نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
بشار رسن: اولسان هیوندای خسته‌تر از پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولسان تیم قدرتمندی است اما خسته‌تر از پرسپولیس است.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رویارویی پرسپولیس با تیم اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالیم که در دوحه و در فینال آسیا هستیم. از وقتی به قطر آمده‌ایم تمرین کرده‌ایم. برای یک مسئولیت بزرگ و بازی سخت آماده هستیم.

وی افزود: با تیم قدرتمند کره‌ای بازی داریم که شانسی به فینال نرسیده است. اولسان خط حمله قدرتمندی دارد و حتی یک مسابقه هم نباخته است. دیدار سختی خواهد بود و تیمی که کمتر اشتباه کند قهرمان خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: از باخت به تیم کاشیما در فینال سال ۲۰۱۸ آسیا صاحب تجربه شدیم. این به ما انگیزه می‌دهد تا اولین قهرمانی را در لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاوریم. تماشاگران ایران پشت ما هستند. فقط می‌خواهیم برنامه‌های مربی را اجرا کنیم. ان شاءالله در فینال شانس هم با ما باشد و بتوانیم قهرمان شویم.

بشار خاطرنشان کرد: اشتباهات فردی از هر تیم می‌تواند به حریف اجازه گلزنی بدهد و بعد از آن، فضاهای بسته کار را برای تیمی که گل خورده است سخت می‌کند. امیدوارم در این بازی اشتباهات را کم کنیم. نقش ما اجرا کردن برنامه‌های مربی است.

وی در خصوص نقاط ضعف و قوت اولسان گفت: هر تیمی ضعف و قوت دارد. اولسان هنوز در شرایط و ریتم مسابقه است و بیشتر از ما بازی کرده است اما ممکن است خسته باشد در حالی که ما دو هفته در لیگ ایران بازی کردیم و سپس دیدارهای تدارکاتی انجام دادیم؛ اما نگران نخواهیم بود. در فینال هرچه که بتوانیم به کار می‌گیریم و ان شاءالله برنده شویم.

فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه الجنوب قطر بین پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی