نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عسگری: مدافع ذوب آهن باید در نیمه اول اخراج می‌شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: مدافع ذوب آهن باید در دقیقه ۴۳ بازی با استقلال اخراج می‌شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حسین عسگری، درباره  عملکرد تیم داوری دیدار ذوب آهن و استقلال اظهار داشت: کمیته داوران بازی خوبی را برای این داور جوان در نظر گرفته بود و این مسابقه می‌توانست برای مرتضی منصوریان سکوی پرتاب مناسبی باشد. وی کارش را خوب شروع کرد تا اینکه در دقیقه ۴۳ مرتکب اشتباه شد.

وی ادامه داد: در آن صحنه با توجه به نوع خطا تفاوتی نداشت حرکت بیرون یا درون محوطه جریمه باشد. این خطا با دست صورت گرفت. هل دادن، گرفتن، کشیدن و هند کردن چهار خطایی هستند که با دست انجام می‌شود و اگر این خطاها سبب سلب موقعیت واضح و مسلم بازیکن حریف شود، جریمه بازیکن خطاکار فقط کارت قرمز است.

کارشناس داوری فوتبال ایران ادامه داد: داور در این صحنه با کارت زرد دادن به مدافع ذوب آهن مرتکب اشتباه بزرگی شد. به هر حال داوری کار سختی است و اگر داور در طول ۹۰ دقیقه در ۴۰ تصمیم یک اشتباه کند، کل کارش زیر سوال می‌رود. صحنه سختی هم نبود که منصوریان بخواهد در کارت دادن دچار اشتباه شود زیرا مشخص بود مهاجم استقلال در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفته است.

عسگری درباره برخورد میلاد جهانی و احمد موسوی در دقیقه ۳۰ گفت: آن برخورد فیزیکی در فوتبال طبیعی است و به هیچ وجه مدافع استقلال مرتکب پنالتی نشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    حسین عسگری خیلی تابلو کیسه کشه و این برای همه اثبات شده. پنالتی ذوب صددرصد بود
    • صامت US ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      دقیقه 30 بادییه پنالتی برای ذوب گرفته میشدواقلاکارت زرد به مدافع آبی داده میشد
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    حالا یه عده لنگی میگن اشتباهه کلا مکتب کثیف همینه دیگه
  • کیسه ورزشی IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    کیسه ورزشی بیزحمت نظر کارشناسی بقیه کارشناسان داوری مثل مظفری و سلیمانی را هم بذار چون اونا پنالتی ذوب را تایید کردن فقط کارشناسی این یارو را میذاری چون به نفع تیم محبوبت کارشناسی کرده؟!!!!
  • شمسعلی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    اخراج قطعی بود ولی نمیتونه درپوشی رو بازی ضعیفت باشه اقای فکرییییییییییییییییوحتی میبریدم هم حرفم همینه نصف ذوب اهن کرونایی بودن یک حمله درست حسابی نکردی اقای فکری..هرچندد که ماهم خیلیی مصدوم داشتیمممم ولی تیمی که میخواد قهرمان شه مفت امتیاز از دست نمیده
  • کیسه حقیر IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    عجب خبرورزشی نظر عسگری دوست فتل در این سایت می گذارد خطا پنالتی هل داد و لگد زدن موسوی رویی جهانی پنالتی نمی داند؟!!!! خبر ورزشی چرا در قبلی خودتان نظر حیدرسلیمانی راجع به پنالتی سانسور می کنید!!!!! حالا با این چیزها کاری نداریم تا حالا طبق نظر حیدرسلیمانی نوید مظفری و خسروی داور در دقیقه ۳۰ خطا موسوی روی جهانی پنالتی بود و داور یک صحنه پنالتی به نفع ذوب آهن نگرفت
  • مجید IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    خبر کیسه دو تا پنالتی باید برای ذوب میگرفتند که طبق معمول چون تیم کیسه حکومتی بود گرفته نشد
    • امید تیفوسی آبی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      وقتی میگم حرف مفت شاخ و دم نداره همینه
  • کیسه کش منفور US ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    آقای عسگری بازیکن استقلا ل بازیکن ذوب آهن را هل دادیعنی همه داوران همه ی مردمی که بازی را دیدند اشتباه می کنند ؟؟؟؟؟؟ تنه به تنه نبود چرا نظر شما با نظر آقایان نوید مظفری ، حیدر سلیمانی و رود نیل که بعدا اعتراف به پنالتی کرد و آقای خسروی متفاوت است همین دو گانگی در تشخیص کار داوری ما را به جا رسانده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی