امیدوارم که اتفاقات خوبی در روز بازی رخ دهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد این که گفته می‌شود تیم اولسان میانگین سنی‌اش زیاد است و ممکن است در پرس شدید نتواند عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: اجازه بدهید من خیلی وارد جزئیات نشوم، اما تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است، قطعا تیم توانمندی است. ما باید هوشمندانه برای این بازی برنامه ریزی کنیم. کره‌ای‌ها همیشه از ما ترس داشتند و بازیکنان ما فوق‌العاده توانمند هستند، اما اجازه بدهید که من به نکات فنی و ریز اولسان کره اشاره نکنم.

مطهری در مورد امکانات کشور قطر عنوان کرد: امکانات اینجا فوق‌العاده است و از همه چیز راضی هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    حالا گیریم به موارد فنی اولسان اشاره کردی مثلا گفتی نقطه ضعف اولسان دفاع چپش هست یا هافبک راستش حالا مربی اولسان اینقدر احمق تشریف داره خودش نمی فهمه و با اشاره جنابعالی متوجه میشه!؟
    • علی غریبی IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      هیچ مربی نمیاد نقطه ضعف و قوت تیم حریف رو اعلام کنه تا الان کجا دیدی یا شنیدی که مربیان بیان قبل بازی نقاط ضعف حریفشون رو بگن؟ مسلماً درصورت اعلام تیم حریف ششدانگ حواسش به اون نقطه معطوف میشه واصلاحا پاتک میزنه وقتی اعلام نکنن راحت میشه از اون نقطه با سیستم وحربه خاصی به حریف ضربه جبران ناپذیری وارد کرد.با توجه به زیرکی خاصی که از یحیی ومطهری سراغ داریم باور داریم که بهترین حربه برای شکست دادن حریف کره ای در فینال لیگ قهرمانان بکار میگیرند فقط بازیکنان خوب بتونن فرامین ودستورات کادر فنی تیم مو به مو اجرا کنند تو نود دقیقه کار اولسان راتموم میکنیم انشالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی