نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عذرخواهی باشگاه پرسپولیس از هواداران: مکتب ما بهانه‌جو نیست، اولسان قابل احترام بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از زحمات و غیرت بازیکنان و حمایت‌های هواداران متعصب قدردانی کرد و تاکید کرد برای ساخت آینده‌ای بهتر تلاش می‌کند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ باشگاه پرسپولیس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی، بیانیه‌ای را منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: ما به شما بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس افتخار می‌کنیم. شما بازیکنان، با غیرت و توانایی بالای خود و کادرفنی با درایت و تدبیرش، در گذشته، قابلیت و شایستگی خود را به اثبات رسانده‌اید. پرسپولیس در حالی به فینال رقابت‌ها رسید که کمتر کارشناسی، پیش‌بینی این حضور را می‌کرد. این امر میسر نبود مگر با دانایی کادرفنی، توانایی بازیکنان، حمایت هواداران و روحی که در کالبد پرسپولیس بزرگ جریان دارد که با تقویت آن، بار دیگر عزم خود را جزم خواهیم کرد تا برای فتح لیگ قهرمانان خیز دوباره‌ای برداریم.

در این شرایط سخت کرونایی باید از میزبانی شایسته کشور قطر که امکان برگزاری رقابت‌ها را فراهم کرد، تشکر کنیم و به باشگاه اولسان هیوندای کره‌جنوبی که رقیب شایسته و قابل احترامی بود، پیروزی را تبریک بگوییم. خطاب به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوییم؛ شما دست به کاری بزرگی زدید که با تمام کمبودها، ناملایمتی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها، هیچ‌کس انتظار چنین توفیقی را نداشت.

ما، ملت ایران و فوتبال آسیا شاهد بودیم که شما چگونه با ایثارتان از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرده و یک ‌بار دیگر خود را به بزرگ‌ترین رویداد باشگاهی آسیا رساندید. این نه یک پایان بلکه یک شروع دوباره به همراه تجربه‌های بیشتر است. در مقام باشگاه از هوادارن عذرخواهی می‌کنیم که با وجود تمام تلاشی که صورت گرفت، موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدیم اما مقام قهرمانی غرب آسیا و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان که جایگاه کوچکی در قاره پهناور آسیا نیست را در شب میلاد حضرت زینب (س) تقدیم شهدای مدافع سلامت و پرستاران عزیز می‌کنیم که در طول یکسال گذشته با جانفشانی خود، امیدبخش زندگی ایرانیان بوده‌اند.

بی‌تردید جدایی و در اختیار نداشتن چند بازیکن محروم و لغو بازی‌های لیگ و دور شدن از شرایط مسابقه تاثیر زیادی روی کارمان داشت، اما در مکتب پرسپولیس بهانه‌جویی جایی ندارد و ما در کمال ادب، از هوادران خود عذرخواهی می‌کنیم ‌و برای ساختن آینده بهتر تلاش خواهیم کرد. پرسپولیس به هواداران بی‌نظیر خود می‌نازد که خوب ‌آموخته‌اند و آموزاندند که ناامیدی در کار نیست. پرسپولیس هوادارانی دارد که دیگران در حسرتش هستند.

پرسپولیس در چهار فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دو بار به فینال آسیا رفته و یک بار به نیمه‌نهایی رسیده است. در آستانه قهرمانی، از دستیابی به آن بازماندیم ولی کدام‌ یک از قهرمانان آسیا چنین تداومی داشته‌اند؟ این روند ادامه خواهد داشت.

پرسپولیس توانست در سخت‌ترین روزها و شرایط با موفقیت‌هایش امید را به اهالی فوتبال هدیه دهد. ما در سایه حمایت هواداران با قدرت بیشتر بازمی‌گردیم و برای دوره بعدی رقابت‌ها لحظه‌شماری می‌کنیم. ما قهرمان خواهیم شد، در تلاش بعدی، این جام را به خانه خواهیم آورد و به کلکسیون افتخارات فوتبال ایران، اضافه می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    ممنون از همه تیم، عالی بودید مخصوصا فینال، دمتون گرم، انشالله با قدرت بیشتر سالهای بعد، خسته نباشید
    • دست خدا NL ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      پاس تونست ولی لونگ نتوانستند با همه دولت و قدرت چونخدا جای حق نشسته
    • امیر علی IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      درود به پرسپولیس کبیر ❤❤❤❤❤❤ خدا رو شکر که کیسه کش نیستم بعد فینال حذفی هم ببازی هم هوادار رو با مشت لگد بدرقه کنی چقدر حقیر هستن کیسه کش ها هر وقت خواستیم مثل پتک کوبیدیم تو سرشون همیشه بازندها=کیسه نماها
    • ستارگان سرخ اسیا Amir perspolisi IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      اقای گلممدی این چ ترکیبی بود تو که فقط میخواستی زیر توپ‌بزنی چرا نعمتی رو دفاع راست نذاشتی. کمتل هم میاوردی تو. هیچکدوم از پنالتارو نمیدادیم. ما به دانش فنی ضعیفمون باختیم
    • حمید علوی CA ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      ناشناس جان بازی رو دیدی واقعن ؟!!
    • تاجی IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      خخخخخخخخ همین یک دقیقه پیش گلمملی بهونه آورد که نذاشتن شجاع و علیپور و ترابی و... بمانند . یعنی بخدا که که خیلی پر رو اید
    • بهانه جویی-1 IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      ببینید چی نوشتن: "بی‌تردید جدایی و در اختیار نداشتن چند بازیکن محروم و لغو بازی‌های لیگ و دور شدن از شرایط مسابقه تاثیر زیادی روی کارمان داشت، اما در مکتب پرسپولیس بهانه‌جویی جایی ندارد" اولا تیم پیروزی وحید امیری و احسان پهلوان رو به این خاطر در فینال نداشت که این بازیکنان خطاهایی مرتکب شده بودند و کارت گرفته بودند. وحید امیری دو کارت زرد گرفته بود و احسان پهلوان کارت قرمز که در قانون، محرومیت از بازی بعد است. همچنین عیسی آل کثیر به خاطر حرکتی که به نوعی نژاد پرستانه محسوب می شه توسط AFC محروم شد. این حرکت رو قبلا افرادی کردن و محروم شدن و در قانون وجود داشته. اینکه عیسی آل کثیر به این قوانین آگاهی نداشته، تقصیر خودشه و اصل قانون زیر سوال نمیره. حتی دادگاه عالی ورزش یا همون CAS هم حکم محرومیت آل کثیرو تایید کرد.
    • بهانه جویی-2 IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      همچنین برای اینکه بازیکنان تیم پیروزی دچار مصدومیت در مازندران نشن و همچنین بتونن به اندازه کافی استراحت کنن 3 بازی این تیم با درخواست خود باشگاه پیروزی لغو شد. خود باشگاه پیروزی صراحتا گفت به مازندران برای بازی با نساجی نمی رویم. تازه این بازی باید 3 بر صفر به نفع نساجی می شد نه اینکه لغوش کنن. حتی برای بازی با ذوب آهن هم برنامه ریختید تا به بهونه کرونا بازی نکنید در حالی که همون ذوب آهن که باید 14 روز می رفت به قرنطینه اومد با استقلال بازی کرد. پس چرا استقلالی ها کرونا نگرفتند؟ پس همه این ها خالی بندی بود برای آماده سازی تیم پیروزی. پس می بینید هیچ ظلمی در حق تیم پیروزی صورت نگرفته و تمامی امکانات لازم برای قهرمانی آسیا برای این تیم فراهم شد. حتی کمپ تیم ملی ایران با تمامی امکاناتش، در اختیار تیم پیروزی تهران قرار گرفت تا این تیم با فراغ بال برای فینال آماده شود. پس لطفا بهانه جویی رو کنار بذارید و بیشتر از این با آبروی از دست رفته خودتون بازی نکنید.
    • بهانه جویی-3 IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      از VAR هم شکایت نکنید همین VAR بود که باعث شد تیم پاختاکور 10 نفره بشه و شما ببریدش. اگه VAR نبود اونجا حذف می شدید. گرچه اگه VAR بود مقابل السد قطر حذف شده بودید. اولسان هیوندای هم یکی از ضعیف ترین تیم هایی بود که دیدیم. این تیم حتی توان گل زدن هم نداشت. حالا اگه وقتی شما گل اول رو زدید بعد با دو حرکت بچه گانه دو پنالتی واضح در محوطه جریمه مرتکب شدید و حریف به دو گل رسید این چه ربطی به امکانات و زیر ساخت ها و ... داره. راحت بگید عرضه قهرمانی آسیا رو نداشتید. در این چند سال کل مملکت رو از بالا تا پایین و مخصوصا برای قهرمان شدن در سال 2018 و 2020 برای شما بسیج کردن و بازی های شما رو ملی توصیف کردند و اونچه که می خواستید در اختیارتون قرار دادند اما شما عرضه قهرمانی در آسیا رو ندارید.
    • مسعود IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      مارادونا متولد شد و 60 سال بعد مرد اما پرسپولیس هنوز در بین تیم هایی که قهرمان لیگشون شدن نتونسته قهرمان اسیا بشه و این درد بزرگیه
    • پرهام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      بهترین لحظه اون لحظه ای بود که محمد حسین میثاقی می گفت دارم آتیش می گیرم دارم می سوزم. آخ چه حالی کردم. کل صدا و سیما و مجری هاش رو پرسپولیسی استخدام کردن که همش زیر نظر عادل پرسپولیسی پور یوده.
    • شریف IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      اولسان هیوندای آبی پوش قهرمان آسیا شد. آسیا مثل همیشه به رنگ آبی شد
    • افراسیاب IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      قرن تموم شد و پرسپولیس نتونست قهرمان آسیا بشه.
    • الهام از لندن GB ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      شکست تحقیر آمیز شیشپولیس
    • سعید IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      آخه مکتب لنگ کجا بود. استقلال با دوبار قهرمانی آسیا دارای مکتب و اصالت است. مکتب لنگ کسب جام های جعلی و مهندسی شده است
    • پدرام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      قیافه مسعود سلطانی فریا همون بابای لنگی ها بعد از شکست تحقیر آمیز شیشپولیس واقعا دیدنی بود. کاش اونجا بودم و از نزدیک می دیدم. خوش به حال هر کسی که این لحظه با شکوه رو دیده
    • میلاد IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      یک بار قهرمانی آسیا به 1000 بار قهرمانی در لیگ مهندسی شده ایران می ارزه که استقلال 2 بار قهرمان آسیا شده
    • ابرام لنگی IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      عزا عزاست امروز روز عزاست امروز..... وزیر لنگی ما صاحب عزاست امروز
    • ناشناس IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      به زودی سرافکندگان لنگی به میهن خویش باز می گردند
    • فرهاد IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      قبلا گفته بودیم که قهرمانی آسیا جنم می خواد که کار لنگیا نیست. مثلا پاس تهران بدون اینکه کل مملکت رو براش بسیج کنن و تمامی امکانات رو در اختیارشون قرار بدن رفتن فینال و قهرمان شدن. استقلال هم به هیمن صورت. دو بار قهرمان اسیا شد بدون هیچگونه حمایتی. استقلال روی پاهاش خودش می ایسته و دنبال کمیته داوران و وزیر و مهندسی نتایج نیست.
    • مرتضی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      دست خدا پس با این نظریه چوب خدا خورده تو سر شماکیسه کش ها که تو لیگ نمیتونن قهرمان بشین و ۷ سال یه موز هم نصیبتون نمیشه
    • محسن IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      توصیه روانشاس به پرسپولیسی ها در برنامه به خانه سر بزنید. از هواداران پرسپولیس تقاضا می کنم حتما گریه کنند تا سبک بشن. بهترین راه گریه کردنه تا این فشار ازشون تخلیه بشه. درد جانکاهیه که با گریه کردن کمی التیام پیدا می کنه. ولی هر وقت یاد این بازی افتادن باز هم گریه کنن
    • تیم هندبال شیشپولیس IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      به جرات می تونم بگم تیم اولسان از تیم ماشین سازی تبریز هم ضعیف تر بود ولی لنگا از پس این تیم بسیار ضعیف هم بر نیومدند.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    اگه لنگیا موفقیت میخوان همین امروز باید به فکر اخراج شیری و عالیشاه باشن واقعا افتضاح بودن خدا از شیری نگذره وقتی هم تو پیکان بازی می کرد تعمدا خودش را محروم می کرد جلوی لنگ بازی نکنه
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    این نه یک پایان بلکه یک شروع دوباره به همراه تجربه‌های بیشتر است. ما نمردیم. ما زهنوز زنده ایم نقل قول از آقای خیابانی) ما پرسپولیس هستیم با بردن شاد میشویم و با باخت تجربه میگیریم. هم برد و هم باخت ما چه خوب حقارت بدخواهانمان را مینمایاند و حقارتشان چه خوب از غممان می کاهد. آنچه همواره میماند نام بلند پرسپولیس است پاینده باد شکوه و عظمت و فرهنگ و دیرینگی ایران زمین، پرسپولیس.
    • افندی NL ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      ولیکن با همه این حرفا پاس تونست ولی لونگ نتونست
    • مجهول الهویه IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیای آرزوی قلبی تک تک شماست حتی اگه ببارید. شما که به افتخارات بی ارزش عصر حجر مینازید لطفا هر چند وقت یکبار هم تشرف به دسته سه را نیز مرور کنید.
    • کیسه السعودی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      با احترام به همه اعضای تیم. کادر فنی. مربیان.. . سرپرست. کادر پزشکی ومدیرعامل جدید جناب اقای سمیعی و تمام کسانی که که باعث رقم خوردن نایب قهرمانی آسیا شدن صمیمانه تشکر میکنم. وامید دارم که بلاخره کاپ قهرمانی لیگ قهرمانان به کلکسیون پرافتخار وپرهوادار ترین. ومردمی ترین باشگاه کشور اضافه میشه. وبه امید اینکه طرفدارهای غارنشین وبی اصالت وهزارنگ کیسه هم بلاخره فرصتی نصیبشون شده که سر ازغار دربیارن وافتابی دیده باشن.. ارزوی سربلندی وبهروزی برای پرسپولیس کبیر ورنگ عشق
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    مکتب ما بهانه جو نیست اوج‌ چرت و پرت گفتن شماست بارها دیدیم لنگیا باختهای خودشون را فرافکنی ها و هوچی بازی ها ماستمالی کردند
  • پارسه US ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    اصالت یعنی پرسپولیس
  • پارسه US ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    اصالت یعنی پرسپولیس
  • شمسعلی IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    امیدوارم استقلال به آبادی برسه و اوضاعش ردیف شه چون افتخار این ده سالشون فقط لایی قایدی و محرومیت ال کثیر باختن لنگیا در فینالهای اسیایی بوده
  • ناشناس US ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    ی تیم میشناسم بعد از باخت عوض عذر خواهی از هوادارا، کتکشون زدن!
  • خایدالو DE ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    مگر خود شما نبودی که اصرار داشتید بازیها لغو بشه چون بحث ملی بود حالا میگی بهانه نمیاریم که چند روز بازی نداشتی بعد میگی مکتب بهانه نیستی نه مکتب بی اصالت هستی و اصلا قهرمانی آسیا براتون خیلی گشاده بازیکن ات فک کرده لیگ داخلیه که هر نوع پنالتی انجام بده کسی نمی‌بینه ولی کور خوندید
    • مجهول الهویه IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      خیر قربان پرسپولیس از نساجی خواست بزرگوارانه به جای برگشت بازی رفت به تهران بیاید ولی نساجی تنگ نظرانه نپذیرفت و خستگی وبازی بعد در اصفهان را بهانه کرد که چار تا هم خورد بازی با ذوب هم که تا لحظه آخر مصر بود انجام بده و شماها داد و بیداد راه انداختید که زوررتون به ذوب میرسه و بعد لغو شد و دکباره داد و بیداد که چرا لغو شد ماهی گلی حافظه اش از شما قویتره. معنی اصالت رو هم نمیدونی یه چند تا کتاب بخونید و اطلاعاتتونو از راههای درست و منابع موثق قوی کنید.
  • علیرضاا IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    حیف شد خیلی حیف شد ولی فدای سر تک تکتون ما که سالی یه بار میریم نیمه نهایی یا فینال عیبی نداره ایشالا سال دیگه قهرمان میشیم تیم سوم پایتخت نیستیم که هر سال با دعا و نذر از پلی آف بیایم بالا
  • آبدارچی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    ما ملت ایران ؟؟؟!!! لغو بازیهای لیگ !!!!!!!!خخخخخ تحریف و جعل گویا درتیم لنگپوش تهران کاملا نهادینه و قانونی شده فوتبال مملکت رو به گند کشیدین سه هفته تعطیل بودین و استراحت کردین و بازیهای لیگ مملکت رو به سکته انداختین در مقابل هیوندا روزهای 16 و 20 و 23 آذر ماه سه تا بازی رو برگزار کرده بود اونم چه بازیهای سنگینی رو که اتفاقا در نیمه دوم آثار این فشار و خستگی رو میشد در بازیکنانشون بخوبی دید فقط دنبال بهانه جویی هستید تمام این خطاها و کارهایی که انجام دادید که منجر به پنالتی شد و همینطور اعتراضات نمایشی و تمارض ها رو بدون شک در لیگ ایران بعنوان امتیاز براتون حساب میکردن و ازش سود میبردین و با نتیجه سه یا چهار گل برنده میشدین اما با var و نگاه متعادل و منصفانه و جوانمردانه داوران خارجی قافیه رو باختین خدایا خودت انصاف و وجدان رو در دل و جان ما بیدارکن
  • شمسعلی IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    این چرت و پرت هاااااااااااااا اگه مرهم زخمتون میشههههههه تا میتونید چرت بگید لنگی های بی اصالتتتت
  • صامت SE ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    همه تیم عالی بودند.ازکادرفنی تایازیکنان نیمکت نشین .به همه تان افتخارمیکنیم .فرداشب اگرعمری باشه درفرودگاه به پیشوازتان میاییم
  • امید US ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    چند سالی هست بهانه جو نیستین چون دیگه همه جوره این چهااارسال حمایت شدین و عوضش تیمهای دیگه قلع و قمع .دست شیری دست سی میلیون هوادار تاجی بود که چهااارسال بازی خوردن و تیمشون نابود کردن.
  • اولسان IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    بچه ها یکم پماد دارین برای کیسه مافیاو نارفیق و حقارت شرم وفری عشقی وابرام شاعر؟بندگان خدا در غارتنهایی خویشتن دارن میسوزند
    • علی IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      پماد بزن که خوب تقاص ناداوریها گرفته شد
  • اولسان هیوندا،کاشیما انتلرز IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    این حرفها واسه بابا مسعود جام میشه.نه که نمیشه بابا این همه راه رو کوفت و اومد تا جشن عروسی پسرش رو بببنه اما دریغ از اینکه پسرش.....
  • باشگاه لنگ IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    مکتب ما، مافیا است
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    من تو این چند روز گذشته خیلی استرس داشتم خیلی خیلی از قهرمان نشدنمون ناراحت شدم ولی وقتی شادی بیش از اندازه رقبام و دیدم بخودم و تیم عزیزم بالیدم فهمیدم که بچه ها کار بزرگی کردن ک ب فینال رفتن با دست خالی در جریان بازی اونم با ی جوون بی ادعا گل زدن حسادتارو دیدم و بقیه هوادارایی ک مثل من ناراحت بودن ولی مفتخر ب تیمشون از شیری دلگیرم و امیدوارم که خودش ارام و بی سرو صدا تیم و ترک کنه اشتباهش قابل بخشش نیست از بچه های تیمم ممنون حس میکنم بیشتراز قبل دوسشون دارم با عشق بیشتری براشون آرزوی موفقیت میکنم و ب رقبامم تبریک میگم شادی این بازی هم میگذره ولی ما بهونه نیاوردیم خودتونم میدونید وطن فروشی نکردیم بعد از باختم کسی و تو فرودگاه کتک نزدیم مادستمون ب زانوی خودمون بود زمین گرده امروز اگر چ از نظر نتیجه روز ما نبود ولی عمیقتر ک نگاه کنید روز ما بود تیمم مثل ققنوس میمونه بهتر محکمتر و با صلابت تر بر میگرده این بازی و از یاد میبریم و ب اینده چشم می اندازیم ب امید سربلندي تیم همیشه سربلندم امین
  • حمید علوی CA ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    مجهول الهویه جان ناراحت نشیا داداش ولی واقعن فکر نمیکنی همیشه م دیگه نمیشه گفت شروع دوباره؟! اینکه دوبار بری فینال عالیه ولی اینکه دفعه دوم جتی بدتر از دفعه اول باشی و هر دو بار ببازی خیلی سهل انگارانه ست.
  • علی غریبی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    ب شخصه بعنوان یک پرسپولیسی شیش آتیشه خسته نباشید وخدا قوت میگم خدمت یکایک اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس ومفتخرم ک یکی از سربازان ارتش میلیونی سرخ هستم بازیکنان باغیرت وتوانمند بهمراه کادر فنی وسرپرست تیم واقعا عالی بودن به هیچ وجه موقع شروع بازی‌های تمرکز بر قطر کمترین شانسی برای تیمم جهت رسیدن به فینال آسیا متصور نبودم ولی بچه ها بهمراه کادر فنی حماسه ای آفریدند که چشم حسودان نابخرد تنگ نظران کیسه کش از حدقه درآمده بود، به باور این حقیر مجموعه این تیم بهمراه هواداران همیشه در صحنه فراتر از انتظار بوده هستیم وخواهیم بود وآینده از آن ماست تا جان در بدن دارم ب پات میمونم پرسپولیسم.
  • كارون US ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    اقاي علوي فقط يادت باشه به اراجيفي كه بابا جونيور به پرسپوليس نسبت داد كلي خنديدي از شما انتظار نداشتيم كه ناراحتي ما باعث مسرت خاطره شما بشه فقط يادت باشه!
    • حمید علوی CA ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      سلام‌ کارون جان، داداشم، من خداوکیلی و خدای ناکرده به تیم عزیز پرسپولیس و هوادارانش نخندیدم. اصلا. فدات شم بنده به اون حالت استدلالی اولیه ای که توی جملات اون بابا جونیور خیر ندیده کنار هم گذاشته بود خنده م میگرفت. حالا کنین اگه ناخواسته ناراحتتون کردم. خدا میدونه قصدم و‌ منظورم اصلن اینی که شما برداشت کردین نبوده هر چند بازم عذر میخوام .
  • لنگ حکومتی DE ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    آره چون مکتب شما بابا حسن و بابا مسعود داره اما وایستید تا روز کامل نابودی این مکتب فساد برسه اون وقت بهتون میگیم چقدر نامردی و توی روز روشن تبعیض و جام جعلی گرفتن عواقب داره...
  • باحقارت و شرمساری لُنگی ام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    مگه می تونستید بهونه بیارید....؟؟؟!! هر چی خواستید بابا مسعود براتون فراهم کرد. ۳ تا بازیکن تون رفت عوضش ۸ تا بازیکن تاپ گرفت.. برنامه لیگ و سوپر جام رو تغییر داد...بهترین و تاپ ترین اردو های داخلی وخارجی و حفظ شاکله مدیریت و بازیکن و برانکو حداقل به ندت ۴ سال.. بابا خجالت هم خوب چیزیه....
  • farid US ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    kadreh fany va yeksery az in bazykonan liyaghat nadashtant?. liyaghateshan hamin boud ke didid? bazykonany mesleh Nourolahy va Sheiri liyaghateshan hamin boud ke didid? Goel Mohamady ham hamintour, in team ra royeh zedeh hamleh chid ke natijeash ham hamin boud, Korea midanestant ke perspolis mitarsad va defaey bazy mikonad
  • كارون US ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    حميد خان خوشحالم كه سوء تفاهم بر طرف شد موفق باشيد
  • 6 IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    ميبينم كه كيسه جماعت از غار زدن بيرون بي محابا خخخخخ تو كجا و پختكور كجا كيسه كيسه ايرين پلاست...
  • شاهین ساری IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    یکم منصف باشیم اون تیم تمام بازیکناشو داشتش و با اون همه بازیکنای خارجی تا همین جا پرسیپولیس اومد بالا دست بکار بزرگی زدن درود به شرف کادر فنی و بازیکنای پرسپولیس افتخار می کنیم پرسپولیس هستیم واقعا نهایت بی وجدانیه که آدم از باخت تیم هموطنش خوشحال بشه دعا کنه تیم کشور دیگه قهرمان شه اینم یجور منافق بودن هستش آمار بدشمن دادن و از باخت یه تیم از ایران خوشحالی کنند
  • مهرداد IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    ما در میدان عمل فعالیت می‌کنیم و افتخار کسب می‌کنیم و استقلالی‌ها در موردش حرف می‌زنن. تقسیم عادلانه‌ای هست. به امید قهرمانی لیگ و حذفی و فینالی دیگر در acl.
  • 4444 IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    سید جلال حسینی، محمد انصاری فرد، یحیی گل محمدی، برانکو و سایر بستگان، بعد از هرباخت: نمی خوان ما قهرمان بشیم ااااااااااااااااااااااااا، (با ناله و گریه)، بابا مسعودمو میخوام. تو همین یک صفحه 10تا بهونه آوردین، آخه شما مگه سنتون به مکتب رفتن رسیده؟ دیگه جاییم برا بهونه مگه مونده؟ لابد میخواین از وزیر ورزش انتقاد کنید که چرا داور این بازی رو هم نخرید، بنده خدا با این سن رکورد پرش رو زد بعد گل لنگ، آخربازیم که داشت سکته میکرد، گناه داره انقدر اذیتش نکنید. قول میده براتون جبران کنه سر لیگ و دربی
  • امیرعلی IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    درودبر پرسپولیس آریایی.که باموفقیتش اریاییها خوشحال و اعراب وعرب پرستان اندوهگین میشن .زنده باد پرسپولیس آریایی
  • ممم IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    دست خدا همیشه عدالت رو به ارمغان میاره .. این همه بی عدالتی از بابا مسعود بالاخره یه جایی یقه خودش و تیمش رو گرفت
  • تی تی IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    باز هم تیم های تهرانی به جان هم افتادند بابام یکم از ترک ها یاد بگیرید ما میگیم تیم های آذربایجان برای ما فرق نمی کنه اینا تو آسیا یک دیگرو می زنند عیب های همدیگر رو میگویند واقعا اتحاد یک چیز دیگر است که شما در شرایط خاص ندارید
  • علی IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    جای شما همون مکتب خونس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی