نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
سین جین هو: پرسپولیسی‌ها انرژی فیزیکی بالایی دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سین جین هو می‌گوید با تحلیل بازی‌های پرسپولیس به این نتیجه رسیده است که تیم ایرانی در خط حمله مسلط است و این کار را سخت می‌کند.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ سین جین هو کاپیتان تیم فوتبال اولسان هیوندای درباره برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان در قطر و دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: من فکر می‌کنم برگزاری بازیهای لیگ قهرمانان به صورت متمرکز دارای محاسنی است. این رقابت‌ها با مسابقات ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ متفاوت است. ما در یک مکان اقامت داریم، بنابراین احساس راحتی می کنیم. ما در اینجا یک تیم با کیفیت خوب داریم و به همین دلیل عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ایم.

او در ادامه گفت: از طریق رسانه‌های اجتماعی و اینترنت، ما همچنان انرژی زیادی را از طرفداران خود دریافت می‌کنیم. در مسابقات داخلی مانند جام حذفی و لیگ بهترین نتیجه را نگرفتیم، بنابراین مشتاق پیروزی در مسابقات هستیم و فکر می‌کنم هواداران از همان انرژی و اشتیاق برخوردارند.

سین در ادامه  اظهار داشت: فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعاً یک مسابقه آسان نیست. ما کیفیت خود را در طول مسابقات نشان داده ایم. ما در حال تجزیه و تحلیل تیم پرسپولیس هستیم  برای نحوه برخورد با آنها آماده میشویم و در فینال بهترین تلاش خود را خواهیم کرد. من وقتی مسابقات آنها را تماشا می‌کردم احساس کردم آنها نوعی انرژی فیزیکی بالایی در نحوه بازی دارند. آنها در حمله مسلط به نظر می‌رسند، اما  از ضد حمله بهره می‌برند، بنابراین ما منتظر یک مسابقه با این شرایط هستیم. از آنجا که این یک فینال است، ما انتظار داریم یک مسابقه از ابتدا تا انتها بسیار رقابتی باشد.  افتخار بزرگی است که قهرمان مسابقات شویم. ما دو بازیکن داریم که قبلاً قهرمان شدن را تجربه کرده‌اند (لی کیون هو و یونگ سئونگ هیون) و می‌دانیم که رسیدن به این سطح دشوار است. به همین دلیل ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای مسابقه آماده باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشق اولسان IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    نه قرمز نه مشکی فقط اولسان عشقی ♥♥♥
    • علی مجازی♥♥♥ IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      بقول (آبی رنگ عشق عزیز) به امید پیروزی تیم محبوب اولسان جلوی تیم منفور... ناپاک و.. سلطانی فر
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      نه سفید نه آبی فقط دکل نورد رو عشقی !!!!!
    • کیسه حکومتی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      به امید برد ذوب آهن علیه تیم کیسه ناپاک و کادو و هدیه و سلطانی فر خوب همه مردم می دانند کدام تیم ناپاک از هدیه و کادو به رحمتی و رشوه به عیسی اندوی و حرف واعظی آشتیانی پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی هست
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      حمایت دوچرخه سواران شخصیت پرسپولیس کبیر را پایین می آورد پرسپولیس حمایت هواداران پوهانگ استیلرز و الهلال را دارد کامنت مال کیسه مافیا ورزش هست
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      ای اولسان.... میلیون ها ایرانی منتظر قهرمانی شماست... به امید پیروزی ببر های کره ای جلوی لنگ های عربی
  • عشق است ترا‌کتور IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    بدون شک اولسان میبره تا همگان بفهمند این پیروزی ها حق پرسپولیس نبوده وظلم به دیگرتیمها وهموار کردن همه راهها برای برد پرسپولیس . ان شاءاله ک به یاری خداوند تیم پیروز روزشنبه اولسان خواهد بود.
    • سرخ NL ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      دوست عزیز اول اینکه اگه حرف شما به حق بود ما الان نباید تو فینال میبودیم و همون مراحل اول حذف میشدیم. چون نایب قهرمانی هم افتخار خیلی بزرگیه که شما و استقلالیا همین هم آرزوتونه! پس حرف شما نشون میده شما و استقلال ظالم بودین و حق خوری کردین مثل سو استفاده از رانت دولتی برای گرفتن بازیکنهای سرباز و یا هزینه های بی انتها برای استقلال!! دوم، اینکه ما اینجاییم حاکی از حقانیتمونه چون توی آسیا دیگه رانت و داور و پول و حمایت های دولت وجود نداره در نتیجه پرسپولیس مردمی تنها به فینال میرسه! همونطور که با پنجره ی بسته هم رسید. به امید خدا به خاطر مردمی بودنِ پرسپولیس امسال قهرمانی مال ماست. شما هم پرچم اولسان رو یادگاری بذاری روی پرچمهای دیگتون. امیدوارم هر سال به فینالیست شدن پرسپولیس شما کلکسیون پرچم داشته باشی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی