نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یحیی گل‌محمدی: داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس قهرمانان واقعی هستند و تلاش خود را انجام دادند.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ یحیی گل‌محمدی پس از شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: وقتی نتیجه را واگذار کردیم که روی برخی از صحنه‌هایی که خیلی تأثیرگذار بود گل خوردیم. از هر راهی فکر می‌کردیم گل بخوریم به جز مواردی که اتفاق افتاد.

وی افزود: گل‌های راحتی را به حریف تقدیم کردیم و متأسفانه این اتفاق افتاد و نتوانستیم قهرمان شویم. واقعاً از اتفاقی که افتاد ناراحتیم. بازیکنان با همه کمبودها، کاستی‌ها و مشکلاتی که بعد از صعودمان به فینال رخ داد، تلاش خودشان را کردند. در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. از نظر خودمان قهرمان واقعی همین بازیکنان هستند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان تیم با همه وجودشان و با شرف بازی کردند و تا آخرین ثانیه‌ها جنگیدند، اما اتفاقاتی بازی علیه ما بود. جا دارد از همه هواداران عذرخواهی کنم. باید خودمان را تقویت کنیم تا برای دوره‌های بعد آماده شویم و به قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم. به تیم اولسان هم تبریک می‌گویم؛ تیم شایسته‌ای بودند. از همه کسانی که برای برگزاری این مسابقات زحمت کشیدند و همینطور فدراسیون قطر و اعضای AFC تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که آینده تیمش را چطور می‌بیند و برای قهرمانی در آسیا در دوره‌های آینده چه برنامه‌ای دارد؟ گفت: من در صحبت‌هایم گفتم،‌ باید برای دوره‌های بعد برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و تیم را تقویت کنیم. باید سازماندهی بهتری داشته باشیم تا خودمان را تقویت کنیم. باشگاه‌های ایران از نظر امکانات ضعیف هستند و تیم‌های دیگر آسیا شرایط بهتری دارند. اگر می‌خواهیم قهرمانی به دست بیاوریم حتما باید زیر ساختارها و امکانات خوبی داشته باشیم و در تیم‌های پایه کار کنیم. از این لحاظ‌ قابل مقایسه با تیم‌های آسیایی نیستیم، اما با توجه به اینکه لیگ را در پیش داریم، باید بگویم در آن مسابقات هم کار راحتی در پیش نداریم. سه، چهار بازی عقب افتاده داریم و تیمی هستیم که فقط باید پیروز شویم. در لیگ و آسیا کار راحتی نداریم. انگیزه‌های زیادی داریم تا موفق و ان‌شاءالله قهرمان شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به نظرش تیمش چرا در این بازی تمرکز کافی را نداشت و دوبار مرتکب پنالتی شد، تصریح کرد: شما وقتی در آسیا بازی می‌کنید باید حتما از نظر ذهنی خیلی قوی و در شرایط مسابقه باشید تا تمرینات خوبی انجام دهید. اینها فاکتور مهمی برای پیروزی است. بچه های ما امروز عملکرد خوبی داشتند اما تمرکزی که باید در لحظاتی داشته باشیم را نداشتیم.

وی ادامه داد: گل اولی که دریافت کردیم از وقت اضافه نیمه اول هم گذشته بود. داور در آن لحظه پنالتی گرفت و متأسفانه VAR علیه ما بود. در تعویض‌ها هم دست‌مان خالی بود تا بتوانیم تعویض‌های بهتری داشته باشیم. بازیکنانی که محروم بودند، تأثیرگذار بودند و نبودنشان به تیم ما ضربه زد و قدرت تیمی ما را کاهش داد. اتفاقات مسابقه باعث شد بازی را واگذار کنیم. در صحنه‌ای هم که داور برای ما VAR گرفت به نظرم داور تمرکز خوبی نداشت و می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. در صحنه‌ای که من دیدم آن موقعیت پنالتی بود و داور شاید باید دقتی بیشتری می‌کرد.

گل‌محمدی در واکنش به این پرسش که آیا تیمش به نظر روانی می‌تواند ریکاوری لازم را داشته باشد، عنوان کرد: روزهای سختی را در روزهای آینده سپری می‌کنیم. در دنیای فوتبال این اتفاقات می‌افتد، اما اینکه نسبت به این شکست رفتاری داشته باشیم که باعث شود پیشرفت نکنیم و فوتبال‌مان ضربه بخورد، غیر حرفه‌ای است. از فردا ریکاوری را شروع می‌کنیم، چه از نظر روحی و چه بدنی؛ با تیم زیاد کار داریم و باید همچنان به جنگیدن خودمان ادامه دهیم. مبارزه کردن هنوز ادامه دارد.

ویدیو| خلاصه بازی پرسپولیس ۱-۲ اولسان هیوندای با گزارش عادل فردوسی‌پور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    فدای سرت.دمت گرم .خسته نباشی.ما طرفدارا هممون از مشکلات خبر داریم.میدونیم وقتی پارسال تیم ما کنار علیپور مهاجم دیگه ای نداشت و فصل قبلو به امید اینکه تو تابستان تیم تقویت میشه گذروندی،تو تابستان هم به لطف رسول پناه نه تنها تیم تقویت نشد ،علیپورو و ترابی هم از دست دادیم چقدر اذیت شدی.میدونیم امسال وقتی روز نیمه نهایی به لطف عقده ای بازی یه عده آل کثیرو از دست دادی چقدر اذیت شدی.میدونیم وقتی رسول پناه کارناتمومشو تموم کرد و باعث شد خلیل زاده از تیم بره چه احساسی داشته و الانم که بشار رسن از تیم جدا شده.دمت گرم.ای کاش از نزدیک میدیدمت و دستتو میبوسیتم.درست مثل اون هواداری که پای سید جلال با غیرتو دو سال پیش تو بازی آخر لیگ بوسید.باور کن ما جام نمیخوایم.ما تعصب و غیرت میخوایم.ما میخوایم روز بازی دعا کنیم تیم خودمون ببره.نه اینکه از درموندگی مثل بعضی ها دعا کنیم یه تیم از اون ور دنیا ببره تا مفلوکتر از چیزی که هستیم نشیم.جام فدای سرت.سرتو بالا بگیر که سربلندمون کردی
    • مصطفی6+6 IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      احسنت محمود
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا DE ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      ما توی تهران باختیم تا دولتی ها بیخیال استقلال و پرسپولیس نشن تا فضای هواداری مون عوض نشه‌ بیشتر به خودمون می بازیم تا اولسان ، اولسان واقعا تیم قدری نبود ما به خودمون ، منصوبان وزارتمون و.... باختیم‌ تا اینا مدیرن فوتبال ایران هیچ وقت به پای ژاپن ، قطر ، کره و عربستان نمی رسه چون اونا پول دارن ، برنامه دارن ، فکر منافع جمعی هستن و ....فقط ادعای آقای آسیا رو داریم نه جام ملتها چیزی می شیم نه اینجا زورمون با دست های خالی به اولسان می رسه آقا یحیی فدای سرت تیم ما بهتر از اولسان بود ولی به حقش نرسید با دوتا اشتباه بچه گانه باختیم نمی دونم چرا این اشتباهات بچه گانه رو همیشه ایرانی ها انجام می دن نه رقبای ما ۲۰۱۸تک به تک علیپور امسال هم دوتا پنالتی مسخره که دادیم رقیب حیف که در کشوری زندگی می کنیم که نه پول داریم ، نه رفاه ، نه سرگرمی درست ، نه .....!
    • جاعل و متقلبین لُنگی IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      دوستان لنگی قهرمانی در آسیا لیاقت میخاد..اصالت را نمی توان خرید.. وقتی بابا مسعود همه نوع امکانات را براتون فراهم کرد ..جیک جیک مستونه تون بود..قربون خدا برم که جای حق نشسته...
    • تاجی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      خیلی زشته دولت و وزارت و بقیه همه جوره ردیفت کنن ولی نتونی بیشتر از یک دقیقه قهرمان بمونی خخخخخخخخخخخخخ
    • پیمان IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      تمام مملکت رو از بالا تا پایین بسیج کردند و 3 هفته بازی های پرسپولیس رو لغو کردند در حالی که باید بازی پرسپولیس و نساجی 3 بر صفر به نفع نساجی می کردند چون پرسپولیسی ها گفتن ما به هیچ عنوان بازی نمی کنیم. خلاصه بازی پرسپولیس تهران رو بازی ملی جا زدند و کمپ تیم ملی ایران رو با تمامی امکانات برای تمرینات پرسپولیس اختصاص دادند که برای هیچ تیمی اینکارو نکرده بودند. اما قبلا هم گفته بود که زمستون میگذره و روسیاهی به ذغال می مونه
    • میلاد IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      یک بار قهرمانی آسیا به 1000 بار قهرمانی در ایران می ارزه که استقلال 2 بار قهرمان آسیا شده. فقط منتظر باشید که بابا مسعود و تیم لنگ برای فرار از این رسوایی می خوان مثلا در دربی استقلال رو به هر ورشی شده ببرن تا آبی روی این آتیشی باشه که گرفتن. همچننی آماده انواع مهندسی ها برای قهرمانی پنجم لنگی ها در لیگ برتر مهندسی شده باشید بلکه مرهمی باشه بر زخم عمیق این تیم حکومتی و بابای مهربونشون. ضمنا قهرمانی اول استقلال 4 جانبه نبوده بلکه با حضور 8 تیم برتر قاره آسیا برگزار شده بود. اون موقع این تعداد تیم بود و شیشپولیس هم جزو 8 تیم برتر آسیا نبود.
    • میثم IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      یحیی گلمحمدی سریعا استعفا بده. دیدی که سرمربی اولسان تیمشو قهرمان آسیا کرد و استعفا کرد ولی شما مفتضحانه باختی با اینکه کل مملکت رو براتون بسیج کردن ولی هنوز استعفا ندادی.
  • #بابا مسعود IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    نه قرار بود بابا مسعود داور باشه نشد
    • علی غریبی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      شما زورتون به ذوب وصنعت نمیرسه با این همه ولخرجی اگه کیسه فینال آسیا بود جلو این تیم یعنی اولسان آبکش میشد
    • استقلال عشق IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      @علی غریبی تو نمیخواد برا ما بگی از کی بردیم از کی باختیم مسخره برو تیم خودتو درست کن از قشقایی نخوره
    • آرش IN ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      اتفاقا داداش داورم خریده بودن. داور پنالتی نمیگرفت داور وی ای آر مجبورش میکرد بگیره هر دو بارش رو. دیگه کاری از دستش برنمیومد.
  • بدبخت شدیم ! IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    به ازاء این دو تا پنالتی که علیه پرسپولیس گرفته شد تا اینا در لیگ 12 تا پنالتی به نفع لنگیا نگیرن از پا نمیگیگیرن
    • ناشناس IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      هنوز به هفته هشتم نرسیدیم گل سالم صنعت نفت و پنالتی ذوب اهن مقابل کیسه سوخت ولی هنوز با پررویی داور داور میکنید ؟ برید اول مشقای شبتون رو بنویسید بعدبیایید اینجا کامنت بذارید.
    • ناشناس IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      اینایی که منفی دادن هم مشقاشون رو ننوشتن!! خخخخ
  • هوچیگر CA ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    داره علنی میگه فکر همه جا رو کرده بودیم غیر از ویدیو چک فکر کرده لیگ ایرانه
  • تیم هند بال پیروزی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خدارا شکر وی ای ار خیلی چیزها را ثابت کرد ثابت کردکه لنگ بدون وی ای ار قهرمانه حق کشی های بی حد واندازه در لیگ برتر 4سال داوریهای یک طرفه به نفع لنگ وسر تیمهای دیگه را بریدن ولنگ را قهرمان کردن به امید اینکه وی ای ار تو لیگ خودمون هم بیا اونوقت عیار تیم ها مشخص میشه بازهم جاداره تبریک به پرسپولیسیها بابت یک دقیقه قهرمانیشون بعداز 60سال
  • صامت IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    آقایحیی سرخودوتک تک بازیکنان سلامت .تاهمین جایی هم که آمده اید مایه سرفراز ایران هستید.به تک تک تان افتخارمیکنیم.انشالله فرودگاه میاییم به پیشوازتان .
  • صادق IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    کار بودار شیری و حذف بازی با ذوب آهن در شب قبل از مسابقه و انجام بازی ذوب با کیسه در کمتر از یک هفته!!! ،در یک راستا معنا دار می شوند. اگه ذوب ها کرونا داشتن په چجور با کیسه ب فاصله ی کمتر از یک هفته بازی کرد؟!!!!ن آقا یحیی گفتی تمرکز نداشتیم ، تمرکر شیری و حذف بازی با ذوب آهن در شب قبل از مسابقه و انجام بازی ذوب با کیسه در کمتر از یک هفته!!! ،در یک راستا معنا دار می شوند. اگه ذوب ها کرونا داشتن په چجور با استقلال فاصله ی کمتر از یک هفته بازی کردن ؟!!!!ن گفتی تمرکز نداشتیم ، خب معلومه دیگه تمرکز حاصل در جریان مسابقات قرار داشتنه نه اینکه بازی با ذوب آهن رو جوری لغو کنن که بازی تدارکاتی نداشته باشید ودر تمرکز ایجاد نشه ، فرصت مرور تاکتیک فینال رو ازتون گرفتن
  • رضا IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    داورهاي ليگ ايران دستور دارند تا با نظر شما برايتان پنالتي بگيرند! براي توجيه داورهاي خارجي بايد دلاري خرج كنيد! ولي حيف كه عمر با با مسعود ديگه مثل افتاب دم غروبه!
  • حمید رضا امینی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    پرسپولیس خوب بازی کرد و دو اشتباه فردی که منجر به پنالتی شد باعث تضعیف روحیه بازیکنان و شکست تیمی شد. حرفه ایی بودن تیمی و تمرکز بایستی روی آن تمرین شود. البته مدیریت پرسپولیس با عملکرد بد تمدید قرادادها و از دست دادن بازیکنان کلیدی به این شکست دامن زد. والا بردن این تیم می توانست آب خوردن باشه
  • Hno AT ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    مشکل شما این است که عادت‌ به‌ بردن با کمک داور دارید.
    • استقلال عشق IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      نکته قشنگ و ظریفی بود
  • Omid US ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    in bakht be nafeh Esteghlalyha hast, alan darand nafaseh rahathy mikeshand makhsousan Fekhery, , masouleh in bakht faghat va faghat Goel Mohamady hast ke ba afkareh zedeh hamleh bazy kard? hata Koryha in ra midanestant,. bazykonany mesleh Sheiri va chand nafareh dighar jayeshan dar perspolis nist, Ghoel Mohamady Kapitaneh perspolis ra biroun kard onvaghat Sheiry ra negah dasht? inham natiojeash
  • فینال واقعی تیم هندبال پیروزی IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خدابه داد تیمهای لیگ برتر برسه عقده حسرت 60ساله جام معتبر ندیدن تیم لنگ سر تیمهای لیگ برتر خالی نشه داوریهایی که لنگ را قهرمان میکنند اونجا اینجا نیست البته یه تبریک واسه لنگ هست قهرمانی یک دقیقه ای شان وکسب ستاره جعلی دوم
  • رسول IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    ۶۰ ساله تو حسرت یه جام آسیایی میسوزند لنگیهای جام ندیده
  • طوفان زرد آسیا IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    لنگی؛فکر کردی اونجا هم مث لیگ خودمون هست که وقتی گیر می افتید داورها براتون پنالتی می گیرند؟تو قطر بابا مسعودتون قدرت دستور دادن و سفارش برد دادن نداشت،یک تماشاچی بود که با هزینه ملت ایران برای ارضاء خواسته هاش تا قطر رفت.
  • Omid US ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    moghaser Goel Mohamady hast %100 motmaen bashid, team ra barayeh zedeh hamleh amadeh kardeh boud va bazykonaeh bady ra negah dasht, man kheily vaghat hast ke migoyam, Sheiri, Nourolahi, Alishah bedardeh perspolis nemikhorand, samteh chapeh perspolis Aghayee sourakeh perspolis boud, hamintour bazykonan dar posthayeh khodeshan naboudand, Sheiri va Aghayee baham boudand, Seyed Jalal bejayeh royeh darvazeh labeh khateh 18 istadeh ta jeloyeh shotzany ra begirad, in neshan midahad ke moraby aslan savadeh in job ra nadarad va in tean aslan amadeh in bazy naboudeh lotfan dobareh negah konid mifahmid
  • احمد IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    با خودتان داور میبردید این مصیبتها را نداشتیم
  • javad US ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    motasefam barayeh in moraby ke donbaleh penalty hast, moghasere in bakht khodeh in moraby hast
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    من‌اگه مربی لنگ‌ بودم‌ شیری و عالیشاه را با حقارت تمام از تیمم اخراج می کردم
    • مهرشاد IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      و من هم مربی کیسه بودم فرشید قلیونی رو با اردنگی از تیم ناپاک کیسه پرت می کردم بیرون
  • مهدی فنونی زاده IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    کسی آدرس غار سپر رو نداره.کجاست این سپر حیدری
  • 2جام اسیایی حسرت لنگیایی IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    چه موقع چیپ زدن بود یحول .حالا که به لطف کرونا واشتباه هات داوری فینال رو دیدین
  • تراختور عاشقی IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    {...} قربانه کره جنوبی بشم انتقام تمام تیمهای مظلوم لیگ ایرانو از این تیم بیت المال خور گرفت البته تراختور قراره فردا تیر خلاصو بزنه وقتی AFC با اختلاف فاهش تراختورو در نظر سنجی محبوبترین تیم اسیا و ایران اعلام بکنه واقعا بدون تعصب میگم دوران حقارتتون رسیده . یاشاسین تیراختور پر طرفدارترین تیم اسیا و پنجمین تیم جهان
  • رضا GB ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    جريان بازي فبنال جام باشگاه هاي آسيا دقيقا معلوم كرد كه چرا با اوردن سيستم VAR در ايران از سوي مسئولين مخالفت مي شود و يه خبر نگار با شرف نداريم كه اينو بگه و وظيفه خودشو انجام بده!
  • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    البته اگه داور ایرانی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی