نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
علی پروین: اگر استقلال هم به فینال می‌رفت، حمایت می کردیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر استقلال هم به فینال آسیا می‌رفت حامی‌اش می‌شدم چون این تیم نماینده ایران محسوب می‌شد.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ علی پروین درباره دیدار پرسپولیس مقابل اولسان کره جنوبی اظهار داشت: چشم همه فوتبالی‌ها به ساق پای این بچه‌ها دوخته شده و باید امید داشته باشیم تا از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: یک خواهش هم می‌کنم که مردم به هیچ عنوان از خانه برای تماشای بازی بیرون نروند و در منزل خود بازی را نگاه کنند. از خود من خواستند به ۱۰ جا بروم و در برنامه‌های مختلف شرکت کنم ولی گفتم هیچ جا نمی‌روم و از تلویزیون خانه بازی را تماشا می‌کنم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اینکه اگر استقلال هم به فینال صعود می کرد حامی این تیم بود گفت: استقلال و پرسپولیس ندارد، اگر این تیم هم(استقلال) به فینال می‌رفت نماینده ایران بود، همه ملت باید دنبال بازی استقلال بودند. چرا نباید از این تیم حمایت نمی‌کردیم؟ چرا باید رنگ‌ها مطرح شود؟ این بازی ملی است و بعد از ۲۹-۳۰ می خواهیم قهرمان آسیا شویم و ان‌شالله هم می شویم.

پروین با اشاره به وضعیت حریف پرسپولیس گفت: بیشتر بازیکنان این تیم سرعتی هستند. بازیکنان باید ۲۰ دقیقه اول خیلی مراقب باشند و یواش یواش بازی را در اختیار بگیرند. باید در فوتبال ابتدا گل نخوریم و بعد به دنبال زدن گل باشیم.

وی در خصوص محرومان پرسپولیس و غیبت آل کثیر در این بازی عنوان کرد: دلیل نمی‌شود وقتی یک بازیکن حضور ندارد پرسپولیس نتواند قهرمان شود. درست است که ۴-۵ نفر در این بازی حضور ندارند اما نفرات جایگزین هم بد نیستند. در آن چند بازی قبلی کسی فکر می‌کرد پرسپولیس برنده شود؟ آنها همه را بردند و راحت به فینال می‌رسیدند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: یادتان باشد ۴۰-۵۰ درصد فوتبال شانس است، شاید توپ شما از کنار تیم رد شود ولی حریف همان توپ را بزند و گل شود.۲-۳ شب پیش بازی بارسا با حریفش را تماشا کردم. این تیم باید ۱۰-۱۵ گل می زد ولی هیچکدام از توپ های آن تیم گل نشد و در آخر مسی یک توپ را از زاویه بسته به گل تبدیل کرد. بازی که باید ۱۰ بر صفر تمام می شد بارسا با یک گل برنده شد.برخی مواقع فوتبال گره می‌خورد و باز کردن این گره کار کادر فنی است. 

وی با اشاره به موفقیت پرسپولیس با مربی ایرانی گفت: ما با مربی ایرانی تا به اینجا آمدیم. دست برانکو درد نکند که تیم را تا اینجا آورد ولی مربی ایرانی چیزی دست کم از مربی خارجی ندارد. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس عنوان کرد: اگر پرسپولیس قهرمان شد مردم با ملاحظه جشن بگیرند و در خانه این کار را انجام دهند. هر کسی در خانه خودش بماند و هر کاری می‌خواهد انجام دهد. من هم به خانه می‌روم از پای تلویزیون بازی را می‌بریم و ان شاالله جام را می‌بریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    پروین مثل همیشه ضد برانکو پروین این را بدان پروفسور برانکو محبوب ترین پیشکسوت پرسپولیس هست و بزرگترین پیشکسوت پرسپولیس هست
    • شاهین DE ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      باز این اقا فرمودند.بابا الان بحث برانکو هست ایا!! تیم با گلمحمدی نتیجه گرفته..می دانم که برانکو خیلی ها را سوزانده . بعضی خودی ها را هم پایان داد به سلطه اش!! یاد بگویچ بخیر دو هفته دوام نیاورد. !!! شما لطف کن استقلالی باش. بذار پیشکسوت انها بر ما بتازد! اون جام ها چه شد.
  • مهدی ادیب IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    برانکو برای همیشه در تاریخ پرسپولیس جاودانه شد، چون صداقت داشت و حرفه ای و با اخلاق بود. آقای پروین خیلی وقته از چشم خیلی از طرفداران پرسپولیس افتادی، چون اقتضای زمانه رو هنوز نگرفتی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی