نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
دو پنالتی رویاهای پرسپولیس را بر باد داد؛ اولسان هیوندای برای دومین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دیدار دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری ۲ بر یک ببرهای کره‌ای به پایان رسید تا اولسان برای بار دوم قهرمان آسیا شود.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا دومین فرصت قهرمانی متوالی را هم واگذار کرده باشد. ببرهای کره‌ای هم پس از ۸ سال دوباره قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری (آرمان رمضانی از دقیقه ۶۵)، بشار رسن، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک،  امید عالیشاه و مهدی عبدی.

ترکیب پرسپولیس در فینال آسیا

ترکیب اولسان: جو سوهوک، دیوی بولتهویس، پارک جوهو (هونگ چول از دقیقه ۷۳)، کیم این‌سونگ، سین جین‌هو (جونگ سئونگ هیون از دقیقه ۸۲)، جونیور نگرائو (یانسن از دقیقه ۸۲)، یون بیت‌گارام، وون دوجائه، کیم تائه‌هوان، کیم کی‌هی و لی چونگ‌یونگ (لی کیون هو از دقیقه ۷۳).

داور: عبدالرحمان ابراهیم الجاسم

گزارش نیمه اول دیدار پرسپولیس - اولسان هیوندای

دقیقه ۶: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود پرسپولیس را مدافعان اولسان با ضربه سر دور کردند.

دقیقه ۷: کار خوب بازیکنان پرسپولیس و ارسال بشار رسن به اولین موقعیت بازی تبدیل شد، اما توپ به مهدی عبدی نرسید و به بیرون رفت.

دقیقه ۹: حرکت ترکیبی بازیکنان اولسان با ضربه فنی یون بیت‌گارام از پشت محوطه جریمه همراه شد که ضربه این بازیکن به تیر عمودی دروازه حامد لک برخورد کرد و به شکلی فوق‌العاده خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: شوت سنگین احمد نورالهی پس از برخورد به مدافع هلندی اولسان با فاصله اندک راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: ارسال تند و تیز بازیکن اولسان از جناح راست با ضربه سر جونیور نگرائو از روی خط شش قدم همراه شد، اما این ضربه از روی دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: تا این لحظه،‌ بیشتر بازی در اختیار تیم کره‌ای بوده و بازیکنان پرسپولیس بیشتر چشم به ضد حملات دارند.

دقیقه ۲۲: یون بیت‌گارام بازیکن شماره ۱۰ اولسان بار دیگر از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک با عکس‌العملی خوب توپ را دور کرد.

دقیقه ۳۲: توپ‌ربایی و ضد حمله خوب بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا این تیم در موقعیت خوب گل‌زنی قرار بگیرد، اما پاس اشتباه نعمتی این فرصت را برای سرخ‌پوشان هدر داد.

دقیقه ۴۵: توپ‌ربایی استثنایی بازیکنان پرسپولیس را ضربه دقیق مهدی عبدی به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد.

شادی گل مهدی عبدی در بازی پرسپولیس و اولسان

دقیقه ۳+۴۵: بی‌دقتی احمد نوراللهی در داخل محوطه جریمه بلافاصله پس از گل پرسپولیس، یک ضربه پنالتی را به تیم کره‌ای هدیه داد. داور پس از تماشای صحنه و با کمک VAR پنالتی را به سود اولسان اعلام کرد.

دقیقه ۴+۴۵: ضربه پنالتی جونیور را حامد لک ابتدا دفع کرد، اما در ادامه همین بازیکن توپ برگشتی را وارد دروازه پرسپولیس کرد. (ویدیوی گل اول اولسان به پرسپولیس)

گزارش نیمه دوم دیدار پرسپولیس - اولسان هیوندای

دقیقه ۵۴: داور قطری با کمک VAR خطای هند مهدی شیری را یک بار دیگر پنالتی تشخیص داد.

دقیقه ۵۵: باز هم جونیور نگرائو از روی نقطه پنالتی و این بار برخلاف جهت حرکت حامد لک دروازه پرسپولیس را باز کرد. (ویدیوی گل دوم اولسان به پرسپولیس)

شادی گل جونیور نگرائو در دیدار پرسپولیس و اولسان

دقیقه ۶۱: موقعیت خطرناک پرسپولیس با ضربه سر یکی از بازیکنان این تیم همراه شد، اما داور پیش از آن آفساید اعلام کرده بود.

شوت ۶۷: شوت از راه دور احمد نورالهی توسط دروازه‌بان اولسان در دو ضربه مهار شد.

دقیقه ۷۸: ضربه فنی بازیکن اولسان را حامد لک به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۹: دیوی بولتهویس مدافع اولسان به دلیل خطا بر روی سرلک کارت زرد گرفت.

دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای

دقیقه ۸۲: جونیور نگرائو به دلیل اتلاف وقت در هنگام تعویض، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۵: صحنه مشکوک خطای مدافع اولسان روی احمد نورالهی در محوطه جریمه اولسان را داور پس از بررسی VAR پنالتی تشخیص نداد. این در حالی بود که مدافع اولسان به پشت پای نورالهی ضربه زد.

دقیقه ۸۸: پرسپولیس دو بار دروازه اولسان هیوندای را با شوت از راه دور تهدید کرد که به علت تجمع بازیکنان تیم کره‌ای در محوطه جریمه توپ به دروازه نرسید.

پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی خلاصه بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی‌پور را از دست ندهید.

قهرمانی اولسان هیوندای بعد از شکست پرسپولیس


حواشی دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    وی ای آر برای ماااا تاجی ها سه حرفه ولی برای لنگی جماعتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت استمرار 60 سال حسرته الان بابا مسعود میره پیش ریس ای اف سی میگه ما نمیتونیم قهرمان شیم میشه قهرمانی های استقلالو بگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه نایب قهرمانی هاتون رسید به ما لنگی هاااااااااااااااااااااااااااا
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      امیدوارم امشب دیگه کسی به قتل نرسه در ضمن استقلال حاضره چار تا کوپا امجدیه پس بده یه فینال لیگ قهرمانان بگیره یه گل عبدی میرزه به قهرمانی کوپا امجدیه و جام باشگاه های درپیت اسیا
    • مسعود IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      ‏مادامی که لیگ برتر VAR نداره لنگ قهرمانه
    • صامت IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      خاک برسرتیمی که بزرگترین افتخارش باخت تیم رقیبش باشه.خاک برسرتیم بی افتخاری که فقط به ناکامی حریفش دل خوشه .ماهرچی که باشم ازبک هایی رابردیم که 90 دقیقه تیم شان رابازی دادند.
    • اسمال IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      عزیزدل برادر (محمدم) کجایی؟بقول خودت اصالت خریدنی نیست،جام واقعی آسیایی رو نمیشه خرید،نمیشه با فریب داور و ... جام آسیایی گرفت و اصالت واقعی و اصلی داشت تسلیت به همه لنگیای اینجا
    • اسمال IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      یادم رفت بگم عزیزدلم (محمدم) طبق قراری که گذاشتی دیگه حق نداری بیای اینجا چرت و پرت بگی
    • سعيد IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      خاك عالم بر فرق وطن فروشان عقده
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      مجهوال الهویه بد میسوزی ها
    • شکارچی تاریکی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      استقلال تنها تیم ورزشی جامانده تاج هست که قرار بود اون هم. منحل کنن که منصور خان و ناصر خان حجازی نزاشتن ما مثل شاهین (کفتر) بی اصالت و پاتوق امثال شیث و نصرتی و میناوند نیستیم ما استقلالیم کوه غروریم.. 75 سال اصالت به نام خزر به رنگ خلیج همیشه فارس غرور ایران استقلال ایران ❤❤❤ اصالت خریدنی نیست
    • امید تیفوسی آبی IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      اسمال خان.... محمدم حرف مفت زیاد میزنه ولی راست میگه اصالت خریدنی نیست ۷۵ سال تاریخ خریدنی نیست... هدایتی پول دارت ولی اصالتو نمیتونه بخره.. الان بازیکنای استقلال و توییتر همش شده # اصالت خریدنی نیست
    • پارسه IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      سرهامون بالاست، سینه ها سترگ چون پرسپولیسیم، چون با اصالتیم و نه همچون خصممون حقیر.
    • شاهین DE ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      نه یحیی ترسو بود. نه پرسپولیس کم گذاشت. فاصله اقتصاد کره و ایران به وضوح اشکار بود . غیر این باید معجزه می شد. با این بازیکنان و دست های بسته تیم!!! علت در دو بخش هست . دلیل اول همان پولی هست که فوتبال انها دارد ما نداریم. دلیل دوم که پرسپولیس گرفتارش بود کمبود بازیکن در این بازی بود . حالا چرا نادری و شجاع را نگه نداشتند . باید دست های پشت پرده جواب بدهد . الان این بازی اگه شجاع بود شیری بیرون می نشست . ومجبور نبود پنالتی دهد . شیری هیچ کم کاستی نکرد . اگه با دست نزده بود . برزیلی عین ما توی کنج می زد.. قد اش کو تاه بود نتوانست جمع کند. اگه نادری هم بود . در بیابن کفش کهنه هم نعمت بود. چرا سقف گذاشتند . و فقط پرسپولیس اجرا کرد سایر تیم ها نه!! تیم در اسیا بود می توانستند این دو نفر را با کمی پول بیشتر نگه دارند. . در اخر نبود پهلوان امیری و ال کثیر خودش را نشان داد. دوستان پرسپولیسی سر تان را بالا بگیرید. این تیم با این امکانات تا حالا هم کار بزرگی کرد. لعنت به کسی که راپورت این تیم را ناجوانمردانه به رقیبان داد. ال کثیر در این بازی اگه می بود می بردیم . ولی تیم مهاجم اصلا نداشت.
    • لنگ منفور US ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      یه افتخار تو آسیا حسرت لنگ پولیسی ها ... بار کج به منزل نمیرسه
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      محمدم با من قرار گذاشت که بره.. سندش موجوده
    • محمدم IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      دو تا نایب قهرمانی توی فینال واقعی اسیا شرف داره به ده تا ستاره جعلی و چهارجانبه امجدیه
    • محمدم IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      اسمال...من تا ابد در اینجا خواهم بود و کیسه ها رو میسوزونم......اصالت خریدنی نیست..اصالت ینی پرسپولیس
    • محمدم IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      هفت تیر کش اون کامنت رو که گفت قبوله من نزدم پسرم.......من تا ابد کیسه ها رو میسوزوونم....اصالت ینی دوبار فینال واقعی اسیا....اصالت خریدنی نیست
    • میلاد بندری US ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      تیم ما نه سرمربی داشت نه بازیکن فقط و فقط حمایت بابا مسعود و حکومت پشتش بود ... ممکنه تو چهل و اندی سال گذشته حکومت نتونسته ما رو قهرمان کنه ولی مطمئنا تو چهارهزار و اندی سال آینده می تونه
    • var شرافت فوتبال IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      خوب دیگه به گمونم همه متوجه شدن چرا آقایان با خرید و استفاده از var در فوتبال ایران مخالفت کرده و میکنند
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      فعلا آبو بریز جایی که میسوزه... کسی بهت محل.... نمیزاره چون اصالت خریدنی نیست اصالت یعنی استقلال و ۷۵ سال تاریخ که اصلا خریدنی نیست
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      محمدم رو ولش کنید بابا کسی که خوابه رو. میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به.... زده رو نمیشه درست کرد... اصالت استقلال خریدنی نیست اصالت خریدنی نیست اصالت خریدنی نیست اصالت خریدنی نیست اصالت خریدنی نیست اصالت استقلال خریدنی نیست اصالت استقلال خریدنی نیست
    • لنگ واژگون US ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      لنگ حکومتی حقیر هرگاه توبه کرد و مرد و مردانه رقابت کرد و حق سایر تیمها را ضایع نکرد آنگاه قهرمان آسیا میشود ... ولی چون توبه گرگ مرگه لنگ حکومتی حقیر هیچگاه قهرمان نمیشود
    • محمدم IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      ما که برای فصل بعد هم توی اسیاییم......نه پلی اف///خخخخخخخ//اصالت خریدنی نیست//اصالت ینی پرسپولیس
    • بنام پدر IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      دلم سوخت بدجوری سوخت نه بخاطر باخت پرسپولیس نه بخاطر ناله های یحیی نه بخاطر بغض عادل سرخه ! بخاطر اون پدری که از اینجا کَند توی اوج کرونا کیلومترها رو درنوردید تا به بچه هاش برسه و بهشون بگه بابا تا آخرش هست رفت اونجا تا دوباره دستی بر سر ! سیدجلال بکشه لُپ هم تیمی هاش !! رو بکشه اما چی شد ؟ بچه ها مثل همیشه آبروی پدر و سرپرست خانواده رو بردن خیلی بد شد برای سالیان بعد شاید پدر درمیان ما نباشه ! منظور بدی نداشتم یعنی ممکنه دیگه مسئولیتی نداشته باشه .
    • لمپارد DE ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      و اینک آخرالزمان پایان حکومت پرسپولیسیان ...
    • محمدم IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      بنازم به عظمتت ای پرسپولیس که اسمت تنه یک عده رو میلرزونه . . . اصالت و افتخار برای توست.....اسیا به داشتنت میبالد
    • خبر فوری DE ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      به گزارش کاربر نیوز دن کیشوت های هوادار لنگدوشان قرمزپوش که در وحشت از نتیجه فینال به ارتفاعات البرز گریخته بودند که شاید با وقوع معجزه و برد اولسان هیوندای فاتحانه و حق به جانب به خبرورزشی بازگشت نمایند با شنیدن نتیجه فینال وحشتزده و سراسیمه از غار برفی بیرون جسته که با عبور از گردنه اوسون خود را به امامزاده داود رسانده بست بنشینند که از بخت سیاهشان گرفتار کمین کابوی و شکارچی تاریکی و هفت تیر کش معروف و تنی چند از رزمجویان آبی پوش گردیده هر یک به تنهایی در میان کولاک شدید به سویی میدوند اخبار تکمیلی از سرنوشت دن کیشوت های فراری بزودی به سمع و نظر شما خواهد رسید
    • شکارچی تاریکی IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      خبر فوری دمت گرم اینقد خندیدم دلم درد گرفت خخخخخ
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      عمو هزار سال پیش تو یک چهارجانبه قهرمان شدید سطح بازی های اسیایی کاملا دگرگون شده و کسی به قهرمانی عهد بوق تیم محبوب تو نگاه نمی کنه!
    • مهدی IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      فشار فشار ویومد.......فشار به لنگ ویومد.
    • فرهاد IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      قبلا گفته بودیم کهقهرمانی آسیا جنم می خواد که کار لنگیا نیست. مثلا پاس تهران بدون اینکه کل مملکت رو براش بسیج کنن و تمامی امکانات رو در اختیارشون قرار بدن رفتن فینال و قهرمان شدن. استقلال هم به هیمن صورت. دو بار قهرمان اسیا شد بدون هیچگونه حمایتی. استقلال روی پاهاش خودش می ایسته و دنبال کمیته داوران و وزیر و مهندسی نتایج نیست.
    • مهدی ادیب IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      توسل سایرین به رقیب پرسپولیس «جرم» نیست، اما می توان آن را نشانه فاحش عقب نشینی و پس افتادگی دانست. استقلالی ها که یک روز با فخرفروشی تمام در ورزشگاه آزادی شعار می دادند «یه سهمیه تو آسیا، حسرت پرسپولیسیا»، امروز باید از خودشان بپرسند چطور کارشان به اینجا کشیده که در تمنای جلوگیری از پیشرفت رقیب سنتی، هفته ای سه تیم عوض می کنند؛ یک روز طرفدار السد هستند، روز دیگر پاختاکور را حمایت می کنند و بعد حامی النصر می شوند؟ چرا امروز باید با کاشیما عقد اخوت ببندند و فردا پناهنده لوگوی اولسان شوند؟ اینطور که پرسپولیس پیش می رود، دو سال دیگر استقلال با همه تیم های شرق و غرب آسیا فامیل شده، اما آیا اینها برای آبی پوشان پرافتخار پایتخت «دستاورد» محسوب می شود؟استقلال در این سال ها با همه توانش درجا زده و فقط این و آن را متهم کرده است. هر سه امتیازی که پرسپولیس گرفت، سه هزار فحش و فضیحت نصیب وزیر و وکیل شد؛ نتیجه این رویکرد فرافکنانه هم همین است که امروز سرخپوشان دومین فینال آسیایی ظرف سه سال اخیر را تجربه می کنند، استقلالی ها اما دنبال معادل کره ای اولسان هیوندای در گوگل ترنسلیت می گردند.
    • پاسخ به مهدی ادیب IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      عزیزم اینجوری که می گی نیست. اگه مدیرعامل دست نشانده مسعود سلطانی فر در سال 2018 قرارداد تیام، جبارف و امدی ابراهیمی رو تمدید می کرد استقلال شفر بدون شک به فینال آسیا می رفت و قهرمان هم می شد. اگه استراماچونی رو کله پا نمی کردن باز هم استقلال هم قهرمان لیگ می شد و هم فینال آسیا می رفت. حتی اگه اون ترفندها رو احمد سعادتمند پرسپولیسی و دست نشانده بابا مسعود با چراغ سبز مسعود سلطانی فر پیاده نمی کرد باز هم فرهاد مجیدی که تیم پرسپولیس رو 6 تایی کرده بود می تونست توی آسیا به فینال راه پیدا کنه. اگه برای قضیه طارمی در سطح بین الملل با اردوغان رایزنی نکرده بودند که اصلا پرسپولیس باید دسته یک بازی می کرد و اصلا فینال آسیا رو نمی دید و اونجا باید برای کسب سهمیه برای ورود به لیگ برتر تلاش می کرد. فعلا برد از پماد استفاده کن چون جاش بدجور داره می سوزه
    • آرمان IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      بادش بخیر وقتی استقلال در فینال آسیا مقابل جوبیلو ایواتای ژاپن باخت هواداران شیشپولیس توی خیابونا با پرچم ژاپن جشن قهمرانی گرفته بودند و بساط شور و نشاط بر پا کرده بودند. حتی عده زیادی روی ماشین ها از خوشحالی می رقصیدن. اولین تیمی که در ایران پرچم بیگانه ئ پرچم ژاپن رو بلند کرد و این مساله رو بابا کرد تیم شیشپولیس و هوادارانش بودند ولی نمی دونستن که 18 سال بعد دو بار این بلا سرشون میاد. بنبارن گذار پناه بردن به پرچم تیم های رقیب استقلال از شیشپولیسی ها شروع شد که جوابشون رو در سال 2018 و 2020 گرفتند. فقط فرقش ان بود که نه در سال 2018 و نه در سال 2020 هیچ استقلالی پرچم ژاپن و کره را به خیابان ها نبردند. فقط یکی از هواداران تراکتور به عشق بازیکن ژاپنی خودشون پرچم ژاپن رو به ورزشگاه می آورد. این اصالت باشگاه استقلال رو می رسونه چون خودش دوبار قهرمان آسیا و دوبار نایب قهرمان شده و به این چیزها نیازی نداره
  • شمسعلی IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    دشمنه دشمن ما دوست ماستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت زنده بادددددد اولسان .....اجانم هرچی ابی پوشه جونم فدای تاج قهرمان اسیاااااااااااااااااااااااااااا شصت سال حسرت عقد و حقارت
    • دیکتاتور IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      لنگ قهرمان منظورش خودشه
  • هوچیگر CA ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خدایا شکرت
  • علی IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    این باخت چیزی از ارزشهای وزارت فساد کم نمیکنه
    • قادر IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      حالا حالاها تو کف باید بمونید.ما حداقل دوتا قهرمانی مثلا توآسیا (کوپا امجدیه )داریم! دبله نایب قهرمانیتونو تبریک میگم.فقط بلدید تیمایه عربیرو ببرین
  • غضنفر IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    برای ما قهرمانید بازهم با دست خالی بودید بهتون افتخار میکنیم
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      استقلالیها دلشون به قهرمانی ۶۰سال پیش خوشه ما هم دلمون خوشه ACL دوم میشیم اینه فوتبال ایران خوشحالم آقای سلطانی فر با جام آسیا عکس نگرفت چون ارزش نداره این آدم با جام آسیا پرسپولیس عکس می گرفت تیم رو دست نشانده اش نابود کرد شجاع و نادری رو فراری دادن !!! آماتور بودن بازیکنان ، ساختار ضعیف مدیریتی باشگاه ها ،.... با اینا می خوایم قهرمان آسیا شیم ، بد بستن تیم ، امروز به خودمون باختیم دوتا پنالتی خنده دار که فقط مقصرش ما بودیم اولسان خیلی ضعیف تر از السد و النصر بود ولی آقای سلطانی فر باید استیضاح شه ایشون اعصاب برای استقلالی و پرسپولیسی نگذاشته
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    اولسان هیوندای شایسته قهرمانی در آسیا بود، سرمربیش هم مثل یحیی ترسو نبود
  • اولسان عشق ابدی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    نه قرمز نه مشکی فقط اولسان عشقی ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • امیر IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    کاملا قابل پیش بینی بود. مشخص بود. هر تیم دیگری از ایران بود هم به تیم های کره ای و ژاپنی می باختند. کیروش و مایلی کهن پرچمداران برد تیم ملی ایران در برابر کره هستند. همین طوری که وعده قهرمانی پرسپولیس در آسیا را داده بودند همین طور هم وعده واکسن ایرانی کرونا را می دهند. ما همه چیزمان مثل فوتبالمان است فقط حرف و ادعا و خط نشان کشیدن برای دیگران.
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خدایا شکرت...... درود بر ببرهای کره ای
    • میلاد آتش نشان بنپر IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      خاک تو سرت
  • شکارچی تاریکی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    ۶۰ سال گذشت و بولینگ عبده قهرمان آسیا نشد
  • ناشناس IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    من استقلالیم اما انصافا پیروزی با این شرایط سختش زیبا و بسته بازی کرد فقط به بی تجربگی بازیکنانش و کمبود بازیکن رو نیمکتش باخت تبریک به اولسان با بازی زیباش
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    تبریک به تیم کره ای ولی اونا نبردن ما به خودمون باختیم ....
    • ۸۷۹ IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      همه بعد باخت همینو میکن درست مثل معتاد ها که میگن تفننی میزنیم خخخخ
  • لنگ فاسد IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    این بازی یه ماکت کامل از تمام حقه بازی های تیم لنگ برای امتیاز کپگیری تو این چند سال بود که به لطف var نقش بر آب شد. خطاهایی که داورهای داخلی هیچوقت بر علیه لنگ نگرفتن، دایوهای امثال عالیشاه که خطا گرفته میشد، حملات بازیکنانی مثل حسینی به داور که نظر داور رو عوض کنه. همه و همه به در بسته خورد.
  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    این دو پنالتی بغض همه تیمهایی بود که توی ایران جلوی پرسپولیس بهشون ظلم شد
  • مافیای لنگ IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    وای وای وای و وای تیم پرسپولیس قهرمانی تون مبارکه ایشالا همه به لنگیا بگن ماشالا ماشالا...
  • علی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    علی اقا پروین فرمودن داور کم لطفی کرد. از اون لطفهای که تو لیگ خودمون داورا به پرسپولیس میکنن دلش خواس طفلی.
  • mohsen IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    به تیمم پرسپولیس افتخار می کنم با تمام نا ملایمات با از دست دادن چند بازیکن اصلی تیم ترابی ، علیپور و بیرانوند باز خوش درخشیدن و به فینال رسیدند و با از دست دادن شجاع و نادری و محرومیت عیسی و امیری و پهلوان باز با تمام توانشون جنگیدن و من هم به احترام این تیم می ایستم و این تیم رو تشویق می کنم تیمی که با این هم ناجوانمردی تمام تلاشش رو کرد با اینکه بازی رو روی دو اشتباه باختیم بازهم ما تیم بهتری نسبت به اونها بودیم باید از تین شکست ها درس بگیریم و در آینده بهتر بدرخشیم از نظر من هوادار این تیم و بچه ها قهرمانند
  • حمید علوی CA ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    دوستان دیشب عرض کردم که اگر پرسپولیس با تفکرات معمول یحیی (دفاع- ضدحمله ) بره توزمین، میبازه. یحیی بایست تیمش رو برای بازی کردن و موقعیت سازی به زمین میفرستاد نه صرفن خراب کردن بازی حریف و استفاده از موقعیتهای بادآورده
    • مولر از برلین DE ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      مهندس فوتبال ایران .!! این هایی که گفتی باکدام بازیکن!! نه امیری نه پهلوان نه ال کثیر نه شجاع نه نادری ......................................
    • مولر از برلین DE ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      شما نمی خواهد یحیی را برای ما خراب کنی. شما به فکر گروهان خود باش . فکری ارش حنیف صمد مظلومی............
    • حمید علوی CA ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      مولرجان دیدی که پیش بینی بنده درست بود. اگه قشنگ بازی رو نگاه میکردی میدیدی که در مجموع تیم کره ای از نظر بازیکن از پرسپولیس سر نبود، حتی میشه راحت کفت پرسپولیس بازیکنای بهتری داشت اما وقتی تاکتیکت رو‌ اینجوری انتخاب میکنی که بکشی عقب و تیمت دائم زیر فشار باشه باید اینم بفهمی که بازیکن تحت فشار احتمال سوتی دادنش هم‌هست ، و وقتی یه مربی موضوع به این پیشت افتادی رو نمیدونه دیگه باید پذیرفت اصل اشکال از کادر فنی هست. بهرحال مولر جان متاسفم که الان ناراحتی و بهمین دلیل پر و پاچه میگیری داداشم.
    • مولر از برلین DE ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      متاسف هستم برای خبر ورزشی که نظر این علوی را تایید کرده. ایشان مرا خطاب کرده به پاچه ..گرفتن یعنی من ...هستم. مکتب استقلال خراب هست شما را تقصیر نیست. برو با پرچم بیگانگان خوش باش. ولی برای من توروسین نباش شما هیچی نمی فهمید. تیم 11بازیکن ندارد می گوید 343 بازی کن. این کیه خدا!!!
  • جک تری دی IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    اخه جماعت پودری شما با نصف تیم ذوب اهن مساوی میکنید اون طرف هم 40 درصد تیم ما نبود .. دم همه بچه ها گرم حقتون باخت نبود ولی باز عالی بودید خسته نباشید
    • 4444 IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      همه به کنار فقط تسلیت به جک تریدی عزیز خداییش اگه برده بودین خدارو بنده هم نبودین شما لنگیا خدا جای حق نشسته همیشه حق رو به حقدار میرسونه اینهمه سال تو ایران به همه تیمهای ایرانی ظلم کردین اینم آخر عاقبتش البته نائب قهرمانی هم حقتون نبود با هزار تزویر رو ریا رفتین به مراحل بالاتر اون بالا خدا نشسته لنگی جون بیاین برای یکبار هم که شده از غرورتون بکاهید بلکه همه ملت بتونن برای تیمهای ایرانی دعای خیر قهرمانی بکنند آخه چقدر غرور مگه میشه از وزارت گرفته تا صدا و سیمان میلی و اینهمه حتی مجلس و دولت و فدراسیون برای یک تیم سنگه تمام بزارند آخه مگه تیم ملی نداریم ما چرا همچین کاری رو برای تیم ملی انجام نمیدند
    • جک تری دی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      اخه کیسه کش متوهم ما تزویر داشتیم که ال کثیر رو یک ساعت قبل بازی محروم میکنن و بخاطری شادی که حتی مسی هم انجام داده محروم میشه .. اخه پودری ما یه تیم از ستارهامون جدا شد تو چند ماه شما بودید چی میکردین .. فقط بگید فوتبالی که محمود کتری مقابل پیکان و نفت و ذوب انجام داد که قرار داد مظاهری و مرادمند اندازه کل اون چندتا تیمه ما مقصریم .. بابا کری هم خوبه کمی عقل وتفکر بد نیست
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خخخخ وای خدا عجب یلدایی شد واسه ما تااجی ها
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    واقعا دم بچه ها گرم تو دوتا فینال بدون بازیکنان اصلی جنگیدن و واقعا سر تر از اونا بودن .دمتون گرم سال دیگه حتمی تا سه نشه بازی نشه....
  • لنگ حکومتی IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    همه ارکان مملکت در خدمت لنگ بود اما عرضه ش رو نداشتن قهرمان بشن... همین صدا و سیما رو ببنید کجای دنیا وسط گزارش فوتبال ده بیست نفر داد و بیداد میکنن که صداشون بیاد روی آنتن؟! میثاقی که دیگه اونوسط داشت خودشو میکشت از بس که خودشو به در و دیوار زد و واسه لنگیا خودشیرینی کرد
  • استقلال قهرمان IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    دومین نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا مبارک...
  • محمدم متوهمم IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    گریه کن گریه قشنگه گریه سهم تیم لنگه خخخخخخخخخخخخخخ
    • امید تیفوسی آبی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      رفیق عزیز محمدم راست میگه اصالت خریدنی نیست ۷۵ سال تاریخ خریدنی نیست اینستا و توییتر همش شده اصالت خریدنی نیست و. محمدم هم به حرف مفت و چرت و پرت گفتن ادامه میده
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      اون بنده خدا... نداشت با من قرار بزاره بعد شما اسمشو میارید؟؟؟ اصالت خریدنی نیست
    • امید تیفوسی آبی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      محمدم خودش گفت اگه پیروزی ببازه از سایت میرم.... با سند حرف میزنیم
  • محمد IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    تبریک به کره ای های مقیم مرکز،وطن فروش های عزیز
  • اپراتور دلال IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    الان میلیون ها ایرانی شاد هستن.... تسلیت به بابامسعود میگم....
  • باحقارت و شرمساری لُنگی ام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    همین که لنگی ها سه دقیقه طعم قهرمانی آسیا رو چشیدن افتخار بزرگیه برای لنگ ..
  • 60 سال حسرت IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    الان باز دلداری های کلیشه ای و مسخره لنگیا به همدیگه شروع میشه که آااای ما تا همینجا هم قهرمانیم و چیزی از ارزشهای تیم ما ما کم نمیشه نه عزیزانم شما باختید بدجوری هم باختید به قهقرا رفتین پس فقط باید برین توی غاااااااااااااااااااااااار
  • حاتم IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    فوتبال بازی لحظه ها و فرصتهاست،تیمی که بتونه بهتر از لحظه ها و فرصتهاش استفاده کنه برنده میشه به نظرم پرسپولیس اگر تو ۲۵ دقیقه اول عقب بازی نمیکرد (انصافا دست گل محمدی هم خالی بود) به راحتی میتونست تو همون دقیقه ها کار حریف کره ای رو یکسره کنه،تیم کره ای زیاد قوی نبود ولی بشدت منظم و با برنامه بودن،امیدوارم فینال سال آینده بدون کرونا داخل کشور خودمون دربی ایرانی - آسیایی باشه.انسان به امید زنده ست،امیدوارم تو این روزای سخت قبل از هر چیز ((تن)) همه هموطنام سلامت باشه.
    • ناشناس IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      دمت گرم حرف منطقی...
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    درود بر پرسپولیس بزرگ خسته نباشید بچه ها، آفرین به شما که پشت هیچ کسی قایم نشدید و مردانه در زمین جنگیدید، پیکار در میدان نبرد، کار مردهاست. پرسپولیس قدرتمندانه برمیگردد
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    عاشقتم خداااا❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ دفعه قبل تو فینال موز گیرشون اومد حالا نارگیل هم دارن خخخخخخخخخخخ
  • نیاران IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    عیبی یوخ.جونم پرسپولیس
  • MGH IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    لعنت بر حماقت، چه توی جام ملت ها و چه توی فینال آسیا. هر دوشونو به حماقت بازیکنامون باختیم. توقع داریم با بازیکنی که می دونه VAR داریم ولی باز هند میکنه قهرمان آسیا بشیم؟ لعنت بر حماقت. لعنت.
    • علی IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      بهتره بگی هر دو شو به حماقت بازیکنای لنگ باختیم.
  • Masoud IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    واقعا که جای حق نشستی...خدایا شکرت...
    • Amir perspolisi IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      من امیدوارم دو سال یکبار بریم فینال و ببازیم که شما خوشحال بشین، پرسپولیس میره فینال لیگ قهرمانان آسیا و با دو تا پنالتی جام رو از دست میده اونوقت شما مقابل سی درصده ذوب آهن به زور مساوی میکنین و جالبه خوشحال هم هستین، کار پرسپولیس به جایی رسیده که حریفاش از قهرمان نشدنش در لیگ قهرمانان آسیا خوشحال میشن خدایا شکرت❤ مرد حسابی شما تا حالا رنگ فینال لیگ قهرمانان رو ندیدین و حاضر هستین کل افتخارات نداشتتونو بدین یکبار برسین به فینال حالا نائب قهرمانی پرسپولیس اونم خودتون بهتر از هرکسی میدونین که این تیم با این بضاعت بازهم بیشتر از اولسان حقش قهرمانی بود و الانم باورتون نمیشه پرسپولیس با دو تا پنالتی که وار گرفت باخته و فک میکردین راحت سه چهار تا میخوره و همین یه باخت برا شماس
    • حاتم IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      سلام امیرجان،بیخیال داداش،سرت سلامت،دلت خوش،بقول نقی معمولی:همه جا صحبت از آقایی شماست...
    • آرش IN ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      اقای امیر اگه بعد از این وزیر پرسپولیس یه قهرمانی اورد شما حرف بزن. مومن امروز دیدی که چه کارهایی که نمیکنن بازیکناتون برا فریب داور منتهی حواسشون نبود وزیر فقط به داورای داخلی دستور داده براتون پنالتی بگیرن و پنالتی نگیرن. برو عمو جام های که اینجوری گرفتین تو لیگ بدرد سطل اشغال میخوره. بعد این وزیرم میبینی تیم تون رو
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    لنگ سوراخ شد
  • محمود IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    بعد فینال هممون میدونیم به قصد تخریب پرسپولیس چه بلایی سر این تیم آوردن.ولی یحیی گلمحمدی و بقیه بازیکنا با غیرت جنگیدن.دم همشون گرم.در مورد کیسه کشا ها باید بگم فرق ما با شما امروز تو این بود که ماامید داشتیم موفق بشیم واز موفقیت تیم خودمون کیف کنیم.این نشانه اصالته ،شما امیدداشتین اولسان تیمی که تا الان اسمشم به گوشتون نخورده ببره و به قول معروف غصه مارو ببینید و این نشونه بی اصالتیه آدمه.مثل این میمونه که یکی با تلاش خودش پولدار بشه و با ثروت خودش بره دور دنیارو بگرده،یکی مثل شما مفلس بشه و دعا دعا کنه بارون بیاد تا سفر اون آدمه به هم بخوره.موضوع فقط عقده ای بودن طرف دوم نیست.موضوع اینکه یه بار بارون بیاد و سفر نفر اولی به هم بخوره،اون آدم به لطف خداو همتش انقدر پول داره که دوباره این سفرو تجربه کنه.ما بازیکنامون با غیرتن،تیممون اصالت داره،سر مربی و کادر فنی خوبی مثل گلمحمدی و بقیرو داریم،امسال نشدسال دیگه به امید خدا از نو شروع میکنیم.چیزایی که شما حسرتشو میخورید.مظلومی،منصوریان،مجیدی،فکری،بازیکنای پولکی به کدومشون امید دارین؟
  • SS دو ستاره IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    لنگیا ک تا قبل بازی کری میخوندید ،،گریه کن گریه قشنگه ،،،بازم جای شکرش یک گل زدید یک ستاره دیگ بزنید
  • 44444444444 IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    گل محمدی: من باختم بدم باختم فقط بزارید بررررررررررررررررم من
  • بابا لنگ دراز CA ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    پرسپولیس اگر داخل ایران هزار سال هم با رانت و جعل و امدادهای حکومتی قهرمان شود در خارج از ایران موفقیتی کسب نخواهد کرد زیرا آنجا دیگر مهندسی بازیها و گل زدن بابا مسعودها میسر نخواهد شد
  • بابا لنگ دراز CA ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    به دستور بابا مسعود لنگ یه ستاره دیگه هم بر سینه میزند ... ۲ نایب قهرمانی رانتی و حکومتی در آسیا و ۲ ستاره جعلی و ننگین
  • گلی و بابا مسعود IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خداییش استقلال هم اگر جلوی این تیم کره ای بازی میکرد میباخت شاید بیشتر هم گل میخورد . وقتی لنگ حکومتی با اینهمه حمایت و چندین سال حمایت همه جانبه از طرف وزارت ورزش و فدراسیون و کمیته داوران و مهندسی بازیها و دولابی و اردوغان و کلیه امکانات فوتبالی کشور و غیره نتوانست حریف تیم کره ای شود آنگاه استقلال میتوانست ؟ استقلال که حتی زمین تمرین هم ندارد ! بابا مسعود هم دائما از درون استقلال را متلاشی می کند ! من مطمئنم استقلال هم می باخت . مگر اینکه مثل ۲ دفعه قبلی که استقلال قهرمان آسیا شد همت تلاش مردانگی شهامت ایثار و غیرت استقلالیها کار را برای آنها درمی آورد و گرنه سوگلی نظام هم با اینهمه حمایت باخت و دست از پا دراز تر برمیگرده
  • لنگیه حکومتی DE ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    الان بابا حسن به بابا مسعود میگه سه هفته عزای عمومی اعلام کن . بار کج به منزل نمیرسه لنگیا . منتظر روزی باشید که با سند و مدرک این همه سال فساد و تبعیضی که با جام های جعلیتون جور شد رو بشه .
  • تاج تیمی که بعد از انقلاب منحل شد CA ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    دم همه بچه ها گرم واقعا کلاس پرسپولیس از آسیا بالاتره اینو تو دوتا فینال با بازیکنان ذخیره نشون دادن
  • علی مجازی ♥♥ IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خوشحالم تیم حقیر و بی اصالت و ناپاک و حکومتی لنگ نتونست قهرمان بشه خخخ اصالت خریدنی نیست... اصالت جام ولایت و مایع ظرفشویی نیست
  • لنگ غرمض IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    بار کج به منزل نمیرسد ... ملوان ، گهر درود ، شهید قندی یزد ، پاس تهران و آه هزاران تیم دیگر و طرفداران آنها گریبان لنگی های حکومتی را گرفت لنگ فقط قهرمان بابامسعود است
  • سید محسن IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    باز این کیسه کش های حقیر از غار اومدن بیرون.....باز ما توانستیم 2 بار به فینال واقعی آسیا برسیم .نه چهار جانبه بنگلادش....باز ما 4 سال پیاپی قهرمان ایرانین...شما چی؟یک جام حذفی هم نمی تونید بگیزید...استقلال تا 20سال دیگه هم نمیتونه به فینال آسیا برسه
    • حماسه محمدان بنگلادش IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      گفتى بنگلادش ناخودآگاه ياد محمدان بنگلادش افتادم !
  • ضایی IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    آفرین بر سرخ ها مرد و مردونه با دست خال ، نیمکت خالی و ضربه های که بعداز فینالیست شدن خوردید خیلی مردونه وبدون گریه و قهر در بزرگترین میدان آسیا با تیمی که hyundi پشتشه و تمام بازیکناشو داشت بازی کردید و چیزی کم نداشتید ، آفرین بر سرخها
  • لنگی درحسرت جام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    لنگیهای عزیز بهتون ثابت شد که اگه تک ایران و تو مراحل قبلی اگه وی ای ار بود جاتون اینجا نبود .تبریک میگم بهتون ما که امشب میخوای راحت بخوابیم چرا که دست خدا از استین اولسان بیرون امد و حق فوتبال ایران از لنگیها گرفت ..خخخ
  • ناشناس IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    افتخار قهرمانی مال فوتبال کره ای ها شد خوشحالی رو ما میکنیم.خدایی ملت عجیبی هستیم...
  • سینا IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    منم از باختتون ناراحت شدم .لنگیون دیدین یک دقیقه قهرمان آسیا بودن چه حس خوبی داره؟ فکر کن استقلال پنجاه ساله قهرمان آسیاست.همین که یه گل تو فینال زدید خوشحال باشید به جای غصه خوردن برین پسته هایی که برا شب یلدا خریدید بخورید.
  • Farid US ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    Moghaser Goel Mohamadi va Sheiri hastant, in bazykon bayad az perspolis beravad, moraby teamash ra defaei chid va tarsou bazy kard, %100 moghaser Gooel Mohamadi hast, in agha khast mesleh Keyrosh bashad va bazy konad va khord
  • کاشیما-اولسان US ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    بابا مسعود : خیلی ناراحتم و سر درد عجیبی دارم و البته از تیم محبوب خود و حکومت خیلی دلخورم . چهل و اندی سال از این تیم حمایت کردیم و در هشت سال گذشته کلیه رقبای داخلی سوگلی را نابود کردیم و با مهندسی بازیها و جعل سند و تخلفات مالی و حکومتی تا می توانستیم این تیم را باد کردیم . اگر یکهزارم این حمایت را از تشتک سازی پشت کوه عمم اینا انجام میدادیم لااقل در آسیا یه چیزی میشدیم . من دیگه باید شورت ورزشی بپوشم و تو زمین بیام گل بزنم ؟ من گلهام رو خارج زمین میزنم ! حیف شد خیلی خوار و خفیف شدیم . از الان باید منتظر متلک ها و نگاههای سنگین آنهاییکه فوتبال پاک میخوان باشیم . ما خیلی شرمساریم که فوتبال را آلوده و ناپاک کردیم
  • حماسه محمدان بنگلادش IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خدايا شكرررررررررت فقط همييييييين !!!!!!!!!
  • آبی قدیمی IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    دیدید بار کج به منزل نرسید؟یادتونه دیروز گفتم اینقدر مغرور نباشین.اینقدر به استقلال قهرمان توهین نکنین؟نگفتم یه درصدکمی هم برای باخت تیمتون کناربذارید؟حالا هشدارهای دیروز من امروز به واقعیت تعبیر شد.لیگ قهرمانان پر... جایزه ی 4 میلیون دلاری پر... شرکت در جام باشگاههای جهان پر... تقابل رؤیایی با بایرن مونیخ برای بشار و شما پر... .کاربر "الدوچرخه چی"؛حالا کی باید پماد بماله؟!!! حالا شمایید و شدت سوزش،حسرت،شرمندگی ،حقارت ،یأس ،کلافگی ، عصبانیت و... . همیشه نصیحتهای یک آبی قدیمی رو جدی بگیرید و باور کنید که استقلال سرورِ پرسپولیسه.زنده باد مکتب اصیل استقلال.کلام آخر مصرع معروف شیخ احمدجام: غره مشو که مرکب مردان مرد را در سنگلاخ بادیه پی ها بریده اند...
  • کاشیما-اولسان US ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    کارما زنده است بله ... جواب بدی بدی است و جواب خوبی خوبی ... سالها حق همه تیمهای داخلی را ضایع کردند و حالا دست از پا درازتر برمیگردند ... سوگلی حکومتی چه طناز رفت ... چه با سرشکستگی برگشت
  • مهدی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خخخخخخ لنگی ها فکر کردن آسیا هم مثل لیگ ایران هست که هرخطایی رو پنالتی تشخیص ندن و به نفع بگیرن.
  • اسطوره شیس و نصرتی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    آقا من میگم دو تا ستاره نقره ای بزنید بالاخره 2 بار دوم شدید!!!خخخخخ 50 سال
  • رفیق سابق تتلیتی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    چی شد؟؟؟؟.. پیروزی مگه کارش پیروزی نیست پس چی شد؟؟؟؟؟؟
    • امید تیفوسی آبی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      به به رفیق سابق تتلیتی.... دلم برات تنگ شده بود خوشحالم برگشتی
  • ناشناس IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت دایما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
    • آبی قدیمی IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      آخه بزرگوار دور گردون که چندین ساله بر مراد شما داره میره!!!! دیگه چی میخواین؟ توچندتا بازی کاملا برابر در لیگهای سالهای اخیر با یه توپ ثانیه های پایانی شانسی برنده شدین؟!! فینال حذفی خوردید به تیم لیگ دویی!!! پنالتی کیانی و فرشید و علی کریمی در حساسترین بازیها مقابلتون خراب شد!الهلال پرستاره از آسیاحذف شد!ماشاریپوف بدترین خطای عمرشو جلوشما میکنه.سپاهان مقابلتون بازی نمیکنه و 3 امتیاز مفت میگیرین.پولهای کثیف هدایتی ثابت میشه و هیچ هزینه ای براتون نداره.تا صبح میتونم بگم برات از مهر و وفای گردون براتون.دیگه یه جا باید این خوش شانسیها تموم میشد. اشتباه میکنی أخوی. حال شما این بیت حافظ هست: کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز باشد که بازبینیم دیدار آشنا را
  • آنتى لنگ IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    لذتى كه در باخت لنگ هست در برد استقلال نيست!
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      آنتی لنگ درود به شرف خودت و تک تک اعضای خانوادت.... چون اصالت خریدنی نیست
    • آنتى لنگ IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      هفت تيركش جان ممنون از لطفت، دقيقا واقعا كه اصالت خريدنى نيست!
  • پرهام Forever Blue IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    جناب آقاى سلطانى فر تحويل بگير!! الهى بميرم براى بار دوم كنف شدى !! واى خدا قيافه ت واقعا ديدنى بوده !! فكر كنم از فينال قبلى تلخ تر بوده !! فكر كنم با صد من عسل هم نشه بخوريش !! چه خوابهايى كه واسه بهرمانى تيمت نديده بودى ولى حيف كه كاخ آرزوهات ويران شد !! ميخواستى با قهرمانى تيم محبوب خودت و پسرت با يه يادگارى تاريخى از صندلى ت خداحافظى كنى !! يادتونه گفته بودم كه "بار كج به منزل نميرسه !! " ٢٠ روز بود كل مملكت بسيج شده بودن واسه قهرمانى لنگ، از كمپ تيم ملى و زمين چمن مخملى كه كى روش خون دل واسش خورد تا لغو بازياى لنگ و بسيج كل دولت و آناليزور جديد لنگ جناب ربيعى سخنگوى دولت تدبير و اميد !! تا آذرى جهرمى و رئيس مجلس و مخصوصا بابايى مسعود كه به تماس تصويرى لحظه به لحظه هم كفايت نكرد و بدو بدو رفت قطر كه جشن قهرمانى رو با بچه عزيزش برگزار كنه و كاپ رو تحويل بده !! خخخخخخخ !!!! ولى جناب وزير سينه چاك لنگ فقط يه نكته كوچولو رو فراموش كردى : "دست خدا بالاترين دستهاست !!!!"
  • 4444 IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    الان چی میچسبه یه تسلیت ویژه به لنگیای دولت بخصوص به مخابرات وزیر جوان
  • کی روش IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    بخدا خیلی حیف شد،پرسپولیس حقش قهرمانی بود،من که به تیم کشورم افتخارمیکنم ،انشالله سال آینده تیمی از ایران قهرمان بشه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      کی روش جان نمیشه شاید سپاهان بشه ولی استقلال و پرسپولیس نمیشن شما مدیریت خوب ، پول خوب ، امکانات خوب همه چی دارین ولی ما غصه باید بخوریم که مافیای آبی بازیکنمون رو راپورت بده و محروم شه ، غصه بخوریم برانکو رو فراری می دن ، غصه بخوریم شجاع و ستاره های تیم برن ، غصه بخوریم یحیی با دست خالی با اولسان بازی کنه کلی ماجرای دیگه ولی سپاهان از این مشکلات نداره دیر نیست سپاهان و گل گهر و تیم های با برنامه ایران حرف برای گفتن در آسیا داشته باشن و ما هم باید حرص بخوریم دست نشانده های وزارت تیممون رو خلع سلاح کنن ! دم بچه های پرسپولیس گرم با این‌همه بدبختی دوم شدن ولی .....
  • خلیل مهاجر IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    پرسپولیس در این رویارویی مغلوب غیبت بازیکنان کلیدی خود و خطای فردی در محوطه جریمه شددر صورت حضور آل کثیر، امینی و پهلوان به احتمال زیاد پیروز این مسابقه بود. متاسفانه در قبال پنج تعویض حریف برای حفظ نتیجه، پرسپولیس حتی برای تقویت بازی هجومی خود گزینه قابل قبولی در سطح فینال قهرمانی آسیا در اختیار نداشت. یحیی گل محمدی علیرغم محرومیت بازیکنان کلیدی و محدودیت در نیمکت تیم خود را خیلی خوب برای این بازی آماده کرده بود و در مجموع نمایش خوبی هم از پرسپولیس شاهد بودیم. کسب دو عنوان نایب قهرمانی در سه سال اخیر دستاورد بسیار موفقیت آمیزی برای این تیم است که مقهور استعداد برتری فردی بازیکنان شرق آسیا نشدند و در واقع امکانات بهتر، زیر ساخت های برتر و سرمایه گزاری های هوشمند ژاپن و کره جنوبی آهسته و پیوسته بر فوتبال احساسی و تعصبی ایرانی در سال های اخیر چیره شده است. پرسپولیس به خوبی از توان و استعداد فوتبال ایران در صحنه آسیا دفاع کرد و باید به آنها تبریک گفت.
  • ناشناس IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    این باخت خوشحالی نداره درست برعکس گریه داره.باید به حال فوتبال ایران گریه کرد که سالهاست نتونسته برای فوتبال باشگاهیش جام بیاره.امروز نوبت پرسپولیس بود فردا نوبت تیمهای دیگه.تازه اگر اگر به این مرحله برسند. چند ماه دیگه صبر کنید تا به نکته ای عرض کردم برسید .همین تیمهای که عربی وشرقی که سنگشون رو به سینه میزنید فردای که دور نیست اشکتون رو درمیارن...اونا فوتبال حرفه ای بازی میکنن ما هم ادای حرفه ایها رو در میاریم...
    • دوستاره آبی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      دوست عزیز برخلاف شما عقیده دارم پرسپولیس با کاملترین حمایتهای سخت افزاری و نرم افزاری راهی این بازیها شد بطوریکه درست در میانه محرومیت از جذب بازیکن هم توانست کاملا قانونی بازیکن جذب کنه !!! کل کشور برای پرسپولیس بسیج شد اینقدر که موجب تمسخر دیگران قرار گرفتند در کجای تاریخ فوتبال ایران فوتبال آسیا و فوتبال جهان سراغ دارید که برای یک بازی باشگاهی حتی قاره ای لیگ یک کشور را دچار اختلال کنند و تیم مورد حمایت از سه بازی معاف شود پرسپولیس اگر امروز بازیکن محروم و مصدومی داشت به کادرفنی و موضوعات درون تیمی مربوط میشود نه بیرون
  • پرهام Forever Blue IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    يادتونه همش ميگفتم بار كج به منزل نميرسه !!!! جناب استاد فرشچيان بفرماييد تحويل بگيريد !!! آقاى پيشكسوت ذوب آهن تحويل بگيريد !!! راستى اون پيام لنگى كه انقدر مطمئن بود و همش كرى ميخوند و توهين ميكرد الان كجاست ؟؟؟!!!! چى شد پس ؟؟؟ تو كه دلت خيلى روشن بود !!!! كل امكانات مملكت ٢٠ روز در اختيارتون بود چى شد ؟؟؟؟ ٣ تا بازيتونو كه عقب انداختن، ليگ رو بخاطر شما به هم ريختن، طفلك استقلال كه بايد ميرفت شرق آسيا و با اون بعد فاصله و اختلاف ساعت، قلعه نويى هرچى ضجه زد هر چى تلاش كرد كه فقط يه بازيشو عقب بندازن موافقت نشد و سه روز قبل رفت و تو اصفهان با ذوب آهن بازى كرد !! به طرفداراى بقيه تيما خرده نگيرين مردم اين همه تبعيض و اجحاف رو ميبينن كه انقدر از باخت لنگ خوشحال هستن !!
  • ناصر IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    فارغ از نتیجه و با تشکر از تمام بازیکنان و کادر فنی باشگاه پرسپولیس که تمام این مدت خیانت های درونی و بیرونی که به پرسپولیس شد (فراری دادن شجاع، محرومیت ناحق آل کثیر و ...)رو تحمل کردند، واقعا برای همه استقلالی ها و تمامی کسانی که حد و حدود کری و کل کل و طرفداری فوتبال رو نمی فهمن متأسفم دلیل روشنش اینه که طرفداران پوهانگ استیلرز نرفتن صفحه درست کنن به نام پرسپولیس کره. تا کی فقر فرهنگی (مخصوصا فقر فرهنگ هواداری)؟
  • خیام DE ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خیلی عجیب بود, این آقای گزارشگر محترم مسابقه: "اگراین VAR لعنتی نبود (!) , برای ما خیلی بهترمیشد...". کسی که هنوز الفبای فوتبال امروز دنیال را نمیداند, خیلی بهتر است که سکوت کند و در خانه بماند و تا این حد آبروریزی نکند! بله ایشان درست میگوید,اگر این بازی درایران بود , مانند همیشه با هیاهوی بازیکنان و مربیان و همراهان این دو پناالتی واضح بسود پرسپولیس گرفته نمیشد, , و... که همه در ایران میدانند , چه میشد و نمیشد و گرفتن جام ها !!! زمانی که تیم ملی ایران بازی داشت ,همین این آقای میثاقیان و امثال او و همراهان, که امروز داشت خود را هلاک میکرد و نچنان داد و بیداد میکرد, ازاین هیجانات و تشویق ار تیم ملی دراستدیو خبری نبود. برعکس ,دعوت از افرادی مانند ذوالفقاز نسب ها (مشاور فوتبالی قرون وسطآیی دروزارت ورزش و شخص جناب آقای وزیر...) تا با دهانی پر از کف بر ضد کیروش فرافکنی کند ,ولی با همان دهان با تمجید فراوان از اولین بازی ویلموتس مربی هشت میلیون یورویی در چند ماه در ایران : "تیم ملی ما هجومی بازی میکند.."!!!
  • خیام DE ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    چند جمله خدمت جناب آقای پروین اسطوره فوتبال ایران (!) مهمان محترم برنامه در شبکه سه : با کمال احترام : کل ساختار فوتبال ایران از ریشه و درهمه رمینه ها در مقایسه با کره جنوبی و ژاپن و حتی در کشور های حاشیه خلیج فارس حدا اقل سی سال فاصله دارد و صد ها و صد ها اشکالات اساسی داشته و دارد, نه اینکه جنابعالی بیآیید بعد از باخت بازی توجیه کنید:"ما امروز میتوانستیم بازی را خیلی راحت را ببریم و اگر داور فلان و فلان میکرد... و انشاله سال آینده جام را میآوریم " این نوع تفکرات غیر منطقی و تکراری و احساسی شما و دوستان شما همفکر شما فقط در این چهل سال گدشته فقط گول زدن خود و دیگران بوده و میباشد و درعمل سر پوش گذاشتن بر روی فساد ساختاری و سیاسی کردن فوتبال ایران میباشد و فوتبال ایران را از فوتبال جهان یک نیم قرن عقب انداخته است. خیلی بهتر است , که جنابعالی و خانواده به همان تجارت خرید وفروش املاک خود با سود های گزاف و پر چرب بپردازید!!!
  • آبیته IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    هرتیم آبی در جهان قهرمان بشه حال میکنیم
    • صامت IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      بین همه تیم های آبی دنیافقط آبی ایرانه که عرضه قهرمانی نداره
    • شکارچی تاریکی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      صامت پسرم.... آبو بریز جایی که میسوزه
    • استقلال عشق IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      @صامت عععع نه بابا پس چطور دوبار استقلال قهرمان شد ؟ اون لنگ بی مصرف شماس که لیاقت قهرمانی رو نداره
    • استقلال عشق IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      @صامت پس چطوری دوبار قهرمان آسیا شد ؟ اون لنگ بی مصرف ماس که لیاقت قهرمانی رو نداره
  • لنگ منفور حكومتى IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خوب به سلامتى قرن چهاردهم هم تمام شد و بازم حسرت قهرمانى به دل لنگ موند! زياد حسرت نخوريد ايشالا تو قرن بعدى شايد فرجى شد و بالاخره بعد از شصت سال قهرمان شديد ولى به شرطى كه VAR جمع بشه و بابا مسعود بازم تنهاتون نذاره! هرچند به لطف نبود VAR به اينجا رسيديد وگرنه جلوى همون السد با نبود VAR تو مرحله يك هشتم و نگرفتن پنالتى مسلم السد حذف ميشديد!
  • کیسه بوقی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خدایا شکرت . ما رفتیم فینال آسیا کیسه کشا حال میکنن. پرسپولیس هرسال مدعی قهرمانی آسیا و یه تیم هم با کلی هزینه برای پلی آف آسیا بازی میکنه.
  • علی US ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    دیدید پرسپولیس چطور بازی کرد؟فریادهای علیرضا باید ببازی یادتونه؟کاملا معلوم بود دستور باخت به پرسپولیس صادر شده بود که مردم برای شادی به خیابانها نیایند. تا کی ورزشکاران ما باید باخت های دستوری بدهند؟
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    ارشیو را چک کنید نوشته بودم صد در صد تیم پیروزی بازنده بازی هست هر چند آرزوی باختش نداشتم منتها به علت تجربه خودم به خوبی فهمیدم که پیروزی بازنده قطعی بازی است حتی نوشتم‌ اگه حرفم اشتباه شد و اولسان باخت تا دو سه ماه اصلا کامنت نمی نویسم
  • اولسان هیوندا،کاشیما انتلرز IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    قرن 20میلادی گذشت قرن 13هجری گذشت قرن ها گذشت و تیم پیروزی همچنان بدون افتخار ماند
  • احمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    درحق پیروزی خیلی ظلم شد اگر میذاشتند پیروزی باخودش داور میبرد و VAR را هم مختل میکردند صد در صد شکست نمیخورد.
  • همچنان در حسرت شصت ساله IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    قصه ما بسر رسید لنگی به آرزوی دلش نرسید🤣🤣🤣🤣🤣 اینجا دیگه آسیاست ایران که نیست با کثافت کاری بابا مسعود جام بیارید همچنان در حسرت شصت ساله خواهید ماند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی