میکل آرتتا یک ستاره دیگر آرسنال را هم کنار می‌گذارد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میکل آرتتا در ظاهر مربی خوش‌برخورد و خوش‌اخلاقی است، اما با خیلی از بازیکنان آرسنال به مشکل برخورده و برخی از آن‌ها را کنار گذاشته.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ میکل آرتتا را به‌عنوان یک مربی خوش‌اخلاق و خوش‌برخورد می‌شناسیم اما عجیب است که او از دسامبر ۲۰۱۹ که سرمربی توپچی‌ها شده با چند ستاره تیم مشکل پیدا کرده و برخی از آنها هم تیم را ترک کرده‌اند. آخرین بازیکنی که مورد غضب سرمربی آرسنال قرار خواهد گرفت گرانیت ژاکاست که با کارت قرمز بی‌مورد در دیدار مقابل آرسنال شاید مجبور شود ژانویه راهی تیم دیگری شود. بازیکن‌های قبلی چه کسانی بوده‌اند؟

 مسعود اوزیل
گزارش‌ها این را نشان می‌دهد که آرتتا از تمرینات مسعود اوزیل راضی نیست و دلیل کنار گذاشتنش از لیست آرسنال برای لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا هم همین امر است. از طرفی آرتتا می‌خواست سبک بازی تیمش را تغییر دهد و هافبک خلاقی مثل اوزیل خیلی به کارش نمی‌آمد. ۶ ماه از قرارداد اوزیل باقی‌مانده و هر هفته هم ۳۵۰ هزار پوند حقوق می‌گیرد. او اصرار دارد بماند و بجنگد اما اصلاً آرتتا او را به حساب نمی‌آورد. شاید ژانویه مجبور به ترک لندن شود. فنرباغچه و تیم‌هایی در MLS او را می‌خواهند. 

 متئو گندوزی
این هافبک جوان فرانسوی یکی دیگر از استعدادهایی بود که در آرسنال مورد غضب آرتتا قرار گرفت. او نامزد کسب جایزه پسرطلایی اروپا بود و شروع خیلی خوبی در لندن داشت. گفته شده متئو گندوزی پس از درگیری در اردوی دبی با یکی از هم‌تیمی‌هایش که برخی رسانه‌ها گفته‌اند سوکراتیس بوده، از تفکرات آرتتا بیرون رفته است. برخی حواشی مجازی هم دلیل دیگری برای کنار گذاشتن متئو بود. او هنوز بازیکن آرسنال است اما به آلمان رفته تا به صورت قرضی برای هرتابرلین بازی کند. شاید در بوندس‌لیگا نشان دهد شایسته بازی کردن دوباره در آرسنال است. 

نیکولا پپه
وقتی باشگاه آرسنال با ۷۲ میلیون پوند بازیکنی را می‌خرد و رکورد نقل‌وانتقالاتش را می‌شکند، مشخص است که انتظارات از او بالاست. ستاره لیل در لندن نتوانسته درخشش خودش در تیم فرانسوی را تکرار کند. اخراج احمقانه نیکولا پپه در دیدار مقابل لیدزیونایتد نشان داد او خیلی هوش قابل توجهی ندارد. بعد از آن بازی آرتتا از رفتار غیرقابل قبول پپه انتقاد کرد. در واقع آرتتا گفت شخصیت تیمش را دوست داشته اما پپه کاری کرد که تیمش فرو ریخت. بعید نیست کم‌کم این بازیکن گرانقیمت هم از تفکرات سرمربی اسپانیایی بیرون برود. 

 ویلیام سالیبا
آرسنال جولای ۲۰۱۹ با پرداخت ۲۷ میلیون پوند به شکلی ویلیام سالیبا را خرید و به باشگاه خودش سنت‌اتین قرض داد که گویی پدیده اول دفاعی فوتبال اروپا را به چنگ آورده است. طرفداران توپچی‌ها انتظار داشتند او در بازگشت به لندن در ترکیب اصلی تیم‌شان بازی کند اما نظر آرتتا را جلب نکرده است. آرتتا اعتقاد دارد سالیبا برای تطبیق دادن خودش نیاز دارد یک دوره دیگر به صورت قرضی جدا شود. با این حال سالیبا هیچ تمایلی برای جدایی قرضی از خودش نشان نداده. باید منتظر ماند تا ببینیم ژانویه چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن فرانسوی است. 

 لوکاس توریرا
هافبک اروگوئه‌ای را با انتظارات زیاد است سامپدوریا خریدند اما لوکاس توریرا نتوانست به فرمی که همه فکر می‌کردند در آرسنال برسد. در نتیجه آرتتا وقتی دید که توریرا خیلی به دردش نمی‌خورد، رضایت داد این بازیکن به صورت قرضی به اتلتیکومادرید برود. البته در قرارداد لوکاس هیچ‌ب ندی برای انتقال دائمی وجود ندارد اما گزارش‌ها حاکی از این است که بعید نیست او در پایان فصل با توافقی دیگر یا در مادرید بماند یا با حضور در یک تیم دیگر از آرسنال جدا شود. پدر لوکاس توریرا که می‌گوید پسرش خیلی خوب بازی می‌کند و آرتتا باید او را دوست داشته باشد! 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    ارسنال دیک ب تیمی در لیگ حزیره نمونده ببازه اخراج نمیکنن نمیدونم چرا
  • Tt IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    از اول نباید میاوردنش معلوم بود هیچی بارش نیست بنظرم بهترین انتخاب در حال حاضر دنیس برکمپه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی