نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هیچ کس مدیرعامل استقلال نمی‌شد، مددی قبول کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مددی که زمان مدیریت احمد سعادتمند معاون ورزشی باشگاه استقلال بود، سرانجام در شرایطی که هیچ کس پا پیش نگذاشته بود، پست مدیرعاملی را هم پذیرفت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وزیر ورزش در جلسه با پیشکسوتان استقلال پرده از راز مهمی برداشت، اینکه هیچ مدیری قبول نمی‌کرد مدیر عامل باشگاه استقلال شود و بدهی‌های این باشگاه را در این شرایط خاص اقتصادی بر عهده بگیرد.

کسانی که در جلسه با وزیر حضور داشتند این مسئله را تائید می‌کنند که مسعود سلطانی‌فر چنین حرفی را زده است. از همین جا می‌توان به این نتیجه رسید که احمد مددی تنها گزینه مدیر عاملی بوده که قبول مسئولیت کرده تا استقلال بیش از این بدون مدیر نماند. مددی که زمان مدیریت احمد سعادتمند معاون ورزشی باشگاه استقلال بود، حدود سه ماه در نقش سرپرست مدیرعاملی باشگاه کار کرد و سرانجام در شرایطی که هیچ کس پا پیش نگذاشته بود، پست مدیرعاملی را هم پذیرفت.

نکته مهم اینجاست که مددی مثل محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل هست اما عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیست! موردی که دیر یا زود برای خودش و باشگاه چالش‌هایی را ایجاد خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    بابا مسعود و همراهانش خودشان طی سالهای وزارت کاری کردند که استقلال را به اینجا برسانند اما این حرفها و این طرحها جز سیاه کردن کارنامه شان درقبال تیم مردمی استقلال چیزی عایدشان نخواهد کرد هر کسی که برای مردم دهان کجی کند دیر یا زود شکست خواهد خورد شکستی بد .
  • کامل پرسپولیسی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    به قول شیرازی ها تیم استقلال سر نخواستنش جر ( دعوا ) هست
  • کامل پرسپولیسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    شما الان یک درخواست برای مسئولیت آبدارخونه یک اداره بذاری بیش از 1000 کاندید پیدا میشه خخخخههههه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی